Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی پیشین تیم فوتبال یوونتوس با حضورش در شهر تورین به شایعه بازگشتش به این تیم دامن زد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در حالی که آندره‌آ پیرلو به خاطر فراز و نشیب‌های یوونتوس در فصل جاری به شدت جایگاهش در این تیم متزلزل است و بحث بازگشت ماسیمیلیانو آلگری به این تیم داغ است، حالا نشریه «گاتزتا دلو اسپورت» خبر می‌دهد که این مربی ایتالیایی روز گذشته در شهر تورین رویت شده است که همین موضوع شائبه بازگشت او روی نیمکت مربیگری بانوی پیر را قوت می‌بخشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یوونتوس در حال حاضر با 66 امتیاز در رده چهارم جدول رده‌بندی سری A ایتالیا قرار دارد و کار آسانی برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان ندارد. نشریه «استامپا» ایتالیا اخیراً گزارش داده بود که اگر بانوی پیر در هفته سی‌و‌چهارم سری A نتواند بر اودینزه غلبه کند، قطعاً آندره‌آ پیرلو از سمت سرمربیگری یووه اخراج خواهد کرد.

«گاتزتا دلو اسپورت» از آلگری به عنوان اصلی‌ترین گزینه جانشینی پیرلو یاده کرده است. این مربی ایتالیایی که هنوز در تورین خانه دارد و پسرش هم در یکی از تیم‌های تورینی بازی می‌کند، حالا ممکن است تنها پس از گذشت دو سال از اخراج شدنش از یوونتوس دوباره به این تیم بازمی‌گردد.

طبق این گزارش؛ در صورت بازگشت آلگری به یوونتوس، فابیو پاراتیچی (مدیر ورزشی) و پاول ندود (نایب رئیس) از این باشگاه جدا خواهند شد، کسانی که در سال 2019 با درخواست وی برای ایجاد تغییر و تحولات در ترکیب یووه مخالفت کردند. همچنین گاتزتا خبر داد که آینده آندره‌آنیلی (رئیس باشگاه) نیز در هاله‌ای از ابهام است.

برنامه آلگری در صورت بازگشت به یوونتوس؛ رونالدو زیر سایه دیبالا

آلگری بین سال‌های 2015 تا 2019 هدایت یوونتوس را برعهده داشت و در این مدت این تیم را به پنج قهرمانی در سری A، چهار قهرمانی در جام حذفی ایتالیا و دو قهرمانی در سوپرجام ایتالیا رساند. او همچنین بانوی پیر را دو باره به فینال لیگ قهرمانان اروپا سوق داد.

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آندره آ پیرلو سری A یوونتوس آلگری آندره آ پیرلو سری A یوونتوس آلگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۵۶۷۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر خوشحال‌کننده برای سردار آزمون از پایتخت ایتالیا

با نزدیک‌شدن به پایان فصل زمان آن فرا رسیده است که روملو لوکاکو در مورد آینده‌اش تصمیم بگیرد. این بازیکن به هر قیمتی می‌خواهد چلسی را ترک کند و از آنجا که از زندگی در رم لذت می‌برد، آماده ماندن در ایتالیاست. او به صورت قرضی در رم بازی می‌کند و بازیکن چلسی است.

به نوشته کالچومرکاتو، مهاجم گلزن بلژیکی از مدیر برنامه‌هایش خواسته است تا در صورت کسب سهمیه حضور در لیگ قهرمانان فصل آینده، در رم بماند. با این حال رم باید برای دائمی‌کردن قرارداد لوکاکو رقم هنگفتی را پرداخت کند و به همین خاطر شانس تیم ایتالیایی برای نگه‌داشتن لوکاکو زیاد نیست. در نتیجه رم در حال حاضر به دنبال جایگزینی برای این بازیکن در تابستان است.

دیگر رقیب آزمون هم رفتنی شد

رم قصد دارد تامی آبراهام را نیز در پنجره نقل و انتقالات تابستانی بفروشد. مدیران این باشگاه ایتالیایی انتظار دارند برای این بازیکن ۲۶ ساله انگلیسی حداقل ۳۰ میلیون یورو دریافت کنند.

تامی آبراهام تقریبا تمام فصل را به دلیل مصدومیت زانو از دست داد. این مهاجم در فصل جاری در تمامی رقابت‌ها تنها شش بازی انجام داده و یک گل به ثمر رسانده است.

رم که در لیگ اروپا حضور دارد باید در دور نیمه‌نهایی به مصاف بایر لورکوزن برود. رم تیم پنجم جدول رده‌بندی سری آ بعد از این دیدار باید ۱۶ اردیبهشت در سری آ میزبان یوونتوس باشد.

دیگر خبرها

  • میلان به دنبال هایجک موتا از یوونتوس
  • بوفون: در یک قدمی بارسلونا بودم؛ هدفم از بازگشت به یوونتوس، قهرمانی در لیگ قهرمانان بود
  • محمود فکری به استقلال بازگشت! + عکس  
  • اسپالتی: باجو، توتی و دل پیرو را به اردوی تیم ملی ایتالیا می‌آورم
  • خبر خوشحال‌کننده برای سردار آزمون از پایتخت ایتالیا
  • جانلوکا دی مارتزیو تایید کرد؛ شانس بالای یوونتوس برای آغار همکاری با تیاگو موتا
  • شایعات توافق آنتونیو کونته با ناپولی حقیقت ندارد
  • گالئونه: الگری در حال رسیدن به تمام اهداف تعیین‌شده است؛ چرا باید یوونتوس را ترک کند؟!
  • درخواست عجیب اولتراهای یووه: آلگری بماند!
  • تیاگو موتا؛ سرمربی بعدی یوونتوس