Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-07@05:21:07 GMT

جزئیات برگزاری مراسم شب قدر در استان بوشهراعلام شد

تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۵۶۸۵۱

جزئیات برگزاری مراسم شب قدر در استان بوشهراعلام شد

گروه استان‌ها - مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر با اشاره به رعایت پروتکل بهداشتی در برگزاری مراسم‌ دینی و مذهبی گفت: مراسم شب قدر در حیاط و مکان‌های رو باز مساجد، مدارس و بوستان‌های استان بوشهر برگزار می‌شود. - اخبار استانها -

حجت‌الاسلام محمدرضا طاهری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بوشهر با گرامیداشت ایام شهادت حضرت علی (ع) به شب‌های قدر پرداخت و اظهار داشت: یکی از ویژگی‌های ماه مبارک رمضان وجود لیالی قدر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی، با بیان اینکه امسال بیشتر برنامه‌های ماه مبارک رمضان از طریق فضای مجازی و صدا و سیما به مخاطبان ارائه شد گفت: برنامه‌های مختلف در ماه مبارک رمضان تدارک دیده شده که ترتیل قرآن از آن جمله است که هر روز از طریق فضاهای مجازی و صدا و سیما پخش زنده می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر از برگزاری مراسم شب قدر در همه مساجد، اماکن مذهبی، فضای باز از جمله پارک‌ها و بوستان‌ها خبر داد و بیان کرد: امسال ستاد ملی مقابله با کرونا، مجوز برگزاری احیای لیالی قدر به مدت 2 ساعت در هر شب صادر کرده است.

حجت‌الاسلام طاهری با بیان اینکه مراسم این لیالی در همه مساجد و اماکن روباز و فضای آزاد و حیاط مدارس برگزار می‌شود افزود: همزمان با برگزاری مراسم شب قدر به صورت زنده از صدا و سیمای بوشهر پخش می‌شود که مردم می‌توانند از این ظرفیت هم استفاده کنند.

شبکه تماشا در شب‌های قدر، سریال داردمراسم شب‌های قدر با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در بارگاه منور رضوی برپا می‌شودشهرری آماده میزبانی از زائران حرم حضرت عبدالعظیم (ع) در لیالی قدر شد

وی رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی برای جلوگیری از ابتلا به ویروس کرونا را یک ضرورت دانست و تأکید کرد: مردم برای شرکت در مراسم شب‌های قدر حتماً لوازم شخصی از جمله مهر، سجاده، قرآن و کتاب دعا به همراه داشته باشند.

انتهای پیام/190/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: برگزاری مراسم مراسم شب قدر استان بوشهر شب های قدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۵۶۸۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام زمان برگزاری مراسم قرعه کشی جام جهانی فوتسال

مراسم قرعه کشی جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴ - ازبکستان، ششم خردادماه در سمرقند برگزار می‌شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو،مراسم قرعه کشی جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴- ازبکستان روز یکشنبه ۲۶ می (۶ خردادماه) در شهر سمرقند برگزار خواهد شد.

این مسابقات با حضور ۲۴ تیم در شش گروه ۴ تیمی در شهر‌های تاشکند، اندیجان و بخارا از ۱۴ سپتامبر تا ۶ اکتبر (۲۴ شهریور تا ۱۵ مهرماه) برگزار می‌شود.

مراحل آماده سازی برای اولین تورنمنت فیفا به میزبانی آسیای مرکزی ادامه دارد.

۲۴ تیم حاضر در مراسم قرعه کشی حضور خواهند داشت که در میدان تاریخی و دیدنی رجستان سمرقند - یک میراث جهانی یونسکو از سال ۲۰۰۱ به نمایش گذاشته می‌شود. پس از هنگ کنگ (۱۹۹۲)، چین تایپه (۲۰۰۴) و تایلند (۲۰۱۲)، ازبکستان چهارمین عضو AFC خواهد بود که میزبان جام جهانی فوتسال فیفا است.

ترکیب ۲۴ تیمی جام جهانی فوتسال ازبکستان ۲۰۲۴ به شرح زیر است:

افغانستان، آنگولا، آرژانتین، برزیل، کاستاریکا، کرواسی، کوبا، فرانسه، گواتمالا، جمهوری اسلامی ایران، قزاقستان، لیبی، مراکش، هلند، نیوزلند، پاناما، پاراگوئه، پرتغال، اسپانیا، تاجیکستان، تایلند، اوکراین، ازبکستان و ونزوئلا.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مراسم تجلیل از ۴۰۰ معلم در عالی‌شهر برگزار شد
  • مراسم سالروز شهادت رئیسعلی دلواری در سطح بین‌المللی برگزار شود
  • اعلام زمان برگزاری مراسم قرعه کشی جام جهانی فوتسال
  • برگزاری مراسم سوگواری امام جعفر صادق (ع) در پلدشت
  • برگزاری آیین پایانی ششمین جشنواره ملی روستایی و عشایری رضوی در استان بوشهر
  • برگزاری مراسم عزاداری در ساوجبلاغ
  • برگزاری مراسم عزاداری شهادت امام جعفرصادق(ع) در ارومیه
  • برگزاری مراسم «آگاه زمان»
  • مراسم عزاداری شهادت امام جعفر صادق (ع) و تشییع شهید دفاع مقدس در بوشهر
  • برگزاری مراسم سوگواری شهادت امام جعفر صادق (ع) در یزد+فیلم