Web Analytics Made Easy - Statcounter

صادق ورمزیار روز جمعه در گفت و گو با ایرنا، تصریح کرد: در بازی فوتبال یک خط دفاعی داریم که متشکل از چند بازیکن است و یک دفاع تیمی که متاسفانه استقلال در هر دو عملکرد خوبی نداشت و بازیکنان نتوانستند انتظارات کادر فنی و هواداران را برآورده کنند. 

وی ادامه داد: استقلال بازی ها را خوب شروع کرد و روند صعودی داشت و بازی به بازی بهتر شد اما در خط دفاعی عملکرد بازیکنان دچار نقاط ضعفی است که باید اصلاح شود و نباید اشتباهاتی که داشتیم را دوباره تکرار کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نظر من نمایندگان ایران در دور رفت بهتر بودند اما در دور برگشت دست‌مان برای حریفان رو شد و آن ها آنالیز خوبی از تیم های ما داشتند و دیدیم که روند بازی ها به چه صورتی پیش رفت.

پیشکسوت استقلال گفت: تیم فرهاد خوب بازی می کند اما در خط دفاعی و دفاع تیمی دچار مشکل هستیم و این را دیدیم. استقلال یا باید از نوع و شیوه بازی خود دست بکشد و آن را تغییر بدهد یا اینکه با ۲ هافبک دفاعی بازی کند تا بتواند این مساله را جبران کند.

وی افزود: یکی دیگر از مشکلاتی که در این بازی ها دیدیم به بحث آنالیز و بازیخوانی باز می گردد که تیم های ایرانی در این خصوص کمی عقب تر هستند. در دور رفت خوب بودیم اما در دور برگشت دست‌مان برای حریفان رو شد و به خوبی ما را بررسی کردند و این حرفه‌ای گری در فوتبال است که باید به آن توجه بسیار شود.

ورمزیار در مورد سایر نمایندگان ایران هم گفت: باخت فولاد به السد شانس صعود این تیم را از بین برد، تراکتور در دور برگشت بازی های دور رفت را تکرار نکرد و پرسپولیس هم برابر الوحده امارات نتیجه را واگذار کرد. بخشی از این نتایج به همان آنالیز باز می گردد و بخشی دیگر نیز به تجربه بازیکنان و کادر فنی اما باید این مسایل را در مرحله گروهی فراموش کنیم و با توان بیشتر به دیدارهای آتی بیاندیشیم.

برچسب‌ها لیگ قهرمانان آسیا 2021 صادق ورمزیار استقلال

منبع: ایرنا

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا 2021 صادق ورمزیار استقلال لیگ قهرمانان آسیا 2021 صادق ورمزیار استقلال اخبار کنکور بازی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۵۶۳۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خیال نکونام بابت خط دفاعی راحت شد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، آرمین سهرابیان مدافع استقلال که قبل از جدال برابر شمس آذر دچار مصدومیت شده بود، نتوانست تیمش را در بازی برابر تراکتور همراهی کند و آبی ها برای دومین بازی متوالی، بدون مدافع تخصصی روی نیمکت، به میدان رفتند.

با وجود اینکه سهرابیان در آخرین جلسه تمرینی پیش از بازی با تراکتور نیز حضور داشت، اما از سوی کادرپزشکی آبی ها چراغ سبز دریافت نکرد تا او نتواند برابر تیم تبریزی به میدان برود و به دلیل غیبت سیلوا، عملا دست نکونام روی نیمکت بسته بود.

نکته جالب این است که عدم انتشار ترکیب استقلال برای بازی با تراکتور از سوی رسانه رسمی آبی ها سبب شد تا ترکیبی از یازده بازیکن این تیم در فضای مجازی منتشر شود که نام سهرابیان نیز در میان یازده بازیکن آغازکننده دیدار دیده می شد. این اتفاق در شرایطی رخ داد که آرمین در تهران به سر می برد.

حالا و با حضور این بازیکن در تمرینات گروهی، می توان گفت که سهرابیان می تواند استقلال را در بازی با ذوب آهن همراهی کند تا دغدغه های کادرفنی در بخش دفاعی به حداقل برسد.

دیگر خبرها

  • حاشیه جدید در لیگ برتر؛ تهدید رضایی به تسویه حساب با حامدی‌فر
  • ترکیب سپاهان برابر استقلال خوزستان (احتمالی)
  • کایسری و مشکل قدیمی مصدومیت‌های کریمی
  • مویس در تشریح علت افت وست هم: ما دیگر رایس، بهترین هافبک کشور را در اختیار نداریم
  • یک خبر جدید درباره علی کریمی
  • ورمزیار: با جدایی خطیر، تیم به آرامش می‌رسد
  • خیال نکونام بابت خط دفاعی راحت شد (عکس)
  • تجمع تضمین قهرمانی در تمرین استقلال (عکس)
  • مصدومیت هافبک تراکتور جدی نیست
  • ورمزیار: مسیر قهرمانی استقلال هموارتر از پرسپولیس است