Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-27@09:39:59 GMT

پرسپولیس بعد از پاس دوم شد

تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۵۷۴۰۳

پرسپولیس بعد از پاس دوم شد

به گزارش طرفداری، ۱۴ تیم از منطقه غرب آسیا موفق شده اند بیشتر از ۱۳ امتیاز در مرحله گروهی در تاریخ ۱۹ ساله این رقابت ها به دست آورند که در بین آنها ۴ تیم ایرانی وجود دارد.

پاس تهران در سال ۱۳۸۴-۱۳۸۳ با داشتن بازیکنانی مثل نیمانکیسا، خداداد عزیزی، جواد نکونام، میثم منیعی، علی جانملکی، ایمان رزاقی، آرش برهانی و…در گروه خود با کسب ۵ برد و یک مساوی و ۱۶ امتیاز بهترین تیم ایران در دور گروهی مسابقات شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پاسی ها متاسفانه در دور یک چهارم برابر العین امارات در ۲ بازی رفت و برگشت با تساوی و به علت گل زده کمتر در خانه حریف حذف شدند، آنها در این دوره از بازیها حتی یک شکست هم نداشتند.

پرسپولیسی ها که سابقه بیشترین صعود را به دور دوم لیگ قهرمانان دارند برای هفتمین صعود خود، با ۱۵ امتیاز برای چهارمین بار در لیگ قهرمانان صدرنشین شدند.

بعد از پاس تهران، تیم فوتبال پرسپولیس ۲۰۲۱ با ۵ برد و یک باخت و ۱۵ امتیاز در رده دوم این عرصه قرار دارد، تیم فولاد خوزستان ۲۰۱۴ با ۴ برد و ۲ مساوی و ۱۴ امتیاز و ذوب آهن با همین تعداد امتیاز و تفاضل گل کمتر، بهترین تیم های ایرانی در این مرحله بوده اند.

فولاد خوزستان در سال ۲۰۱۴ بدون شکست در دور پلی آف از این رقابت ها حذف شد. درست مثل پاس

سپاهان و استقلال تهران از تیم های بزرگ فوتبال باشگاهی ایران هستند که هیچ وقت در دور گروهی لیگ قهرمانان از ۱۳ امتیاز بیشتر نگرفته اند.

ضمن این که تنها تیم غرب آسیا که توانسته بیشتر از یک بار در این فهرست حاضر باشد تیم الاهلی عربستان است که ۳ بار بیشتر از ۱۳ امتیاز در این عرصه گرفته است.

الدحیل قطر در سال ۲۰۱۸ با کسب ۶ برد تنها تیم دور گروهی هستند که این تعداد برد را به دست آورده اند. الدحیل در همان سال برابر پرسپولیس در دور پلی آف شکست خورد و حذف شد.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۵۷۴۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدافع رم سکته را رد کرد و به تمرینات برگشت

به گزارش "ورزش سه"، ایوان اندیکا، مدافع تیم رم از امروز در تمرینات رم شرکت کرد. این خبر خوبی برای دانیله ده‌روسی است که می‌تواند برای آخرین هفته‌های فصل روی اندیکا حساب کند.

مدافع ساحل عاجی امروز در حالی به تمرینات گروهی بازگشت که جالوروسی‌ها تمرینات آماده سازی خود برای بازی آینده مقابل ناپولی را آغاز کرده‌اند.

یک روز پس از شکست اودینزه، اندیکا در تمرینات گروهی برنامه آماده‌سازی خود را از سر گرفت. این اولین جلسه تمرینی او پس از اتفاق ترسناک 14 آوریل بود.

او در دقیقه 70 بازی مقابل اودینزه در ورزشگاه داچیا آرنا دچار حمله قلبی شد و به سرعت راهی بیمارستان شد. اندیکا یک روز در بیمارستان بستری بود و با بررسی آزمایشات دقیق، مشخص شد مشکل خاصی وجود ندارد و مرخص شد.

با این حال که اندیکا بدون مشکل در تمریناتش را آغاز کرده، انتظار نمی‌رود این بازیکن در ترکیب رم برای بازی یکشنبه حضور داشته باشد.

دیگر خبرها

  • تصاویری از حمله موشکی مرگبار به عراق؛ هدف میدان گاز بود
  • بازگشت ایوان اندیکا به تمرینات گروهی رم
  • کسب سهم مناسب از بازار با کار گروهی در سال ۱۴۰۲
  • مدیرعامل بانک ملی:کسب سهم مناسب از بازار با کارِ گروهی
  • بحث درباره زیاده روی در عرق خوری در برنامه گلزار
  • رجبی: تراکتور می‌خواهد امتیاز بگیرد ولی استقلال «تیم تر» است/نظارت نباشد باشگاه به قهقرا می‌رود
  • مدافع رم سکته را رد کرد و به تمرینات برگشت
  • لحظات نزاع وحشتناک گروهی قمه کش‌ها
  • سومین پالت از تریلوژی رنگ افتتاح می‌شود
  • واردات موز صرفاً از محل صادرات گروهی از کالاها مجاز است