Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-28@12:53:26 GMT

جام حذفی در سایه لیگ قهرمانان آسیا

تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۵۸۴۸۰

جام حذفی در سایه لیگ قهرمانان آسیا

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، محمدمعین ملکی؛ روز گذشته در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی، چهار دیدار انجام شد و تکلیف چهار تیم صعود کننده به جمع هشت تیم پایانی مشخص شد.چهار دیدار دیگر این مرحله به دلیل حضور چهار نماینده کشورمان در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا به زمان دیگری موکول شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سه + یک

در بازی های انجام شده سپاهان پس از تساوی بدون گل در ۹۰ دقیقه موفق شد در وقت های اضافه دو بر صفر خوشه طلایی را شکست دهد، شاگردان قلعه نوعی در گل گهر با سه گل پارس جنوبی جم را از پیش رو برداشتند و نساجی هم با یک گل ملوان لیگ یکی را حذف کرد تا سه تیم لیگ برتری به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی صعود کنند.تنها شگفتی  این مرحله در خرم آباد اتفاق افتاد و خیبر این شهر صنعت نفت لیگ برتری را از دور رقابتها کنار زد.در این دیدار صنعت نفت با اخراج خالدی در نیمه اول ده نفره شد و در پایان با یک گل مغلوب خیبر خرم آباد شد.

شاگردان ویسی شگفتی جام

خیبر در حالی موفق به حذف صنعت نفت لیگ برتری شد که تا این مرحله دو تیم لیگ برتری را از دور رقابتها خارج کرده است.شاگردان ویسی که از چهار بازی اخیر خود در لیگ یک، چهار پیروزی کسب کرده اند، در دور قبلی جام حذفی نیز، در مسجدسلیمان دست به کار بزرگی زدند و در پس از تساوی در ۱۲۰ دقیقه موفق به حذف نفت مسجد سلیمان دیگر تیم لیگ برتری در ضربات پنالتی شدند.

بازی های باقیمانده

در چهار دیدار باقی مانده این مرحله تراکتور در تبریز به مصاف آلومینیوم اراک میرود، استقلال در آزادی میزبان ذوب آهن است، شاهین بندرعامری میزبان پرسپولیس خواهد بود و قشقایی در شیراز از فولاد پذیرایی میکند.این چهار دیدار بعد از بازگشت چهار نماینده کشورمان از لیگ قهرمانان آسیا برگزار خواهد شد.

در سی و سه دوره قبلی مسابقات جام حذفی، استقلال ۷ بار، پرسپولیس ۶ بار، ذوب آهن و سپاهان هر کدام ۴ بار، ملوان انزلی ۳ بار، تراکتور ۲ بار و تیم های بهمن ، فجرسپاسی، صباباتری، برق شیراز، نفت تهران، شاهین اهواز و سایپا نیز هر کدام یک بار به قهرمانی رسیده اند.

انتهای پیام/

هومن جعفری کد خبر: 1094470 برچسب‌ها لیگ قهرمانان آسیا جام حذفی فوتبال ایران

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا جام حذفی فوتبال ایران لیگ قهرمانان آسیا چهار دیدار لیگ برتری جام حذفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۵۸۴۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلال ملاثانی به دنبال شگفتی‌سازی دیگری در جام حذفی

ایسنا/خوزستان تیم فوتبال استقلال ملاثانی در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی امشب پذیرای سپاهان است.

استقلال آبی‌پوش ملاثانی از ساعت ۱۹:۳۰ امروز، جمعه، ۷ اردیبهشت در ورزشگاه شهدای فولاد پذیرای سپاهان است. ملاثانی در اولین بازی حذفی خود مقابل نماینده کنگان به برتری رسید و در دومین بازی جام حذفی نیز تیم‌ لیگ‌برتری نفت آبادان را شکست داد و شگفتی ساز شد. 

به گزارش ایسنا، ملاثانی که حالا از انگیزه فراوانی برای شکست سپاهان برخوردار است، در اندیشه حذف سپاهان دیگر تیم لیگ برتری است و اگرچه بین دو تیم خوزستانی و اصفهانی زمین تا آسمان از نظر مهره و امکانات سخت افزاری و مالی تفاوت های زیادی است اما به گفته سیاوش اکبرپور، سرمربی استقلال ملاثانی تیمش فارغ از این موارد به خوبی برای بازی حساس با سپاهان آماده شده است. 

استقلال ملاثانی که متشکل از بازیکنان باتجربه و جوانان اهوازی است و تمامی بازیکنان این‌تیم خوزستانی هستند، از این حیث نیز آمار ویژه دیگری در فوتبال به نام خود ثبت کرده و اگر بتواند سپاهان مدعی را هم شکست دهد، شگفتی بزرگی را رقم زده است. 

اگرچه سپاهان نیز در ابتدای لیگ شرایط بسیار خوبی داشت ولی هر چه از هفته‌های لیگ گذشت، شرایط آن به صورتی پیش رفت که دلخواه هوادارانش نبود اما این تیم همیشه مدعی در فوتبال ایران، مطمئنا امشب در اهواز روز سختی را برای ملاثانی رقم می‌زند، تقابلی که با توجه به انگیزه شاگردان اکبرپور برای رقم زدن شگفتی دیگر می تواند دیدنی و تماشاگرپسند باشد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برتری 1-0 اتلتیکو مادرید مقابل بایرن مونیخ با گل دیدنی سائول نیگز (لیگ قهرمانان اروپا - 2016/4/28) / فیلم
  • واکنش AFC به صعود افغانستان به جام جهانی فوتسال
  • سرمربی تایلند: هدف ما برتری برابر ایران در دیدار نهایی است
  • حسینی: ۲ چیز در بازی مقابل پرسپولیس باعث خوشحالی ما شد
  • آلومینیوم اراک - پرسپولیس؛ گزارش زنده
  • پرسپولیس در سودای تبدیل شدن به رکورددار قهرمانی در جام حذفی ایران
  • رویارویی حساس قرقیزستان و افغانستان
  • قرقیزستان حریف افعانستان برای صعود به جام جهانی
  • قرقیزستان حریف افغانستان برای صعود به جام جهانی شد
  • استقلال ملاثانی به دنبال شگفتی‌سازی دیگری در جام حذفی