Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گفته فرمانده انتظامی یزد ماموران پلیس امنیت اقتصادی در شبانه روز گذشته ۱۸۴ دستگاه انواع لوازم خانگی احتکار شده شامل پنکه، یخچال، اجاق گاز و کولر آبی به ارزش پنج میلیارد و ۷۴۰ میلیون ریال در یک بابب منزل مسکونی در مرکز استان کشف کردند. 

به گزارش عصر جمعه پایگاه خبری پلیس، سرتیپ عباسعلی بهدانی‌فرد افزود: در راستای مقابله با احتکار کالاهای اساسی و مورد نیاز شهروندان، ماموران با اقدام اطلاعاتی از احتکار لوازم خانگی از سوی فردی مطلع شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: ماموران با تحقیق میدانی، مکان دقیق نگهداری این کالاها را شناسایی و سپس طبق قانون پس از اخذ مجوز قضایی از محل بازدید و لوازم خانگی احتکار شده را کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان یزد گفت: در این خصوص یک متهم که با احتکار این لوازم خانگی قصد سوء استفاده از وضعیت اقتصادی جامعه را داشت دستگیر و به مراجع قانونی معرفی شد.

بهدانی‌فرد از شهروندان خواست همکاری خود را با پلیس ادامه دهند و در صورت مشاهده  موارد مشکوک مراتب را برای بررسی و اقدام به پلیس ۱۱۰ اعلام کنند.

وی هفتم اردیبهشت‌ماه جاری از کشف ۱۸۰ حلقه لاستیک احتکار شده در بافق به ارزش حدود یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال در عملیاتی از سوی پلیس این شهرستان خبر داد.

 یزد نقش مؤثری در اتصال استان‌های جنوبی و شرقی ایران به مرکز کشور دارد و با توجه به موقعیت آن در مسیر کریدور شمال - جنوب و شرق و غرب ، در بعضی مواقع راه‌های آن برای انتقال کالای قاچاق و نیز مواد مخدر مورد سوء استفاده قرار می‌گیرد.

روزانه حدود ۴۰۰ هزار دستگاه انواع خودرو در جاده های استان یزد تردد می‌کند.

یزد

 رییس حفاظت و اطلاعات اداره کل دادگستری  یزد از نصب و راه‌اندازی سامانه نظارت تصویری در ساختمان مرکزی شورای حل اختلاف استان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی این اداره  مجید فرهمندزاده گفت: در راستای رصد و پیشگیری از آسیب‌های احتمالی در مکان های  قضایی، استفاده و بهره‌مندی از ظرفیت سامانه تصویری یکی از اولویت‌های حفاظت و اطلاعات به شمار می‌آید.

وی اظهار کرد در سفر سال ۹۹ رییس دستگاه قضا به استان یزد و اختصاص اعتبار لازم، نصب و راه‌اندازی سیستم نظارت تصویری بر اساس استانداردهای روز در دستور کار حفاظت و اطلاعات دادگستری استان قرار گرفت.

این مسوول خاطرنشان کرد: با انجام امور کارشناسی و هماهنگی‌های واحدهای ذی ربط، نسبت به طراحی و فازبندی پروژه، براساس اعتبار موجود در شورای حل اختلاف، اقدام شد.

فرهمندزاده اشاره‌ای به تعداد شوراهای حل اختلاف استان یزد نکرد.

 این طرح در راستای مدیریت منابع موجود در ۲ فاز تعریف شد که فاز اول آن با حضور رییس حفاظت، اطلاعات و معاون مالی، عمرانی و پشتیبانی دادگستری کل استان و همچنین رییس مجتمع شوراهای حل اختلاف یزد به بهره‌برداری رسید.

   

برچسب‌ها لوازم خانگی یزد پلیس آگاهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران انتظامی احتکار

منبع: ایرنا

کلیدواژه: لوازم خانگی یزد پلیس آگاهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران لوازم خانگی یزد پلیس آگاهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران انتظامی احتکار اخبار کنکور لوازم خانگی احتکار شده حل اختلاف استان یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۵۸۴۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۳۰ میلیارد لوازم خانگی قاچاق در کرمان 

سردار ناصر فرشید گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان کرمان، در پی دریافت خبری مبنی بر نگهداری انواع لوازم خانگی خارجی در یک انبار در شهر کرمان، بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: ماموران ضمن هماهنگی قضایی و با همراهی کارشناسان اداره صمت استان در بازدید از این انبار، بیش از ۴۰ دستگاه انواع لوازم خانگی خارجی، شامل: یخچال فریزر، تلویزیون، ماشین ظرفشویی، ماشین لباسشویی و دیگر لوازم منزل را کشف و آنان را تحویل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان دادند.  

فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش این اقلام را بیش از ۳۰ میلیارد ریال برآورد کردند، بیان داشت: در این خصوص یک متهم دستگیر و به تعزیرات حکومتی معرفی شد که در این رابطه با توجه به ضرر و زیان عرضه کالای قاچاق به جای تولیدات داخلی از همگان می‌خواهیم نگهداری و فروش هر گونه اقلام قاچاق و غیر مجاز را به شماره ۰۹۶۳۰۰ سامانه خبری پلیس امنیت اقتصادی گزارش کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • توقیف ۳ میلیارد ریال کالای احتکاری از انبار غیرمجاز در اصفهان
  • انبار احتکار لوازم خانگی در محمودآباد لو رفت
  • کشف ۳۰ میلیارد لوازم خانگی قاچاق در کرمان 
  • ۹۹ درصد لوازم خانگی تقلبی در اینجا به فروش می‌رسند | چقدر لوازم خانگی تقلبی در بازار وجود دارد؟
  • کالامارکت چیست؟ مارکت پلیس فروش اقساطی کالای دیجیتال و لوازم خانگی
  • توزیع بیش از ۴۰۰ دستگاه لوازم خانگی در بجنورد
  • گزارش صداوسیما درباره نکوهش قرآنی ذخیره طلا و دلار در خانه که دوباره وایرال شد + فیلم | به جای احتکار خانگی طلا و ارز چه کنیم؟
  • کشف ۲ محموله کالای قاچاق ۱۸۰ میلیاردی در تهران
  • ۵۰ میلیارد ریال لوازم خانگی در شمال تهران توقیف شد
  • راه‌های تشخیص کالای تقلبی از اصلی در بازار لوازم یدکی خودرو | علامت استاندارد تقلبی یا اصل؟