Web Analytics Made Easy - Statcounter

قزل سفلی گفت: در چهارمین مرحله از رزمایش «نذر رهایی» ۱۱۰ زندانی در استان فارس به مناسبت میلاد کریم اهل بیت (ع) و شب های قدر آزاد خواهند شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «اسماعیل قزل سفلی»، امروز (جمعه ۱۰ اردیبهشت) با اشاره به برگزاری چهارمین مرحله رزمایش نهضت کمک های مومنانه با عنوان «سفره کریمانه اهل بیت» در استان فارس در جمع خبرنگاران گفت: استان فارس با کمک خیران، نهاد های حمایتی، دستگاه های اجرایی، دولتی و غیر دولتی، رده های بسیج و گروه های جهادی با لبیک به فرمان مقام معظم رهبری از ابتدای آغاز کرونا سه مرحله رزمایش در قالب ۱۰ مقطع در سال ۹۹ برگزار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول بسیج سازندگی استان فارس افزود: مقطع اول چهارمین مرحله رزمایش در سال ۱۴۰۰همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان در استان با تمرکز بر توزیع بسته های معیشتی و آزاد سازی زندانیان شروع شده است.

وی اضافه کرد: بدین ترتیب ۱۱۷ هزار بسته معیشتی در دهه اول ماه مبارک رمضان تهیه و توزیع شده است و به مناسبت میلاد کریم اهل بیت (ع)، شب های قدر و هفته بسیج سازندگی نیز در دومین مقطع از چهارمین مرحله رزمایش کمک های مومنانه با عنوان «سفره کریمانه اهل بیت» نیز در بیش از ۴۰ نقطه از استان با محوریت نواحی بسیج و گروه های جهادی بیش از ۲۰۰ هزار بسته معیشتی توزیع خواهد شد.

قزل سفلی اعلام کرد: در ۱۱ اردیبهشت به صورت همزمان این رزمایش در پنج نقطه در سومین حرم اهل بیت (ع)، توسط نواحی پنج گانه شیراز همزمان با سایر شهرستان ها با محوریت سایر نواحی بسیج و گروه های جهادی به صورت متمرکز و غیر متمرکز برگزار خواهد شد تا در آستانه شب های قدر، بسته های بهداشتی و معیشتی تهیه به دست نیازمندان برسد.

وی با اشاره به رزمایش «نذر رهایی» گفت: در چهارمین مرحله از رزمایش «نذر رهایی» ۱۱۰ زندانی در استان فارس به مناسبت میلاد کریم اهل بیت (ع) و شب های قدر آزاد خواهند شد.

پایان پیام/664

منبع: شبستان

کلیدواژه: پویش نذر رهایی رزمایش همدلی کمک مومنانه میلاد کریم اهل بیت علیه السلام سفره کریمانه بسیج سازندگی فارس اهل بیت ع شیراز مناسبت میلاد کریم اهل بیت چهارمین مرحله استان فارس مرحله رزمایش شب های قدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۵۸۷۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام حوزه‌های آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن

به گزارش حوزه فرهنگ و هنر خبرگزاری تقریب، مرحله اول آزمون نوزدهمین دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم، روز جمعه ۱۴ اردیبهشت‌ماه به صورت همزمان در سراسر کشور برگزار می‌شود.

بر همین اساس دبیرخانه طرح اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم آدرس حوزه‌های برگزاری آزمون را در این مرحله اعلام کرد که بر اساس آن این آزمون در ۸۵ حوزه در ۳۱ استان کشور برگزار خواهد شد.

داوطلبان حضور در این آزمون می‌توانند کارت ورود به جلسه را از طریق سایت https://bpms.telavat.ir دریافت کنند. برای ورود به صفحه مربوط به مشاهده و دریافت کارت باید شماره ملی داوطلب وارد شود. 

فهرست حوزه‌های مرحله اول نوزدهمین دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هدیه متفاوت به معلم
  • آزادی سرکارگر یزدی با کمک اهالی دوشنبه‌های رهایی
  • رزمایش اهدای ۳۱۳ سری جهیزیه در حرم حضرت معصومه (س) برگزار می شود
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی
  • رزمایش دریایی شناورها، گرامیداشت روز ملی خلیج فارس
  • ثبت نام چهارمین دوره حفظ قرآن کریم دختران در آذربایجان شرقی
  • اعلام حوزه‌های آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن
  • آزادی ۱۳۷ زندانی جرایم غیرعمد در استان بوشهر
  • بسته‌های مکالمه پرتخفیف همراه اول به مناسبت روز ملی خلیج‌فارس
  • آزادی بانوی زندانی پس از ۶ سال حبس در البرز