Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-30@07:22:20 GMT

جزییات تعطیلی ورزش ایران تا ۱۷ اردیبهشت

تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۵۸۳۳۴

جزییات تعطیلی ورزش ایران تا ۱۷ اردیبهشت

با توجه به تمدید یک هفته‌ای محدودیت‌های کرونایی شهرهای قرمز و نارنجی، استخرهای سرپوشیده و باشگاه‌های ورزشی، باشگاه‌های ورزشی ورزش‌های پربرخورد و نیز باشگاه‌های ورزشی سالنی در ۳۵۵ شهر کشور مجوز فعالیت نخواهند داشت.

به گزارش ایسنا، کمیته امنیتی، انتظامی و اجتماعی ستاد ملی مقابله با کرونا از تمدید یک هفته‌ای محدودیت‌های کرونایی شهرهای قرمز و نارنجی خبر داد و اعلام کرد که محدودیت‌های مربوط به شهرهای قرمز و نارنجی تا پایان هفته آینده، ۱۷ اردیبهشت ماه سال جاری اعمال خواهد شد، به این ترتیب هم‌چنان شاهد تعطیلی فعالیت استخرهای سرپوشیده و باشگاه‌های ورزشی، باشگاه‌های ورزشی ورزش‌های پربرخورد از جمله کشتی، کاراته و جودو و نیز باشگاه ورزشی سالنی در شهرهای قرمز و نارنجی از نظر شیوع ویروس کرونا هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق جدول جدید گروه‌های شغلی که از ۲۰ فروردین سال ۱۴۰۰ ابلاغ شده است، فعالیت تیم‌های ملی و لیگ‌های وابسته در رشته‌های مختلف در فهرست مشاغل گروه یک اعلام شده است تا این‌گونه مجوز فعالیت آن‌ها در تمامی شهرستان‌ها حتی در شرایط قرمز صادر شود.

هم‌چنین استخرهای سرپوشیده و باشگاه‌های ورزشی در دسته مشاغل گروه سه قرار گرفته‌اند تا مجاز به فعالیت در شهرهای زرد باشند، علاوه بر این باشگاه‌های ورزشی ورزش‌های پربرخورد از جمله کشتی، کاراته و جودو و نیز باشگاه ورزشی سالنی دارای مجوز فعالیت در شهرهای زرد هستند.

بر اساس آخرین اعلام وزارت بهداشت، در حال حاضر ۱۹۸ شهر کشور در وضعیت قرمز، ۱۵۷ شهر در وضعیت نارنجی، ۷۴ شهر در وضعیت زرد و ۹ شهر در وضعیت آبی قرار دارند.

بنابراین با تمدید محدودیت‌های مقابله با شیوع ویروس کرونا تا ۱۷ اردیبهشت ماه سال جاری، کماکان استخرهای سرپوشیده و باشگاه‌های ورزشی، باشگاه‌های ورزشی ورزش‌های پربرخورد و نیز باشگاه ورزشی سالنی در شهرهای با وضعیت قرمز و نارنجی از نظر شیوع ویروس کرونا که مجموع آن ها به ۳۵۵ شهر می رسد، مجوز فعالیت نخواهند داشت.

طبق آخرین رنگ بندی کرونایی در کشور، ۳۰۱ شهرستان در وضعیت قرمز قرار گرفتند، هم‌چنین ۹۵ شهرستان نارنجی، ۴۵ شهرستان زرد و ۷ شهرستان از نظر شیوع ویروس کرونا در وضعیت آبی هستند.

لینک کوتاه: asriran.com/003HPy

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: باشگاه های ورزشی ورزش های پربرخورد شهرهای قرمز و نارنجی شیوع ویروس کرونا نیز باشگاه مجوز فعالیت ورزشی سالنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۵۸۳۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور هشدار سطح نارنجی برای کردستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان،بر این اساس، از سه شنبه شب تا شنبه هفته آینده انتظار می‌رود بارش‌های رگباری بهاره همراه با وقوع تگرگ و صاعقه در محدوده هشدار سطح نارنجی باشد.
اوج فعالیت این سامانه بارشی برای روز‌های پنجشنبه و جمعه به ویژه در نیمه غربی و جنوبی استان همچون بانه، مریوان، سروآباد، کامیاران، سقز، سنندج، دهگلان پیش بینی شده است.
در پی فعالیت این سامانه، صاعقه و تگرگ، آبگرفتگی موقت معابر داخل شهری، سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌ها و ریزش کوه دور از انتظار نیست.

دیگر خبرها

  • امام جمعه فردیس خواستار ارتقای سرانه‌های ورزشی شد
  • جنوب کرمان ظرفیت افتخارآفرینی بیشتر در زمینه ورزش دارد
  • مدارس چند شهر خوزستان فردا سه‌شنبه تعطیل شد
  • صدور هشدار سطح نارنجی برای کردستان
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۹ اردیبهشت
  • جزییات تعطیلی کلاس‌ های دانشجویان امروز یکشنبه ساعت ۱۲ تا ۱۴
  • هوای اصفهان قابل قبول است/ شاخص ۴ شهر بر مدار قرمز و نارنجی
  • تجلیل از باستانی کاران شهرستان اسدآباد
  • اماکن ورزشی شهرداری یزد از حالت تعطیلی خارج شود
  • هوای ۲ شهر خوزستان در وضعیت نارنجی آلودگی