Web Analytics Made Easy - Statcounter

«محرم نویدکیا» در پایان دیدار تیمش با خوشه طلایی ساوه در چارچوب رقابت های جام حذفی که با برتری 2 برصفر تیمش به پایان رسید، در پاسخ به سئوال خبرنگار ایرنا مبنی بر اینکه پرسپولیسی ها نسبت به تعداد کمتر بازی های استقلال در آستانه دربی معترض هستند، گفت: من هرگز عادت ندارم در مورد مسائل سایر تیم ها اظهار نظر کنم اما در بازی رفت ما مقابل تراکتور وقتی شاهد بارش برف در تبریز و تعویق یک روزه دیدار بودیم اما سازمان لیگ درخواست ما را برای یک روز استراحت بیشتر برای بازی مقابل سایپا نپذیرفت و ما ناچار شدیم به فاصله چهار روز ۲ مسابقه انجام دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت: دنبال بهانه جویی نیستم و معتقدم همانگونه که سازمان لیگ همه تلاش خود را برای انجام بازی ما با خوشه طلایی در ساوه بکار گرفت، قصد دارد که مطابق برنامه، ادامه مسابقات را برگزار کند و اگر به خواسته برخی تیم‌ها عمل کند شاید نتواند به موقع لیگ را به پایان برساند.
سرمربی سپاهان اصفهان گفت: این نکته را هم باید مدنظر داشت که با آغاز مرحله بعد جام باشگاه‌های آسیا و حضور تیم های ایرانی در این رقابت‌ها، چنانچه سازمان لیگ بخواهد در برنامه بازی های لیگ برتر تغییراتی ایجاد کند قطعا با معضل و بی نظمی مواجه خواهد شد.

وی در مورد دیدار تیمش مقابل پرسپولیس در لیگ برتر، گفت: واقعیت آن است که این مسابقه از حساسترین رقابت های فصل است و من با اینکه تمایل دارم نگاهی معمولی به بازی داشته باشم اما باز هم منکر حساسیت بالای آن نمی شوم.

وی اظهار کرد: سه امتیاز این مسابقه بسیار مهم و حیاتی است و قصد داریم با برنامه ای منظم و هدفمند به دیدار پرسپولیس برویم هرچند معتقدم که بازنده این دیدار هرگز شانس قهرمانی را از دست نمی دهد زیرا در ادامه هشت مسابقه دیگر باقی می ماند که هر کدام از آنها می تواند در تعیین قهرمان این فصل تعیین کننده باشد.

برچسب‌ها فوتبال ساوه باشگاه پرسپولیس باشگاه استقلال تیم فوتبال سپاهان لیگ برتر فوتبال

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال ساوه باشگاه پرسپولیس فوتبال ساوه باشگاه پرسپولیس باشگاه استقلال تیم فوتبال سپاهان لیگ برتر فوتبال اخبار کنکور سازمان لیگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۵۸۶۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عالیشاه به بازی مقابل سپاهان رسید

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس شرایط همراهی این تیم در دیدار مقابل سپاهان را پیدا کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، امید عالیشاه کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس می‌تواند تیمش را در بازی حساس با سپاهان همراهی کند. این بازیکن در بازی مقابل صنعت نفت آبادان دچار مصدومیت شد، ولی بعد از انجام مراحل درمانی، حالا به شرایط بازی رسیده است.

تشریح وضعیت علیرضا بیرانوند از زبان پزشک معالجش

 

بر اساس این گزارش، عالیشاه از لحاظ پزشکی مشکلی برای بازی فردا با سپاهان ندارد، ولی اینکه او برای این بازی در لیست پرسپولیس قرار بگیرد یا نه، به تصمیم اوسمار لوس ویرا سرمربی برزیلی پرسپولیس مربوط می‌شود.

دیدار پرسپولیس - سپاهان اصفهان در چارچوب هفته بیست‌وپنجم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور از ساعت 19:30 فردا (چهارشنبه) در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی پرسپولیس و سپاهان + فیلم
  • قلب خط دفاعی پرسپولیس بدون تغییر مقابل سپاهان
  • استقلال به جانشین حسینی روحیه داد (عکس)
  • (عکس) پوستر جالب سپاهان برای دیدار با پرسپولیس بدون اشاره به جنجال امید نورافکن
  • امید عالیشاه به بازی با سپاهان رسید
  • عالیشاه به بازی مقابل سپاهان رسید
  • درخواست باشگاه سپاهان برای دیدار با پرسپولیس
  • نامه باشگاه سپاهان در آستانه بازی با پرسپولیس
  • دلهره‌های سرمربی پرسپولیس در آستانه نبرد با سپاهان
  • هفته ۲۵ لیگ برتر فوتبال | نصف پرسپولیس مقابل سپاهان و استقلال بدون کاپیتان در تبریز