Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمان فرماندار شهرستان رفسنجان گفت: داوطلبان انتخابات شورای شهر شهرستان که صلاحیت آنها مورد پذیرش هیئت های اجرایی و نظارت شهرستان قرار نگرفته، تا ۱۲ اردیبهشت جاری فرصت دارند تا نسبت به این نتایج اعتراض کنند.

"مجید فصیحی هرندی" در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: از ۱۶۷ نفر داوطلب شرکت در انتخابات شوراهای شهر شهرستان رفسنجان ، صلاحیت ۱۳۷ نفر در هیئت های اجرایی و نظارت تائید شده، هشت نفر انصراف دادند و صلاحیت ۲۲ نفر در این هیئت ها احراز نشده است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: داوطلبانی که صلاحیت آنها مورد پذیرش هیئت های اجرایی و نظارت شهرستان قرار نگرفته، از هشتم تا ۱۲ اردیبهشت جاری فرصت دارند اعتراض خود را اعلام کنند.

فصیحی هرندی ادامه داد: بررسی به اعتراضات در هیئت عالی نظارت استان از ۱۲ تا ۲۴ اردیبهشت ماه انجام می شود.

فرماندار رفسنجان بیان کرد: انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای شهرستان رفسنجان در شش شهر و بیش از ۱۶۰ روستا روز ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ همزمان با انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری برگزار می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها انتخابات شورای ششم رد صلاحیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۵۸۴۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز تبلیغات نامزد‌های دور دوم انتخابات مجلس در استان تهران

تهران- رییس ستاد انتخابات استان تهران از آغاز فعالیت تبلیغاتی نامزد‌های دور دوم انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه تهران و ورامین خبر داد و گفت: داوطلبان برای تبلیغ یک هفته فرصت دارند.

سید عباس جوهری، صبح پنجشنبه در جمع خبرنگاران از آغاز تبلیغات نامزد‌های برای دور دوم انتخابات در دو حوزه انتخابیه تهران و ورامین خبر داد و اظهار کرد: تبلیغات داوطلبان از ساعت صفر بامداد امروز پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ماه شروع شده است.

جوهری با بیان اینکه تبلیغات دور دوم انتخابات به مدت یک هفته تا ساعت هشت صبح روز پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت، گفت: در مدت زمان تعیین شده بر اساس قانون، داوطلبان می‌توانند نسبت به تبلیغات در فضای مجازی و سطح شهر اقدام کنند.

رئیس ستاد انتخابات استان تهران از فضای مهیا شده توسط رسانه ملی برای اطلاع رسانی به شهروندان تشکر کرد و افزود: مناظرات نامزد‌ها در حوزه انتخابیه تهران و ورامین ضبط شده و از فردا پخش خواهد شد.

وی بیان کرد: با قرعه کشی‌های صورت گرفته هم در رادیو و هم در مجموعه شبکه تهران پخش مناظرات و برنامه‌های تبلیغاتی را خواهیم داشت.

دیگر خبرها

  • آخرین مهلت داوطلبان کنکور برای تأیید سوابق تحصیلی
  • فرصت داوطلبان کنکور برای تأیید سوابق تحصیلی تا ۱۸ اردیبهشت
  • برگزاری رویداد بین المللی ارائه فرصت های سرمایه گزاری و جلب مشارکت های عمومی در فرودگاه های ایران
  • آمار داوطلبان دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • تکلیف جایزه بزرگ جشنواره شهرنما چه شد؟
  • آزمون کنکوری‌های شهرستان زیرکوه ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود
  • آغاز تبلیغات نامزد‌های دور دوم انتخابات مجلس در استان تهران
  • تبلیغات داوطلبان دور دوم انتخابات مجلس در گنبد آغاز شد
  • آغاز تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس در استان تهران
  • برگزاری رویداد بین المللی فرصت های سرمایه گذاری و جلب مشارکت های عمومی در فرودگاه های ایران