Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، همان طور که وزارت بهداشت تاکید کرده بود امروز کاروان تیم فوتبال پرسپولیس به محض اینکه از طریق فرودگاه مهرآباد با پرواز چارتر از هند به تهران رسید با حضور چند تن از افرادی که از سوی وزارت بهداشت در فرودگاه حاضر شده بودند سوار اتوبوس شده و به سمت هتل آکادمی محل قرنطینه رفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درحالی که تصور می شد شرایط سرخپوشان برای قرنطینه مهیا است اما وضعیت تیم چندان مطلوب نیست. 

اعضای تیم پرسپولیس در فرودگاه با جمعی از افرادی که موبایل به دست مشغول فیلم گرفتن از آنها بودند روبرو شدند و با این شرایط سوار بر اتوبوس شدند تا فرودگاه را ترک کنند. در هتل آکادمی هم میهمانان دیگری حضور دارند و پروتکل خاصی برای جدا کردن اعضای پرسپولیس از سایرین وجود ندارد.

از کاروان سرخپوشان صبح امروز تست کرونا گرفته شده و به تیم اطلاع داده اند تا زمانی که جواب تست ها نیاید حق تمرین ندارند. 

از طرفی محل تمرین این تیم در مدتی که باید در قرنطینه باشد هنوز مشخص نیست. مسئولان این تیم حتی برای استفاده از استخر جهت ریکاوری بازیکنان دچار معضل شده و همچنین هنوز مشخص نیست سعید آقایی بازیکنی که قبل از سفر این تیم به هند به کرونا مبتلا شد و نتوانست به هند برود اکنون چگونه باید به جمع بازیکنان اضافه شود. 

نگرانی های یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس بابت بازی حساس این تیم مقابل سپاهان در هفته بیست ودوم است که جمعه هفته آینده باید برگزار شود. اصلا مشخص نیست پرسپولیس از چه روزی حق تمرین دارد و بازیکنان تیم هم با توجه به دوری طولانی مدت از خانواده و حضور اجباری روزهای آینده در قرنطینه بی روحیه و کلافه شده اند. با این شرایط سازمان لیگ هم اصرار به برگزاری بازی در همان وقت اعلام شده دارد.

تیم پرسپولیس در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در گروه E موفق شد با اقتدار به عنوان تیم اول به مرحله بعدی صعود کند. 

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۵۷۶۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یحیی گل‌محمدی رفت تا فصل بعد؟ | زمان بازگشت احتمالی مشخص شد

به گزارش همشهری آنلاین پس از قطع همکاری با پرسپولیس، از فوتبال دور بود و حالا بار دیگر قرار است با تراکتور به لیگ برتر برگردد. در این بین، تراکتور با سرمربی سابق پرسپولیس توافق کرده و حمید مطهری هم به عنوان نماینده گل‌محمدی در تبریز حضور دارد اما مجوز فعالیت یحیی تا این لحظه صادر نشده است.

طبق ادعای خبرورزشی این تنها مشکل یحیی گل‌محمدی برای نشستن روی نیمکت تراکتور است و احتمال دارد مجوز او تا پایان فصل صادر نشود. در این صورت، یحیی گل‌محمدی از ابتدای فصل آینده به عنوان سرمربی تراکتور روی نیمکت این تیم می‌نشیند.

کد خبر 848688 برچسب‌ها یحیی گل محمدی ویژه ورزشی

دیگر خبرها

  • نکونام: سر ما کلاه گذاشتند/ قهرمان لیگ برتر هفته آخر مشخص می شود
  • ترکیب پرسپولیس و سپاهان مشخص شد/ بازگشت بیرانوند به دروازه
  • ترکیب پرسپولیس در دیدار با سپاهان مشخص شد/ بیرانوند رسید
  • ۱۰۰ قطعه جوجه شترمرغ به افغانستان صادر شد
  • یحیی گل‌محمدی رفت تا فصل بعد؟ | زمان بازگشت احتمالی مشخص شد
  • تکلیف بیرانوند برای دیدار با سپاهان مشخص شد
  • ۲ هزار قطعه ماهی زینتی از مرز مهران به عراق صادر شد
  • اوسمار: وضعیت بیرانوند برای بازی با سپاهان امروز مشخص می‌شود/ امیدوارم هواداران در کنارمان باشند
  • وضعیت اعتبارات عمرانی و هزینه‌ای لرستان هر چه سریع‌تر مشخص شود
  • نحوه واگذاری سهام ترجیحی پرسپولیس مشخص شد