Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-04@13:36:28 GMT

دستگیری ۵۵۵ نفر به اتهام سوء استفاده از دلار ۴۲۰۰ تومانی

تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۵۸۵۰۴

دستگیری ۵۵۵ نفر به اتهام سوء استفاده از دلار ۴۲۰۰ تومانی

آفتاب‌‌نیوز :

 رضا نجفی، سرپرست دادسرای مبارزه با جرائم اقتصادی در این باره گفت: بیش از ۱۲۴۸ پرونده در حوزه مفاسد ارزی تشکیل شد و ۵۵۵ نفر در این پرونده ها دستگیر شدند که ارزش مالی این پرونده ها بالغ بر ۱۰ میلیارد دلار بوده است.

وی افزود: از موضوعات مهم بحث پرونده های ارز بوده است و در حوزه های صادرات و واردات شعب ویژه ای اختصاص داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نجفی ادامه داد: از جمله پرونده مهمی که در این حوزه تشکیل شده، پرونده هفت تپه بوده است که بالغ بر یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون دلار بوده است. پرونده موسوم به قربانعلی فرخزاد حدود ۴۵۰ میلیون دلار، پرونده موسوم به واردات کاغذ بالغ بر ۴۵۰ میلیون دلار، پرونده مربوط به واردات روغن بالغ بر ۲۲۰ میلیون دلار و پرونده مربوط به گروه کاظمیان بالغ بر ۲۵۰ میلیون دلار و پرونده های دیگر مربوط به سالار آقاخانی و ... که در این حوزه تشکیل شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: دلار ارز میلیون دلار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۵۸۵۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دادستان شفت: برای آتش‌سوزی روستای امامزاده ابراهیم پرونده قضایی تشکیل می‌شود

 دادستان شفت از تشکیل پرونده قضایی در رابطه با آتش‌سوزی شهرک امامزاده ابراهیم این شهرستان خبر داد و گفت: علت وقوع آتش‌سوزی پس از اعلام نظر کارشناسان مشخص خواهد شد.   آتش سوزی در شهرک امامزاده ابراهیم (ع) شفت که از بامداد روز گذشته (۱۳ اردیبهشت ماه) از یک نانوایی تعطیل شروع شد، به سرعت گسترش یافت و حدود ۱۳۰ واحد مسکونی و تجاری را طعمه کرد.   روستای امامزاده ابراهیم در ۴۸ کیلومتری مرکز استان گیلان (رشت) واقع است که به واسطه وجود ساختمان‌های زیبا و رنگارنگ چوبی چند طبقه و وجود چشمه‌های بکر و طبیعت چشم‌نواز، هر سال در بهار و تابستان میزبان بسیاری از گردشگران و زائران است. با وقوع این حادثه، این پنجمین باری است که روستای امامزاده ابراهیم دچار آتش‌سوزی شده است.   علی‌اصغر چگینی، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شفت امروز در گفت وگو با خبرنگاران، از تشکیل پرونده قضایی در راستای بررسی آتش‌سوزی شب گذشته بازارچه امامزاده ابراهیم شفت خبر داد.   وی در جریان بازدید میدانی از بازارچه امامزاده، بیان کرد: این آتش‌سوزی از ساعت ۱۲ شب گذشته آغاز شد و بیش از ۱۳۰ پلاک واحد مسکونی و تجاری به‌طور کامل در آتش سوختند.   دادستان شفت افزود: ضمن تشکیل پرونده قضایی، دستور انجام تحقیقات در راستای کشف علت حریق صادر شده است و علت آتش‌سوزی پس از اعلام نظر کارشناسان متخصص مشخص خواهد شد. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • افزایش ۲.۵ برابری تشکیل پرونده‌های تعزیراتی در حوزه بازرسی قاچاق کالا و ارز
  • دستگیری شکارچیان غیرمجاز در منطقه حفاظت شده هلن
  • دادستان شفت: برای آتش‌سوزی روستای امامزاده ابراهیم پرونده قضایی تشکیل می‌شود
  • پرونده قضایی برای حریق بازارچه امامزاده ابراهیم شفت گیلان تشکیل شد
  • پرونده قضایی برای آتش‌سوزی روستای امامزاده ابراهیم تشکیل می‌شود
  • قیمت دلار در بازار باز هم پایین تر می آید؟
  • روند کاهشی نرخ ارز ادامه دارد؟
  • افزایش ۲.۵ برابری تشکیل پرونده‌های قاچاق کالا و ارز درآذربایجان‌ غربی
  • افزایش ۲.۵ برابری تشکیل پرونده‌های قاچاق کالا و ارز در آذربایجان‌ غربی
  • محاکمه مرد رمال به اتهام تعرض به ۵ زن