Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجم اروگوئه‌ای شیاطین سرخ می خواهد در این تیم بماند.

ادینسون کاوانی، مهاجم 34 ساله و اروگوئه‌ای باشگاه منچستریونایتد تا پایان فصل جاری با این تیم قرارداد دارد.

به گزارش طرفداری و به نقل از ESPN، طی هفته های اخیر، شایعات زیادی پیرامون جدایی ادینسون کاوانی از منچستریونایتد و پیوستن او به بوکا جونیورز مطرح شده بود و خود این مهاجم 34 ساله نیز نسبت به ادامه حضورش در منچستریونایتد مردد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اکنون کاوانی تصمیم گرفته است تا برای یک فصل دیگر نیز در منچستریونایتد بماند و تا هفته آینده، خبر رسمی تمدید قرارداد او منتشر خواهد شد.

اخبار داغ 

تجاوز به هانیه توسلی در مدت 4 سال! / خودش افشا کرد! + سند ناصر محمدخانی در یک قدمی خداداد؛ سیدجلال وارد تیم شد / نتایج تیم منتخب قرن بازخوانی دربی ها در طرفداری | دربی دوازدهم؛ جام اتحاد پیش درآمدی بر آغاز لیگ سراسری شجاع خلیل زاده: امروز در دوحه از گردنم عکس می گیرم کریستوف متزلدر به جرم پخش تصاویر مستهجن کودکان به 10 ماه حبس تعلیقی محکوم شد ژابی آلونسو: شکست 5-0 در ال کلاسیکو بدترین شب فوتبالی عمرم بود؛ بعد از 20 دقیقه می خواستم به خانه بروم

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۵۷۰۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید قرار داد امیرحسین داودی با تبم گیتی پسند

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ عضو هیات مدیره باشگاه گیتی‌پسند اصفهان گفت:امیرحسین داودی ملی پوش سابق تیم‌های فوتسال بزرگسالان و جوانان ایران و بازیکن فصل گذشته گیتی پسند، قرارداد خود را با این باشگاه برای فصل ۱۴۰۴-۱۴۰۳ تمدید کرد.
محمدحسین عراقی‌زاده افزود: این بازیکن جوان و آینده‌دار، فصل گذشته بازی‌های موثری را برای تیم فوتسال گیتی پسند در لیگ برتر از خود به نمایش گذاشت.
وی ادامه داد: تاکنون قرارداد محمدرضا سنگ سفیدی، محمدحسین درخشانی، مسعود (باقر) محمدی، مهدی کریمی، علیرضا رفیعی‌پور، مسعود یوسف، علیرضا عسگری و بهمن جعفری نیز تمدید شده و علی خلیلوند و مهدی دهقان نژاد هم جذب این باشگاه شده اند.
عراقی‌زاده افزود: پیش از این، هیات مدیره پیشین باشگاه گیتی پسند قبل از پایان فصل گذشته لیگ برتر به اتفاق آرا محمد کشاورز سرمربی فعلی تیم فوتسال این باشگاه را برای سال آینده ابقا کرد و در روز‌های گذشته نیز قرارداد احمد پری‌آذر مربی تیم، امید ابراری‌نیا مربی دروازه‌بانان و امیرهوشنگ مومنی بدنساز تیم برای فصل پیش رو تمدید شد.

دیگر خبرها

  • ژاوی: می‌خواهم قرارداد روبرتو تمدید شود/ جاه‌طلبی زیادی دارم
  • تمدید قرار داد امیرحسین داودی با تبم گیتی پسند
  • برندکاپ فینالیست‌های خود را شناخت
  • احتمال جدایی رشفورد از منچستریونایتد
  • تداوم همکاری رم با سردار آزمون در گروی کسب‌ سهمیه لیگ قهرمانان اروپا
  • ستارگانی که با رویای 'رونالدو شدن' بزرگ شدند!
  • حضور سردار آزمون در رم مشروط شد
  • بادامکی: با این نفرات باید با تجربه‌تر عمل می‌کردیم/ در مورد تمدید قرارداد اوسمار مدیرعامل و هیات مدیره تصمیم می‌گیرند+فیلم
  • تن هاخ: رشفورد نیاز به حمایت دارد؛ تمدید قرارداد واران پیشرفتی نداشته است
  • فعال‌سازی بند فسخ قرارداد، تنها راه خرید مارکوس تورام از اینتر