Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-29@17:21:17 GMT

مثلث شوم استکبار جهانی به بن‌بست رسیده است

تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۵۷۰۳۴

مثلث شوم استکبار جهانی به بن‌بست رسیده است

امام جمعه موقت بجنورد با بیان اینکه مثلث شوم استکبار به بن‌بست رسیده است، گفت: امروز شاهدیم تمام امنیت و آرامش حاکمیت اسراییل برداشته شده و استکبار جهانی نتوانست مقابل موشک‌های ناشناسی که به محل استقرار آمریکایی‌ها در بغداد اصابت کرد، دفاع کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد، «حجت الاسلام والمسلمین رحیم مهدوی پور» امروز (10 اردیبهشت) در خطبه های مجازی نماز جمعه این هفته مرکز خراسان شمالی، ضمن بیان فضایل ماه مبارک رمضان، این ماه بزرگ را قطعه ای از بهشت خواند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

امام جمعه موقت بجنورد با اشاره به نزدیک شدن به شب های قدر، افزود: شب های قدر از عظمت بسیاری برخوردار بوده و عبادت در آن بالاتر از هزار ماه است.

 

 

وی با گرامیداشت 12 اردیبهشت روز معلم و سالروز شهادت استاد شهید مطهری، اظهارکرد: در مقام و منزلت معلم همین بس که خداوند بعد از خلقت آدم، اولین نعمتی که به انسان داد، علم بود.

 

 

حجت الاسلام والمسلمین مهدوی پور معلمان را سازندگان انسان خواند و بیان کرد: اگر کسی بتواند یک نفر را احیا کند، گویا تمام بشریت را احیا کرده است.

 

وی تصریح کرد: بزرگداشت مقام معلم در حقیقت بزرگداشت علم و همه خوبی ها است.

 

 

امام جمعه موقت بجنورد همچنین آثار شهید مطهری را پشتوانه محکمی برای حوزه های علمیه دانست و افزود: یکی از مهمترین کارهای شهید مطهری غبارروبی از چهره مظلوم اسلام ناب محمدی است.

 

 

وی در ادامه با اشاره به اینکه امروز جبهه مثلث شوم استکبار جهانی و یا به عبارتی جبهه شوم مثلث عبری، عربی و غربی گرفتار بن‌بست شده است، گفت: استکبار جهانی نتوانست مقابل موشک‌های ناشناسی که به محل استقرار مجهز آمریکایی‌ها در نزدیکی فرودگاه بغداد اصابت کرد از خود دفاع کند.

 

 

 

حجت الاسلام والمسلمین مهدوی پور خاطرنشان کرد: تمام امنیت و آرامش حاکمیت اسراییل برداشته شده است، هم اینک به ظاهر در دنیا اعلام کرده اند که برای خود سقف آهنین تشکیل داده ایم و امروز می بینیم که ادعای آنان پوشالی و تو خالی است.

 

 

 

وی همچنین خطاب به هیأت دیپلماسی کشور، گفت: اگر بنا به مذاکره و به عبارتی وین (۲) است مردم ایران دو هشدار را اعلام می‌کنند، که هشیار باشید تا قواعد و قوانین بازی مذاکره را دشمن ننویسد که اگر چنین شد شما مجبور به حضور در میدان بازی‌ای هستید که قوانینش را دیگری نوشته است.

 

 

وی اظهارکرد: هشدار دوم این است که دشمن می‌خواهد انتقام شکست خود در میدان را پای میز دیپلماسی بگیرد که باید هوشیار باشید.

 

 

امام‌جمعه موقت بجنورد در ادامه با اشاره به انتخابات پیش رو، افزود: انتخابات، میدان آزمون بزرگ و سنگینی است، چرا که در کشور ما انتخاباتی برگزار می‌شود که در هیچ جای دنیا برگزار نشده است.

 

 

وی خاطرنشان کرد: باید بکوشیم تا انتخابی اصلح و شایسته داشته باشیم.

 

 

 

پایان پیام/140

منبع: شبستان

کلیدواژه: خطبه های مجازی بجنورد خراسان شمالی خطبه های نماز جمعه امام جمعه موقت بجنورد استکبار جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۵۷۰۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امام جمعه نجف اشرف: اوضاع جهان به نفع اسلام پیش می رود

حجت الاسلام و المسلمین سید صدر الدین قبانچی امام جمعه نجف اشرف در خطبه های نماز جمعه که در حسینیه اعظم نجف اشرف ایراد شد، گفت: کمپینی در بغداد و استان های عراق برای مبارزه با فساد اخلاقی و مواد مخدر راه اندازی شد و تعداد زیادی دستگیر شدند.

وی افزود: علاوه بر طرح آبادانی، باید با فساد اخلاقی مبارزه شود و این موضوعی است که به دلیل پیگیری این موضوع از سوی دولت و استانداری شهر نجف اشرف، جای تشکر دارد.

امام جمعه نجف اشرف اشاره کرد: پروژه‌هایی که در نجف اشرف در حال انجام است، پروژه‌هایی هستند که در خور قدردانی هستند، زیرا کار در سه مرحله برای آبادانی خیابان‌های شهر نجف‌ اشرف و همچنین کمپین کاشت یک میلیون درخت در نجف‌ اشرف به منظور سر سبز کردن شهر در حال انجام است.

وی در همین راستا گفت: عراق شاهد ثبات امنیتی، سیاسی و اقتصادی است که آن را به ستاره درخشان در منطقه تبدیل می کند.

حجت الاسلام و المسلمین قبانچی در خصوص اوضاع جهانی بیان داشت: بیش از ۲۰۰ روز از جنگ غزه می گذرد و غزه همچنان در حال مقاومت است و این ماجرا از غزه به سطح جهان گسترش یافته، به گونه ای که آمریکا شاهد تظاهرات در دانشگاه های خود در حمایت از توقف جنگ غزه است؛ زیرا اوضاع جهان به نفع و سمت اسلام و تشیع پیش می رود.

خطیب جمعه نجف اشرف در خطبه دینی ضمن گرامیداشت روز جهانی کارگر، در خصوص کار و کارگر در اسلام گفت: اسلام بر کار تأکید کرده است و حدیث شریف می‌فرماید، کسی که برای افراد تحت تکفل خود زحمت می‌کشد مانند مجاهد فی سبیل الله است.

وی افزود: پیامبرانی هستند که کارگر بودند تا به مردم ثابت کنند که کار امری محبوب نزد خداوند متعال است، به شرطی که کار با اخلاص و به صورت درست و کامل انجام شود.

دیگر خبرها

  • دیدار روسای اتحادیه های صنفی با امام جمعه شهرکرد
  • روحیه دینی مقاومت تنگستانی‌ها را در برابر استکبار رقم زده است
  • اربعین حسینی برابر استکبار جهانی بازدارندگی ایجاد می‌کند
  • جهاد اسلامی: اسرائیل به این نتیجه رسیده که جنگ راهکار آزادی اسرا نیست
  • آغاز ۵ پرواز فوق العاده فرودگاه بجنورد
  • فعالان ستاد اقامه نماز جمعه خاش تجلیل شدند
  • درخواست متفاوت یک امام جمعه بعد از بازگشت دوباره گشت‌ ارشاد | فیلم
  • آغاز ۵ پرواز فوق العاده فرودگاه بجنورد از امروز
  • امام جمعه نجف اشرف: اوضاع جهان به نفع اسلام پیش می رود
  • آیت‌الله حسینی همدانی: اینکه دانشجویان آمریکایی در آمریکا به خاطر غزه کتک می‌خورند و به زندان می‌روند یعنی غزه پیروز است/ نفرت جهانی از آمریکا کاملاً عیان شده است/ امروز همه مردم آزاده عالم با نفرت فریادشان بر سر اسرائیل بلند است