Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-04@23:40:34 GMT

حیدری : ۳۸ مجموعه ورزشی کارگری آماده بهره برداری است

تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۵۸۹۵۴

حیدری : ۳۸ مجموعه ورزشی کارگری آماده بهره برداری است

مدیر کل ورزش کارگران در روز کارگر بر اهمیت توجه به ورزش در این قشر صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، فرزاد حیدری با اشاره به اهمیت ورزش کارگری اظهار داشت: انسان برای مبارزه ساخته شده و در تنگناهاست که خلاقیت ها متبلور می شود و بشر در طول تاریخ برحسب شرایط روزگار و مبارزه اش با جهان اطراف و هرجا که احساس نیاز کرده دست به خلاقیت و ابتکار زده و اگر نبود احساس نیاز و سد ها و تنگناها شاید این سرعت زیاد در زندگی وجود نداشت .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابراین نیاز و ضرورت است که انسان را به فکر ابداع و نوآوری می اندازد…

وی افزود: وقتی شهریور ۹۸ سومین جشنواره بزرگ خانوادگی کارگران را در انزلی برگزار می کردیم بعضا شاید با اکراه هنگام طلوع خورشید خود را به کنار ساحل می رساندیم تا در ورزش صبحگاهی شرکت کنیم اما امروز که در فضای مجازی جشنواره روز کارگر  را برگزار کردیم حتما بیشترمان از ته دل خواستیم که خدایا درست کن تا دوباره دور هم جمع شویم… همدیگر را دوست بداریم و با هم ورزش و تفریح و نرمش کنیم و از لحظات زندگی لذت ببریم. امیدوارمکه جشنواره شهریورماه امسال با رفع این بلای کرونا کنار هم و با هم در جشنواره خانوادگی شرکت کنیم.

مدیر کل ورزش کارگران ادامه داد: امروز با تکیه بر عبور از تنگناها از راه این همراه جادویی جشنواره روز کارگر را در سراسر کشور برگزار کردیم و این بهترین راهی است که برای عقب نماندن از چرخه سلامت برگزیده ایم و چه خوب هم برای ما و شما جاافتاده و حتی با رخت بر بستن کرونا هم می تواند مسیری بسیار آسان برای ارتباط مستمر با خانواده بزرگ کارگری و توسعه روز افزون ورزش های سلامت محور باشد.

وی ادامه داد: امروز از ورزشگاه شهید معتمدی استارت کار را راس ساعت ده زدیم و سپس استان‌های سراسر کسور همراهی کردند و با رعایت  پروتکل های بهداشتی حضور تمامی استان‌ها در جشنواره روز جهانی کارگر بسیار چشمگیر بود.

حیدری با بیان اینکه چرخ ورزش را نمی گذاریم از حرکت بایستد گفت: ما می خواهیم بگوییم که ورزش آنقدر اهمیت دارد برای کارگران که در سخت ترین شرایط هم دست از آن بر نمی داریم و خوشحالم که برگزاری جشنواره هادر فضای مجازی که از اردیبهشت سال ۹۹ آغاز شده یک الگوی بسیار خوبی برای همه بخش هاست و امروز در هر بخشی که فعالیتی سراسری می خواهند انجام دهند از جشنواره  ورزشی کارگران تاسی می گیرند. جشنواره با وبینار خیلی متفاوت است چون ابعاد و گستردگی و تحرکی که جشنوارهای ورزشی دارد در سایر بخش ها دیده نمی شود و انشالله که با دعای همه شما خوبان و دفع این مرحله سخت همه گیری ویروس کرونا دوباره در کنار هم و با هم ورزش کنیم.

وی با قدردانی از همه استانها بخصوص استان‌های سمنان. بوشهر. قزوین و اصفهان که مشارکت میدانی داشتند گفت : به زودی شاهد افتتاح و بهره برداری ۳۸ مجموعه و فضای ورزش کارگری در سراسر کشور خواهیم بود و با بهره برداری از این مجموعه ها سرانه فضای ورزشی کارگران افزایش چشمگیری خواهد داشت.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: ورزش کارگری ورزش کارگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۵۸۹۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از ۱۲ طرح و اهدای جهیزیه در زندان‌های هرمزگان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس؛ رئیس سازمان زندان‌های کشور در مراسم بهره برداری از این طرح‌ها گفت: طرح‌های امروز در بخش های، صنعتی، عمرانی، ورزشی، کشاورزی و خدماتی زندان‌های استان هرمزگان با هزینه ۳۲۱ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

غلامعلی محمدی افزود: کارگاه بسته بندی مواد غذایی بنیاد تعاون زندانیان در بندرعباس به صورت حضوری و دیگر طرح‌ها در ارتباط زنده تصویری به بهره برداری رسید.

وی گفت: درمانگاه و کلینیک دندانپزشکی بندرعباس برای استفاده خانواده مددجویان، زمین‌های چمن مصنوعی زندان‌های میناب و کانون اصلاح و تربیت بندرعباس، نمازخانه زندان بندرعباس، نانوایی اردوگاه رودان و زندان بندرعباس واحد ملاقات بندرلنگه، اداره مراقبت الکترونیک بندرعباس از مهمترین طرح‌هایی بود که امروز به بهره برداری رسید.

بیشتر بخوانید؛ سفر یک روزه رئیس سازمان زندان‌های کشور به بشاگرد

محمدی افزود: امروز همچنین ۱۲ سری جهیزیه به فرزندان خانواده‌های مددجویان اداره کل زندان‌های هرمزگان اهداء شد.

وی گفت: ارزش هر سری جهیزیه که با کمک نیکوکاران تهیه شده بود، ۵۵ میلیون تومان بود.

 

 

دیگر خبرها

  • جشنواره ورزشی کارگران در مهدیشهر
  • آخرین وضعیت احداث ورزشگاه تختی قم
  • پیشرفت ۹۰ درصدی مرحله اول تکمیل ورزشگاه تختی قم
  • بهره‌برداری از ۱۳ پروژه ورزشی تا پایان اردیبهشت ماه در تبریز
  • افزایش تعرفه‌های امکان ورزشی شهرداری تهران در سال ۱۴۰۳
  • بهره‌برداری از ۱۲ طرح و اهدای جهیزیه در زندان‌های هرمزگان
  • بهره برداری از ۱۲ طرح و اهدای جهیزیه در زندان‌های هرمزگان
  • فاز سوم کمربندی نسیم شمال قزوین آماده بهره‌برداری
  • ۱۲ پروژه با حضور رئیس سازمان زندان‌ها در هرمزگان به بهره‌برداری رسید
  • ۸۱ پروژه بهداشت و درمان گیلان آماده بهره برداری