Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، سازمان لیگ برتر فوتبال انگلیس به عنوان بهترین لیگ جهان تصمیمی جالب برای فوتبالیست های مسلمان شاغل در ماه مبارک رمضان گرفت.

دوشنبه گذشته بود که لسترسیتی با کریستال پالاس در لیگ جزیره بازی داشت. گراهام وسکوت داور، بازی را متوقف کرد تا دو وسلی فوفانا و شیخو کویتا دو فوتبالیست مسلمان افطار کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از این توقف تاریخی در لیگ برتر به احترام فوتبالیست های مسلمان، سازمان لیگ فوتبال انگلیس از این اقدام داور  حمایت کرد و در تصمیمی جدید تمام آنها را تشویق کرد تا در خلال ماه مبارک رمضان قبل از سوت دیدار، با کاپیتان های تیم ها صحبت کند و درباره فوتبالیست های مسلمان و روزه دارشان صحبت کنند و هماهنگی لازم برای توقف بازی به محض غروب خورشید و زمان افطار مهیا شود.

شب گذشته در بازی با منچستر یونایتد با آ.اس رم در لیگ اروپا نیز پل پوگبا ستاره مسلمان فرانسوی شیاطین سرخ در کنار زمین روزه اش را افطار کرد و بازتاب های زیادی در رسانه ها داشت.

در همین رابطه یاسمین هارون رئیس جمیعت ورزش مسلمان انگلیس گفت: بانوی مسلمان ورزشکار در ایام ماه رمضان دچار سختی می شود. در همین رابطه مسئولان سازمان لیگ انگلیس می خواهند قبل از شروع مسابقه هماهنگی ها صورت بگیرد تا روزه داران در جریان بازی بتوانند افطار کنند.

در دیدار امشب ساوتهمپتون با لسترسیتی هم هماهنگی انجام شده تا فوتبالیست های مسلمان بتوانند در جریان بازی افطار کنند.

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: فوتبالیست های مسلمان سازمان لیگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۵۸۱۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی لیورپول 4-2 تاتنهام (لیگ برتر انگلیس 2023/24)

لیورپول و تاتنهام در چارچوب هفته سی و ششم لیگ برتر به مصاف هم رفته بودند که شاگردان یورگن کلوپ این بازی جذاب را با برتری 4-2 به پایان رساندند.

دانلود (75MB)

دیگر خبرها

  • نکیسا: این برد مبارک تیم استقلال
  • رئیسی: متخلفین حوزه آسیب‌های اجتماعی معرفی شوند
  • خلاصه بازی لیورپول 4-2 تاتنهام (لیگ برتر انگلیس 2023/24)
  • صلاح در اوج! ستاره مصری با برابری با وین رونی، رکورد لیگ برتر را فتح کرد
  • گل های بازی لیورپول 4-2 تاتنهام (لیک برتر انگلیس 2023/24)
  • گل های بازی چلسی 5-0 وست هم (لیگ برتر انگلیس - 2023/24)
  • تمدید زمان ارسال درخواست تسهیلات حمایتی شرکت های دانش بنیان
  • سنگین‌ترین تنبیه مالی لیگ برتر؛ عبدالله ویسی ۲ میلیارد تومان جریمه شد
  • دعوت ۵ فوتبالیست قمی به اردوی آماده سازی تیم ملی
  • امیرعبداللهیان: باید رژیم اشغالگر آپارتاید اسرائیل را متوقف کنیم/ نحوه برخورد دولت‌های مسلمان با بحران غزه در تاریخ ثبت و ضبط خواهد شد/ دیدار گسترده وزیر خارجه با مقامات ارشد کشورهای اسلامی