Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-27@03:59:17 GMT

پوتین: امیدواریم برجام تحت همان چارچوب قبلی احیا شود

تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۵۷۴۶۹

پوتین: امیدواریم برجام تحت همان چارچوب قبلی احیا شود

رئیس‌جمهور روسیه ابراز امیدواری کرد که توافق هسته‌ای موسوم به برجام تحت همان چارچوب اولیه آن احیا شود. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از ریانووستی، ولادیمیر پوتین رئیس‌جمهور روسیه روز جمعه طی سخنانی در جمع اعضای دائم شورای امنیت فدراسیون روسیه ابراز امیدواری کرد که برجام تحت چارچوب اولیه آن احیای شود و کشورهای حاشیه دریای خزر بتوانند روابط خود را به ظرفیت کامل برسانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پوتین در این خصوص به اعضای حاضر در نشست شورای امنیت فدراسیون روسیه گفت: «امروز بسیاری از مسائل مربوط به برنامه هسته‌ای ایران در حال حل‌وفصل هستند. من امیدوارم که همه موارد مرتبط با برجام در چارچوب قبلی آن احیا شوند و ما و دیگر اعضای باشگاه خزر [کشورهای حاشیه دریای خزر] بتوانیم روابطمان را به سطح ظرفیت کامل برسانیم و همه برنامه‌هایی برای خودمان در ذهن می‌پرورانیم را اجرا کنیم.»

دیپلمات روس: ایران شریک ما در برجام است/عملکرد تهران برای ما اهمیت دارداتحادیه اروپا: دیپلماسی در عالی‌ترین سطح برای احیای برجام جریان داردنخستین نشست کارگروه سوم کمیسیون مشترک برجام برگزار شداولیانوف: روسیه مخالف نظریه گسترش برجام است/ نمی‌توان زمانی برای پایان مذاکرات تعیین کردنشست سه‌جانبه ایران، روسیه و چین در وین/ لغو یکجای تحریم‌ها شرطی ضروری برای بازگشت آمریکا به برجام

انتهای پیام/.

  

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار روسیه ولادیمیر پوتین برجام اخبار روسیه ولادیمیر پوتین برجام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۵۷۴۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«پوتین» ماه می به چین سفر می کند

رئیس جمهور روسیه در راستای تقویت روابط دوجانبه با پکن، طی ماه می آتی به چین سفر می‌کند.

به گزارش مهر به نقل از روسیا الیوم، «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه امروز پنجشنبه از قصد و نیت خود برای سفر به کشور چین طی ماه می آتی خبر داد.

وی در جریان نشست اتحادیه تجار روس تاکید کرد: قرار است این سفر در ماه می به کشور چین انجام شود.

رئیس جمهور روسیه تاریخ دقیق سفر خود به چین را مشخص نکرد. ممکن است این سفر نخستین سفر خارجی پوتین در دوره جدید ریاست جمهوری وی به شمار آید.

رئیس جمهور چین در ماه مارس سال گذشته میلادی به مسکو سفر کرده بود.

این در حالی است که کشورهای اروپایی و آمریکا نسبت به تقویت روابط میان روسیه و چین در برابر واشنگتن ابراز نگرانی کرده اند.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: هشدار پوتین نسبت به مداخله خارجی در سیاست‌های روسیه پوتین با نامزدهای رقیب خود دیدار كرد (+فیلم)

دیگر خبرها

  • سردار رادان در جمع اعضای جامعه مدرسین حاضر شد
  • با واگذاری سرخابی‌ها راه آسیا باز شد/ به عنوان هوادار در خدمت تیم هستم
  • پوتین به چین سفر می‌کند
  • «پوتین» ماه می به چین سفر می کند
  • «پوتین» ماه می به چین سفر می‌کند
  • امضای تفاهم نامه امنیتی میان ایران و روسیه
  • امضای تفاهم‌نامه امنیتی میان ایران و روسیه
  • پوتین: تروریسم یکی از جدی ترین تهدیدات قرن بیست و یکم است
  • پوتین با هوش مصنوعی بازیگر فیلم زندگینامه خودش شد (+عکس)
  • دولت سیزدهم پس از ۶ سال کنوانسیون دریای خزر را احیا کرد