Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مهم‌ترین حوادث مازندران در روز جمعه ۱۰ اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۰ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

سارق کابل فیبر نوری در میاندورود به دام افتاد

سرهنگ مجید باقری فرمانده انتظامی میاندورود گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت کابل مخابرات در شهرستان، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: ماموران پلیس آگاهی با بررسی سرنخ‌های به دست آمده از صحنه‌های سرقت، سارق را شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی میاندورود از دستگیری متهم حین سرقت فیبر نوری مخابرات خبر داد و گفت: سارق در تحقیقات پلیسی به ۴ فقره سرقت کابل‌های مخابراتی در این شهرستان اعتراف کرد.

کشف موتور سیکلت قاچاق غیر مجاز در بابل

سرهنگ محمدزمان شالیکار فرمانده انتظامی شهرستان بابل گفت:در اجرای طرح برقراری امنیت اجتماعی، برخورد با موتورسواران متخلف در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

او افزود: با تلاش ماموران پلیس امنیت اقتصادی یک دستگاه موتورسیکلت هوندا قاچاق که به صورت غیر مجاز در حال تردد در سطح شهر بابل بود شناسایی و توقیف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بابل با بیان این که کارشناسان ارزش ریالی موتورسیکلت کشف شده را ۲ میلیارد ریال برآورد کرده اند، گفت: موتور سیکلت مکشوفه با پرونده متشکله به تعزیرات بابل تحویل شد.

توقیف خودروی حامل چوب قاچاق درمیاندورود

سرهنگ مجید باقری فرمانده انتظامی شهرستان میاندورود گفت: ماموران گشت آگاهی این شهرستان در حین اجرای ماموریت به یک خودروی حامل چوب در یکی از محور‌های روستایی این شهرستان مشکوک شدند.

او افزود:ماموران خودروی مورد نظر را متوقف و در بازرسی از آن ۵ تن چوب جنگلی قاچاق کشف کردند.

سرهنگ باقری گفت: راننده خودرو به مرجع قضائی معرفی و چوب‌های قاچاق کشف شده به اداره منابع طبیعی شهرستان تحویل شد.
انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سرقت اموال پلیس امنیت اقتصادی چوب جنگلی قاچاق فرمانده انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۵۶۶۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۹ خرده فروش مواد مخدر در شهرستان بهارستان

ایسنا/تهران فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بهارستان از شناسایی و دستگیری ۹ خرده فروش مواد مخدر در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ مجید عسکری نیا در این خصوص اظهار کرد: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر فرماندهی انتظامی شهرستان بهارستان در راستای برنامه‌های مقابله‌ای خود با خرده‌فروشان مواد مخدر با انجام اقدامات هوشمندانه موفق به شناسایی ۹ نفر از خرده فروشان مواد افیونی در این شهرستان شدند.

وی در ادامه افزود: ماموران پس از هماهنگی با مرجع قضائی به محل سکونت این افراد اعزام و طی عملیاتی ضربتی، آنها را دستگیر کرده و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی تحویل دادند.

سرهنگ عسکری نیا در پایان خاطر نشان کرد: عزم پلیس برای مقابله با سوداگران مرگ و دستگیری توزیع کنندگان مواد افیونی جدی است. از شهروندان انتظار داریم که اخبار و اطلاعات خود را از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ در اختیار پلیس قرار دهند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سرقت در ورامین دستگیری در مشهد
  • دستگیری اعضای باند ۴ نفره سارقان به عنف/نوشابه‌های قاچاق به بازار نرسید
  • دستگیری سارقان سابقه‌دار در اسفراین
  • کشف بیش از ۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین
  • توقیف تریلر حامل ۶۰ میلیارد پارچه قاچاق در بروجرد
  • دستگیری قاتل در پوشش زباله گرد در لرستان
  • جاسازی ۴۱۷ گرم هروئین در معده یک قاچاقچی
  • دستگیری ۹ خرده فروش مواد مخدر در شهرستان بهارستان
  • دستگیری سارق کالا و احشام در یاسوج
  • از توقیف خودرو ۱۷ میلیارد ریالی قاچاق تا دستگیری عامل آتش سوزی عمدی منزل در فارس