Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-01@09:25:30 GMT

کاهش شاخص سهام بورس توکيو

تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۵۶۷۲۱

کاهش شاخص سهام بورس توکيو

خبرگزاری آریا- بورس اوراق بهادار توکیو تحت تأثیر نتایج مأیوس کننده شرکت‌هایی مانند سونی و نیز نگرانی‌های مرتبط با افزایش موارد آلوده به ویروس کرونا در استان‌های توکیو و اوزاکا قرار گرفت.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از خبرگزاری رویترز از توکیو‏، شاخص بورس اوراق بهادار توکیو در پایان معاملات روز جمعه کاهش یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بورس اوراق بهادار توکیو تحت تأثیر نتایج مأیوس کننده شرکت‌هایی مانند سونی و نیز نگرانی‌های مرتبط با افزایش موارد آلوده به ویروس کرونا در استان‌های توکیو و اوزاکا قرار گرفت و شاخص کل در پایان معاملات کاری روز جمعه کاهش یافت.
شاخص سهام "‏نیکی 225" (Nikkei ‎‎225‎‏)، ‏یکی ‏‏از دو شاخص عملکرد ‏‏بورس اوراق ‏‏بهادار ‏توکیو که سهام ‏‏‏225 ‏شرکت ‏بزرگ ‏‏ژاپن در آن ‏فهرست و در هر روز کاری ارزش گذاری می‌شوند، در پایان معاملات امروز با 83 صدم درصد (0,83%) کاهش نسبت به پایان معاملات روز کاری پیشین، به 28 هزار و 812 ممیز 63 واحد رسید.
ارزش شاخص سهام "توپیکس" (‏TOPIX)، ‏دیگر شاخص ‏عملکرد ‏بورس ‏‏‏اوراق بهادار توکیو نیز همزمان در پایان داد و ستد‌های امروز با 56 صدم درصد (0,56%) کاهش نسبت به پایان معاملات روز کاری پیشین، به یک هزار و 898 ممیز 39 واحد رسید.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: بورس توکیو اوراق بهادار توکیو پایان معاملات بورس اوراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۵۶۷۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افت نزدیک به ۳۰۰۰ واحدی شاخص در معاملات صبحگاهی بورس

به گزارش خبرنگار مهر بورس تهران امروز چهارشنبه فعالیت خود را در حالی آغاز کرد که شاخص کل با کاهش ۲۹۳۸ واحد رو به رو شده و به ۲,۲۶۵,۸۸۸.۲۶ رسید.

همچنین در معاملات صبح گاهی شاخص هموزن نیز با رشد ۴۲ واحدی به عدد ۷۵۰,۸۴۳ رسید.

هم اکنون نمادهای فملی، کچاد، کگل، فولاد و شستا بیشترین تاثیر را در شاخص داشته و نمادهای کاما، شستا و ذوب جزو پر تراکنش ترین نمادهای حال حاضر در بورس تهران هستند.

کد خبر 6093866 محمدحسین سیف اللهی مقدم

دیگر خبرها

  • افت نزدیک به ۳۰۰۰ واحدی شاخص در معاملات صبحگاهی بورس
  • جاماندگی بورس از بازار‌ها
  • پیش بینی بورس چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ / سهامداران منتظر تحول یکباره بازار نباشند!
  • افت ۱۲ هزار واحدی شاخص کل بورس
  • افت ۱۲ هزار واحدی شاخص بورس +نقشه
  • شاخص بورس امروز ۱۱ اردیبهشت/رشد ۱۲۲۲۶ واحدی
  • ریزش ۳۳۹ واحدی بورس در شروع معاملات امروز
  • افت ۴ هزار واحدی شاخص بورس
  • کاهش ۲۰ هزار و ۱۴۴ واحدی شاخص کل بورس
  • شاخص بورس امروز ۹ اردیبهشت/افت ۲۰۱۴۵ واحدی