Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-29@19:55:30 GMT

برد یک نیمه‌ای استقلال برابر الشرطه با پنالتی شیخ

تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۵۹۰۳۶

برد یک نیمه‌ای استقلال برابر الشرطه با پنالتی شیخ

آبی‌پوشان پایتخت با تک گل شیخ دیاباته از روی نقطه پنالتی با پیروزی در نیمه اول به رختکن رفت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، استقلال بازی را طوفانی آغاز کرد و شاگردان مجیدی قصد داشتند تا خیلی زود کار حریف عراقی را یک سره کنند. الشرطه هم اگر چه عقب نشسته بود ولی نگاهش به ضد حملات بود و حتی همان ابتدا مسابقه دو موقعیت خوب به دست آورد که بی‌ثمر ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دقیقه ۱۲ کرار عامر مجبور شد میلیچ را در محوطه جریمه با خطا متوقف کرد تا داور تایلندی نقطه پنالتی را نشان دهد. دیاباته به راحتی هر چه تمام تر دروازه را گشود تا آبی‌ها یک بر صفر پیش بیافتند.

دقایقی بعد دوباره همکاری میلیچ و قایدی پنالتی دیگری را برای شاگردان مجیدی به ارمغان آورد اما دیاباته در دبل ناکام ماند و باسل با پیش‌بینی ضربه او، پنالتی اش را سیو کرد تا فرصت فوق‌العاده آبی‌ها برای افزایش برتری‌شان را از دست داده باشند. پس از این گل هر چند همچنان استقلال مالک بی‌چون و چرا میدان بود ولی نماینده عراق هم حملات خطرناکی را پایه‌ریزی می‌کرد و بازیکنان الشرطه، در صدد گرفتن پنالتی از داور تایلندی بودند تا او که از نظر ذهنی آماده جبران دو ضربه پنالتی اعلامی علیه الشرطه بود را مجاب کنند.

با این حال آن‌ها در حملات‌شان و گرفتن پنالتی مقابل استقلال در پایان چهل و پنج دقیقه نخست ناکام ماندند تا نیمه اول با همین نتیجه تمام شود.

کد خبر 490375

منبع: ایمنا

کلیدواژه: تیم فوتبال استقلال باشگاه استقلال استقلال تهران استقلال تیم فوتبال الشرطه عراق لیگ قهرمانان آسیا لیگ قهرمانان آسیا 2021 شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۵۹۰۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل ۳۳ طرح نیمه تمام ورزشی در ایلام

شهاب شهبازی مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام با بیان اینکه در استان ایلام ۳۶۴ هیئت ورزشی در رشته‌های مختلف فعالیت دارند، اظهار کرد: ۳۷ هزار و ۶۰۰ ورزشکار سازمان یافته در این تعداد هیئت ورزشی استان به فعالیت‌های ورزشی می‌پردارند.

وی با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین برنامه‌های اداره کل ورزش و جوانان استان ایلام در سال جاری، توسعه اماکن و فضا‌های ورزشی در نقاط مختلف استان به ویژه مناطق کمتر برخوردار است، تصریح کرد: سرانه ورزشی استان پیش از این، ۹۰ صدم متر مربع بوده است که این میزان با افتتاح طرح‌های مختلف ورزشی از ابتدای دولت سیزدهم تا کنون، در سطح استان به ۹۸ صدم مترمربع افزایش یافته است.

شهبازی با اشاره به اینکه برای اولین بار اعتبار ورزشی استان طی سال‌های گذشته، برابر اعتبار ورزشی کلان شهر‌های کشور در دولت سیزدهم اختصاص یافته است، گفت: اعتبارات ورزشی استان با پیگیری‌های انجام شده و حمایت‌های استاندار ایلام در سال ۱۴۰۲ به بیش از ۲۷۶ میلیارد ریال افزایش یافت.

مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام با اشاره به اینکه ۶۴ طرح نیمه‌تمام ورزشی در آغاز کار دولت سیزدهم در استان وجود داشته است، گفت: از این تعداد طرح، از ابتدای کار دولت سیزدهم با تلاش مستمر و تعامل مسئولان ارشد استان، ۳۳ طرح تکمیل شده و در اختیار اقشار مختلف مردم و ورزشکاران استان قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه ۱۵ طرح ورزشی دیگر نیز تا دهه فجر سال جاری تکمیل می‌شود، یادآور شد: قبل از دولت سیزدهم در استان ۷۸ خانه ورزش روستایی وجود داشته است که این تعداد از ابتدای کار دولت سیزدهم تا کنون، به ۱۱۴ خانه ورزش روستایی افزایش یافته است.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • تکمیل ۳۳ طرح نیمه تمام ورزشی در ایلام
  • حذف پرسپولیس را این بازیکن شروع و تمام کرد!
  • ایران قهرمانی فوتسال آسیا را پس گرفت/ ببر تایلندی حریف یوز زخم‌خورده نشد
  • تن‌هاخ: منچستریونایتد سرگرم‌کننده ترین تیم است!
  • «پلن بی» آمریکا در برابر انصارالله چیست؟
  • کری هری کین برای رئال: رو فرم باشم، چند گل میزنم!
  • تن هاخ: منچستریونایتد در حال حاضر یکی از پویاترین و سرگرم کننده‌ترین تیم‌های لیگ برتر است
  • مقایسه آماری ایران و تایلند قبل از فینال
  • مقایسه آماری ایران و تایلند قبل از فینال/ مورد عجیب تیم ملی ایران
  • (عکس) پیام وحید امیری پس از خراب کردن پنالتی