Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-28@19:02:15 GMT

ترکیه با استفاده از واکسن اسپوتنیک وی موافقت کرد

تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۵۸۴۶۱

ترکیه با استفاده از واکسن اسپوتنیک وی موافقت کرد

به گزارش آناتولی، "فخرالدین کوجا" وزیر بهداشت ترکیه در توئیتی با اعلام این خبر افزود: سازمان دارو و تجهیزات پزشکی ترکیه با استفاده فوری از واکسن اسپوتنیک وی موافقت کرده است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، واکسن روسی اسپوتنیک وی، پس از واکسن‌های سینوواک چین و فایزر-بیونتک (آمریکا-آلمانی) سومین واکسنی است که قرار است در ترکیه مورد استفاده قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رجب طیب اردوغان نیز روز جمعه گفت: گفت‌وگوهایی با روسیه برای دریافت این واکسن در جریان است.

اردوغان اظهار کرد که برای اطمینان از دریافت مقادیر زیادی از واکسن اسپوتنیک وی، با ولادیمیر پوتین همتای روس خود گفت‌وگو خواهد کرد.

واکسن اسپوتنیک وی با مشارکت صندوق سرمایه گذاری‌های مستقیم روسیه (تشکیلات دولتی تامین کننده مالی طرح های سرمایه گذاری) ساخته شده و در ماه اوت سال ۲۰۲۰(مرداد) به ثبت رسید.

پیش از ترکیه، تعداد دیگری از کشورها مانند هند، ایران، لیبی، لبنان، الجزایر، بلاروس، تونس، آرژانتین، بولیوی، صربستان، تشکیلات خودگردان فلسطین، ونزوئلا، پاراگوئه، ترکمنستان، مجارستان، امارات و گینه و ... این واکسن روسی را ثبت کرده‌ بودند.

پربیننده ترین کرونا در تهران رکورد زد احتمال آغاز واکسیناسیون عمومی از خرداد۱۴۰۰ آخرین آمار کرونا در ایران (۱۴۰۰/۲/۱۰) تأثیر قهوه بر مغز شما واکسن کرونای ایرانی محدودیت سنی ندارد

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: اسپوتنیک واکسن اسپوتنیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۵۸۴۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نحوه پخت نان‌های محلی ترکیه‌ای در یک نانوایی استانبولی (فیلم)



منبع:فرادید

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: پخت نان به طبخ یک غذای محلی با گوشت بره و سیب زمینی (فیلم) طرز تهیه نان روی ساج و پخت کوکوی سنتی (فیلم) نحوه پخت نان محلی با 500 گرم آرد توسط آشپز آلمانی (فیلم)

دیگر خبرها

  • نحوه پخت نان‌های محلی ترکیه‌ای در یک نانوایی استانبولی (فیلم)
  • صدور موافقت اصولی برای ساخت یک هتل در چهارمحال و بختیاری
  • ترکیه ناو هواپیمابر می‌سازد
  • ترکیه در صدد ساخت نخستین ناو هواپیمابر بومی
  • برای تماشای بازیگران ترکیه‌ای یا قصۀ شمس و مولانا؟
  • طرح بلندپروازانه ترکیه برای ساخت ناو هواپیمابر
  • موافقت با درخواست کوبا برای استفاده از کشتی‌های ایرانی
  • هاکان فیدان: ترکیه آماده است بین اسرائیل و فلسطین به عنوان ضامن عمل کند
  • کاخ سفید: برنامه‌ای برای سفر اردوغان به آمریکا وجود ندارد
  • تداوم غیبت ایرانی‌های کایسری‌اسپور