Web Analytics Made Easy - Statcounter

بارسلونا پیش از شروع بازی با والنسیا با تیشرت های ویژه ای در زمین حاضر خواهد شد.

بارسلونا به حمایت از مبارزه با آزار و اذیت و زورگویی ها و افزایش آگاهی در این مورد می پردازد.

به گزارش طرفداری و با اعلام باشگاه بارسلونا، بازیکنان بارسلونا پیش از شروع بازی با والنسیا در روز یکشنبه به مناسبت روز جهانی مبارزه با آزار و اذیت و زورگویی، با تیشرت هایی ویژه در زمین حاضر خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازیکنان بارسلونا با پوشیدن این تیشرت ها، از کمپین پیشگیری و آگاهی از زورگویی و آزار و اذیت هایی که برای هر کسی ممکن است رخ دهد، حمایت می کنند. این کمپین را بنیاد خیریه بارسلونا تشکیل داده است. تیشرت هایی که بازیکنان بارسلونا به تن خواهند کرد، حاوی پیغام زیر است:

در مقابل آزار و اذیت سکوت نکنید!

تیشرت های ویژه بارسلونا برای مبارزه با آزار و اذیت و زورگویی

 

 

اخبار داغ 

تجاوز به هانیه توسلی در مدت 4 سال! / خودش افشا کرد! + سند ناصر محمدخانی در یک قدمی خداداد؛ سیدجلال وارد تیم شد / نتایج تیم منتخب قرن بازخوانی دربی ها در طرفداری | دربی دوازدهم؛ جام اتحاد پیش درآمدی بر آغاز لیگ سراسری شجاع خلیل زاده: امروز در دوحه از گردنم عکس می گیرم کریستوف متزلدر به جرم پخش تصاویر مستهجن کودکان به 10 ماه حبس تعلیقی محکوم شد ژابی آلونسو: شکست 5-0 در ال کلاسیکو بدترین شب فوتبالی عمرم بود؛ بعد از 20 دقیقه می خواستم به خانه بروم

منبع: طرفداری

کلیدواژه: آزار و اذیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۵۷۱۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار ناجی بارسا: ما باید زیاد گل بزنیم!

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا شب گذشته در چهارچوب رقابت‌های هفته سی و سوم لالیگا در ورزشگاه مونتجوئیک روبروی والنسیا قرار گرفت و موفق شد این تیم را با نتیجه 2-4 شکست دهد و سه امتیاز مهم این بازی را از آن خود کند.

لواندوفسکی ستاره بی‌چون و چرای تیمش در این بازی بود و موفق شد با به ثمر رساندن سه گل نقش مهمی را در پیروزی بارسلونا برابر والنسیا ایفا کند و پس از پایان بازی هم به نظر می‌رسید که از عملکردی که در ترکیب این تیم داشت و نمایشی که بازیکنان این تیم ارائه کردند راضی است.

این ستاره لهستانی در گفتگو با خبرنگاران در این باره اظهار داشت: «مهمترین اتفاق برای ما این بود که بتوانیم کمترین فاصله را با حریفان حفظ کنیم. ما بارسلونا هستیم و باید فوتبالی هجومی ارائه کنیم و گل‌های بسیاری به ثمر برسانیم.

فکر می‌کنم عملکرد خوبی در نیمه دوم داشتیم و توانستیم به خوبی فضاهای مورد نیاز را پیدا کنیم. پیش از ضربه آزاد با فران تورس صحبت کردم و از او خواستم که به من اعتماد کند. حالا بی‌صبرانه منتظر بازی بعدی هستیم.»

دیگر خبرها

  • هشدار ناجی بارسا: ما باید زیاد گل بزنیم!
  • اشتباه عجیب "تِراشتِگن" در بازی با والنسیا (فیلم)
  • اشتباه عجیب دروازه‌بان بارسلونا در بازی مقابل والنسیا + فیلم
  • پیروزی بارسلونا مقابل والنسیا با هت‌تریک لواندوفسکی
  • پدرو تماشاگر ویژه دیدار بارسلونا و والنسیا / عکس
  • ژاوی: تصمیم‌ به ماندن در بارسلونا ساده بود؛ همه باید در فصل آینده پیشرفت کنیم
  • گل های بازی بارسلونا 4-2 والنسیا (لالیگا - 2023/24)
  • پیروزی بارسلونا برابر والنسیا با هت‌تریک لواندوفسکی
  • تجاوز جنسی ۴ مرد افغان به نوجوان ایرانی در تهران | التماس کردم فایده نداشت! +فیلم
  • درخواست اعدام برای عاملان تعرض به پسر نوجوان