Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ــ امام جمعه بوشهر گفت: نقش سردار حاج قاسم سلیمانی با جان‌فشانی‌های میدانی و ایثارگری‌های جهادی در عرصه اقتدار ملی و بین‌المللی و دیپلماسی تعیین‌کننده و غیرقابل انکار است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری ظهر امروز جمعه در قالب ارتباط تصویری یکی از مهمترین برنامه‌های تربیتی ماه مبارک رمضان را طراحی و اجرا زندگی بدون گناه دانست و اظهار داشت: ماه مبارک رمضان ماه خدایی شدن و خدایی ماندن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با تسلیت سالروز شهادت امیر مؤمنان امام علی (ع) آن امام را نماد الهی کمال انسانی و تجسم عینی راه خدا دانست و تصریح کرد: حضرت علی (ع) نماد طریق حق و قرآن و سیره انبیا و پیامبر گرامی اسلام (ص) است و مطالعه در زندگی و فهم آموزه‌های آن حضرت و پیروی از ایشان قطعاً مایه نجات و کمال انسان می‌شود.

امام جمعه بوشهر با اشاره به ویژگی شب‌های قدر گفت: خداوند متعال در شب‌های قدر برای تمامی انسان‌ها مقدرات فراهم می‌آورد که بهره بردن از این لیالی یک فرصت برای رسیدن به کمال است.

وی، با گرامیداشت روز ملی خلیج فارس تصریح کرد: امیدوارم مسئولان ایران اسلامی با برنامه‌ریزی جامع مدیریت خلیج فارس، از این ظرفیت راهبردی در عرصه‌های فرهنگی، اقتصادی و سیاسی به دور از سلطه جهان‌خواران و دخالت آنان، استفاده کارآمد و تمدن آفرین کنند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با تأکید بر ماندگاری نام خلیج‌فارس گفت: بی تردید آبراه بین‌المللی خلیج‌فارس، تعیین‌کننده در جغرافیای ایران به حیات خود ادامه می‌دهد، و آبراه خلیج‌فارس فارسی بوده و فارسی می‌ماند.

امام جمعه بوشهر با گرامیداشت 11 اردیبهشت روز کارگر به نقش کارگر در عرصه پیشرفت و توسعه پرداخت و افزود: کارگران نقشی اساسی و زیربنایی در توسعه و پیشرفت دارند که در این راستا تکریم و تعظیم مقام کارگر و رشد دانش و مهارت آنان یک ضرورت بنیادین است.

صفایی بوشهری ضمن گرامیداشت مقام کارگران و یاد و خاطره شهدای کارگر بیان کرد: به تمام کارفرمایان توصیه می‌شود که حقوق کارگران را مراعات کرده و نسبت به امور حقوقی‌ بهداشت محیط، مسائل فرهنگی و امنیت شغلی آنان دقت و توجه ویژه شود.

وی به روز معلم و تلاشگران عرصه تعلیم و تربیت پرداخت و با تبریک این روز و گرامیداشت یاد و خاطره شهید گرانقدر علامه مرتضی مطهری گفت: از زحمات تمامی مسئولان این عرصه به ویژه کادر آموزشی و پرورشی تشکر و قدردانی می‌شود .

امام جمعه بوشهر: عفو و گذشت از ویژگی‌ها و آموزه‌های ماه رمضان استامام جمعه بوشهر: انفاق در ماه مبارک رمضان یکی از اولویت‌ها است/ ضرورت رسیدگی به آسیب دیدگان کروناییامام جمعه بوشهر: امام حسن (ع) نماد و مظهر اخلاق الهی است

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با اشاره به نقش مهم سردار حاج قاسم سلیمانی در عرصه اقتدار ملی و بین‌المللی خاطر نشان کرد: نقش مردم و سرداران بزرگ مانند سردار آسمانی حاج قاسم سلیمانی با جان‌فشانی‌های میدانی و ایثارگری‌های جهادی در عرصه اقتدار ملی و بین‌المللی و دیپلماسی تعیین‌کننده و غیرقابل انکار است.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با رهبری انقلابی مقام معظم رهبری یک مجموعه به هم پیوسته است تصریح کرد: این مجموعه قدرت خود را از عنایات الهی، هدایت‌های مقام معظم رهبری، توان مردمی و جهاد نیروهای انقلابی در تمامی عرصه‌های قدرت آفرین و پیشرفته می‌گیرد.

انتهای پیام/190/س

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: امام جمعه بوشهر قاسم سلیمانی بین المللی خلیج فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۵۶۵۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرا سردار سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی در سریال پایتخت ۵ مخالفت کرد؟

احسان محمدحسنی، مدیر سازمان هنری رسانه‌ای اوج در کتاب سلیمانی عزیز ۲، صفحه ۱۹۴ به خاطره جالبی از نگاه سردار سلیمانی فرمانده وقت نیروی قدس سپاه به سریال پایتخت ۵ و سکانس‌های مربوط به داعش اشاره دارد. هم چنین سیروس مقدم کارگردان این سریال خاطراتی از ساخت این قسمت‌ها دارد. این روز‌ها که پخش این سریال پرمخاطب در شبکه‌ای فیلم به قسمت‌های حساس حضور خانواده نقی معمولی و همراهانش در سوریه و درگیری با داعش رسیده بد نیست این خاطرات شیرین را مرور کنیم.

سردار سلیمانی هماهنگ کرد تا عوامل فیلم با اسیران داعشی صحبت کنند

همشهری نوشت:در کتاب کتاب سلیمانی عزیز ۲ به نقل از مدیر سازمان هنری رسانه‌ای اوج می‌خوانیم: وقتی قرار شد پایتخت ۵ ساخته شود، تیم را بردیم دیدار حاج قاسم. حاجی خیلی کمک کرد تا بچه‌ها با فضای سوریه و مدافعین حرم آشنا بشوند؛ حتی هماهنگ کرد با یکی دوتا اسیر داعشی صحبت کنند. فیلم‌نامه که نهایی شد، یک روز صبحانه مهمان حاج قاسم شدیم. همین که فهمید آخر سریال قرار است بابا پنجعلی شهید شود و در کربلا یا مشهد خاکش کنند، گفت: «فیلم‌نامه رو عوض کنید، همه این خونواده باید صحیح و سالم برگردن ایران.» کارگردان و نویسنده با تعجب نگاهی کردند و گفتند: «نمیشه! ما می‌خوایم قصه این‌طور تموم بشه.» حاجی وقتی دید قبول نمی‌کنند، غیرتمند گفت: «مگر ما مرده باشیم که یکی از این خونواده به دست داعش شهید بشه!

نظر سردار در خصوص ساخت «پایتخت ۵» مثبت بود

سیروس مقدم کارگردان خلاق و خوشفکر این سریال در خصوص این سری از مجموعه پایتخت در یک گفت و گویی مطبوعاتی می‌گوید: پرمخاطبترین فصل سریال پایتخت (فصل پنجم) را تولید کردیم که حملات زیادی هم به آن شد. این سریال با توصیه حاج قاسم سلیمانی ساخته شد. نظر سردار در خصوص ساخت «پایتخت ۵» مثبت بود و فقط یک نگرانی داشتند که انتهای قصه چه می‌شود که ما گفتیم خانواده نقی با رشادت و جانفشانی خودشان را از مهلکه جنگ نجات می‌دهند و در نهایت یک بالگرد سوری این خانواده را از مخصمه نجات می‌دهد. سازمان اوج همفکر و ناظر بر کار بود و قسمت به قسمت فیلمنامه، هم به اوج و هم تلویزیون داده می‌شد و کاملا هماهنگ بودیم... یک صبح زود خدمت‌شان (سردار سلیمانی) رسیدیم، زیرا می‌خواستند سرشان خلوت‌تر باشد و مفصل صحبت کنند. من از فحوای کلامشان متوجه شدم پایتخت‌های دیگر را هم دیده‌اند. ایشان نظراتی داشتند که بحق هم درست بود. ضمن این‌که به ما مشاورانی برای کار معرفی کردند و فقط نگران فینال قصه بودند که قهرمانان نجات پیدا کنند.

جلسات مفصلی با فرماندهان داشتیم

مقدم در ادامه می‌افزاید: بار‌ها من و محسن تنابنده جلسات مفصلی با رده‌های بالای عملیات سوریه داشتیم و پای خاطرات آنها نشستیم و نوشتیم، حتی خودم یک بار پیش سردار سلیمانی رفتم و راجع به پایتخت و داعش صحبت کردیم ...

حضرت‌آقا همه را خوشحال کردند

این کارگردان در ادامه می‌افزاید: حضرت آقا در صحبت‌هایشان تاکید کردند به رئیس وقت سازمان صدا و سیما سفارش کرده‌اند نمونه سریال‌هایی مثل پایتخت ساخته شود که روایتگر یک خانواده متدین، ایرانی و بافرهنگ است و گفته بودند، چرا از این سریال‌ها کم ساخته می‌شود؟ من حرف آقا را به عوامل رساندم و خیلی خوشحال شدیم که ایشان حتی حرف‌های نهفته در سریال را کشف کرده‌اند و تاکید داشتند در پایتخت ۲ خیلی خوب به حق‌الناس پرداخته‌ایم. شنیدن این حرف‌ها خیلی حالمان را خوب کرد.

سیروس مقدم، کارگردان شناخته شده تلویزیون است. او بعد از ساخت مجموعه‌های پرمخاطب تلویزیونی همچون پایتخت، روز‌های زندگی، نرگس، تا ثریا، چک برگشتی، بچه‌های نسبتا بد، مدینه، میکائیل، علی‌البدل و... نشان داده که رگ خواب مخاطب را بخوبی می‌شناسد و می‌داند از چه زاویه‌ای به دغدغه‌های مردم نگاه و آن را از قاب دوربینش به بهترین شکل ثبت کند.

منبع: خبرآنلاین 

باشگاه خبرنگاران جوان وب‌گردی وبگردی

دیگر خبرها

  • ماجرای اظهار نظر سردار سلیمانی در سریال پایتخت ۵
  • چرا سردار سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی در سریال پایتخت ۵ مخالفت کرد؟
  • آیین پاسداشت استاد سعید امیر سلیمانی هنرمند پیشکسوت سینما و تلویزیون
  • مردمی کردن بازسازی عتبات، ایده‌ شهید حاج قاسم سلیمانی بود
  • برگزاری روز ملی خلیج‌فارس با نگاه نمایش اقتدار ایران در بوشهر
  • برگزاری نمایش اقتدار در روز ملی خلیج‌ فارس در بوشهر
  • بانوان طلبه سنگربانان عرصه تربیت هستند
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت مسیح
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت عیسی
  • اقتدار جمهوری اسلامی تکیه گاهی برای آزادی خواهان جهان است