Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-06@22:40:17 GMT

رفت و آمدهای عجیب به اردوی پرسپولیس!

تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۵۸۹۵۵

رفت و آمدهای عجیب به اردوی پرسپولیس!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس درخصوص قرنطینه این تیم در هتل آکادمی بعد از بازگشت از هند گفت: در ظاهر قرنطینه هستیم ولی اصول آن به هیچ وجه اجرا نمی‌شود و افراد زیادی رفت‌وآمد دارند.

او با انتقاد از شرایط موجود گفت: می‌خواهند در هتل آکادمی از اسم پرسپولیس سوءاستفاده کنند. شرایط قرنطینه طوری است که اگر ما مبتلا بودیم تا حالا ویروس منتقل شده بود!

بیشتر بخوانید: سارا بهمنیار المپیکی شد

۲۵۳ ۲۵۱

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: یحیی گل محمدی باشگاه پرسپولیس یحیی گل محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۵۸۹۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بختیاری‌زاده: اتفاقات ‌ناگوار فولاد ماحصل تفکرات مدیریت‌های سال‌های قبل است

ایسنا/خوزستان اولین کاپیتان تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: این اتفاقات ناگوار برای مجموعه فولاد ماحصل تفکرات مدیریت‌های سال‌های قبل است که بازیکنان جوان و متعصب بومی را از تیم خارج کرده بودند، به صورتی که اکنون فولاد فانوس به دست است.

سیاوش بختیاری زاده در گفت و گو با ایسنا، درباره حضورش در فولاد و علت اوضاع و احوال باشگاه فولاد خوزستان به ویژه تیم بزرگسالان باشگاه، اظهارکرد: حضور در آکادمی فولاد و مدیریت و نظارت روی جوان ها و نسل آینده فوتبال خوزستان و باشگاه فولاد باعث می‌شود که هر روز با انگیزه‌تر و قوی‌تر در مجموعه حضور پیدا کنم. آکادمی و تیم‌هایی را تحویل گرفتم که ماحصل ۷ سال برنامه‌ریزی و کار کردن علی‌اکبر مهدی‌پور بوده است که جا دارد از زحمات او تشکر و قدردانی کنم. فرایند و برنامه‌ریزی او در سال ۱۴۰۳ قهرمانی تمام رده‌ها بود که خوشبختانه با پشتکار کادرهای فنی و بازیکنان این امر در حال انجام است و خروجی آن نیز بازیکنان جوانی است که امسال در تیم بزرگسالان در حال بازی کردن هستند. 

وی ادامه داد: دوستان، هواداران و عزیزان زیادی در این مدت کم که من در باشگاه فولاد خوزستان حضور داشتم، به دنبال این بودند که چرا من سکوت کرده‌ام که باید بگویم من تمام حرف‌هایم را قبلاً برای احیای فوتبال خوزستان و مخصوصا باشگاه فولاد خوزستان زده‌ام و از زمان حضورم در فولاد اگر تا بدین لحظه سکوت کرده‌ام و حرفی نزدم به این دلیل است که اکنون خودم در مجموعه هستم و تلاش تمام مدیران و مجموعه مخصوصا آقای امین ابراهیمی مدیر کارخانه، آقای حبیب‌الله رضایی رییس هیات مدیره و نیز آقای بهرام رضاییان مدیرعامل باشگاه را مشاهده می‌کنم که برای حفظ سهمیه فولاد خوزستان از هیچ کوششی دریغ نکرده اند. سکوت من فقط و فقط به خاطر آرامش مجموعه بوده که احساسم بر این است که تیم در این برهه بیشتر از هر زمانی نیاز به آرامش و حمایت دارد.

این پیشکسوت باشگاه فولاد بیان کرد: هر روز برای چندین بار آقایان رضاییان و ویسی را ملاقات می‌کنم و حرف‌هایم را می‌زنم و آیا دیگر دلیلی برای مصاحبه وجود دارد؟ در پایان فصل و به امید خدا بعد از حفظ سهمیه فولاد خوزستان حرف های زیادی برای گفتن دارم. این اتفاقات ناگوار برای مجموعه فولاد ماحصل تفکرات مدیریت‌های سال‌های قبل است که بازیکنان جوان و متعصب بومی را از تیم خارج کرده بودند، به صورتی  که الان فولاد خوزستان فانوس به دست است.

مدیر آکادمی فولاد خوزستان در ادامه صحبت‌هایش با اشاره به وضعیت تیم‌های پایه باشگاه فولاد، گفت: تمام تیم های ما در رده‌های پایه اگر کوبل‌های داوری اجازه دهند و اشتباهات کمتری داشته باشد، مخصوصا در بازی اخیرمان مقابل تیم امید ایمان سبز شیراز، این قول را می‌دهم که در تمام رده‌ها تیم‌های فولاد خوزستان امید اول قهرمانی هستند و این نشان می‌دهد که فولاد و فوتبال خوزستان زنده است و امیدوار به آینده. همچنین مجددا این قول را می‌دهم با توجه به حضور ۱۰ بازیکن از فولاد در اردوی تیم‌ملی جوانان و استعدادهای فراوانی که در آکادمی فولاد خوزستان وجود دارد، در سه سال آینده تیم فولاد رشد چشمگیری خواهد داشت.

بختیاری‌زاده در پایان تمامی علاقه‌مندان به فوتبال و تیم فولاد خوزستان را برای بازی امروز این تیم در لیگ برتر مقابل تراکتور به ورزشگاه شهدای فولاد دعوت کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بازیکنان استقلال شایسته قهرمانی هستند/ از آکادمی استقلال بی خبرم
  • نمایشگاه کتاب، رویدادی که هم جنگ را دید و هم روزهای قرنطینه را
  • چین با بذرهای فضایی کشاورزی می‌کند!
  • بدترین اتفاق برای پرسپولیس در آستانه بازی حساس با نساجی
  • بدترین اتفاق برای پرسپولیس در آستانه بازی با نساجی
  • بختیاری‌زاده: اتفاقات ‌ناگوار فولاد ماحصل تفکرات مدیریت‌های سال‌های قبل است
  • اقدام عجیب درویش برای تمدید قرارداد پرسپولیسی‌ها
  • تاخیر عجیب پرسپولیس در تمدید قرارداد با اوسمار
  • عجیب اما واقعی؛ وزارت ورزش همچنان مالک استقلال و پرسپولیس!
  • حکم عجیب و مضحک علیه پیرمرد هتاک سپاهانی