Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، کشورهای فرانسه، ایتالیا، اسپانیا و آلمان بیانیه ای را درباره انتخابات فلسطین صادر کردند.

در این بیانیه از تشکیلات خودگردان فلسطین خواسته شده تا زمان جدیدی را برای برگزاری انتخابات پارلمانی در سریعترین زمان ممکن تعیین کند.

این کشورها همچنین از رژیم صهیونیستی خواستند تا اقدامات لازم برای برگزاری انتخابات در سرزمین های فلسطینی از جمله قدس اشغالی را تسهیل کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیشتر «نیکلای ملادینوف» هماهنگ کننده سازمان ملل در امور خاورمیانه، در مصاحبه‌ای درباره انتخابات در فلسطین اظهاراتی مطرح کرده است.

این مقام سازمان ملل در بخشی از اظهارات خود خواستار تعیین زمان جدیدی برای انتخابات فلسطین شد.

هفته گذشته اخباری مبنی بر به تعویق افتادن انتخابات فلسطینی‌ها در سرزمین‌های اشغالی منتشر شد. این اولین انتخابات در ۱۵ سال گذشته بود و دلیل این تعویق نیز اختلافات بر سر الحاق سرزمین‌های اشغالی و فلسطین و همچنین تجزیه حزب فتح به ریاست «محمود عباس» اعلام شد.

پیش از این نیز فلسطینی‌ها درباره انجام شدن این انتخابات در موعد مقرر تردید داشتند. همچنین جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) رسما مخالفت خود را با طرح تعویق انتخابات یا لغو آن اعلام و تاکید کرد به هیچ وجه از چنین موضوعی حمایت نمی‌کند.

پس از آنکه محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین از تصمیمش برای به تعویق انداختن انتخابات خبر داد در بیت حانون در شمال نوار غزه و رام الله در کرانه باختری تظاهراتی اعتراض آمیز برگزار شد.

جبهه خلق برای آزادی فلسطین در بیت حانون در شمال نوار غزه در اعتراض به تعویق انتخابات فلسطین و منوط کردن برگزاری آن در شهر قدس به موافقت رژیم اشغالگر تجمع اعتراض آمیز برگزار کرد.

از سوی دیگر، در رام الله تظاهراتی در اعتراض به تصمیم تعویق انتخابات برگزار شد. تظاهرکنندگان که در حمایت از قدس، مسجدالاقصی و حق آزادی فلسطینیان شعار سر می‌دادند، با تاکید بر غیرقانونی بودن تعویق انتخابات، برگزاری انتخابات در قدس را در نبرد با رژیم اشغالگر خواستار شدند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انتخابات فلسطین تشکیلات خودگردان فلسطین انتخابات فلسطین تعویق انتخابات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۵۸۵۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت‌های آزاد دوومیدانی به تعویق افتاد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون دوومیدانی، بر اساس اعلام فدراسیون دوومیدانی رقابت‌های آزاد دوومیدانی که قرار بود در روزهای ۱۲،۱۳ و ۱۴ اردیبهشت ماه و در دو بخش آقایان و بانوان برگزار شود، با درخواست تعدادی از ورزشکاران مبنی بر تاثیر برگزاری مسابقات در کسب سهمیه المپیک، به تعویق افتاد.

تاریخ برگزاری این رقابتها متعاقبا از سوی فدراسیون دوومیدانی اعلام خواهد شد.

کد خبر 6091081

دیگر خبرها

  • بلینکن وارد اراضی اشغالی شد
  • شلیک ۴۰ موشک از جنوب لبنان به فلسطین اشغالی
  • شلیک ۴۰ موشک به سرزمین های اشغالی طی یک روز
  • حمله جدید حزب الله به پایگاه نظامی در عرب العرامشه
  • اعتراض دانشجویان حامی فلسطین به دانشگاه «سوربن» رسید
  • صعود سراسری به ارتفاعات «بازی‌دراز» به تعویق افتاد
  • جزئیات حمله موشکی حزب‌الله به سرزمین‌های اشغالی
  • دانشجویان ایران هم‌صدا با دانشجویان آمریکایی و اروپایی حامی فلسطین
  • رقابت‌های آزاد دوومیدانی به تعویق افتاد
  • حمله جدید حزب الله به مواضع نظامیان صهیونیست