Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا مهمترین بخش از اظهارات جهانگیری در کلاب هاوس به شرح زیر است: 

نباید اجازه دهیم کسانی که به انتخابات اعتقاد ندارند با اسم انتخابات پیروز شوند  بگذاریم مردم آزادانه صحبت کنند و باید قدر این آزادی را بدانیم. دولت تمام تلاش خود را برای دسترسی مردم به شبکه مجازی به کار خواهد بست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
 وفای به عهد این بود که وقتی مردم تلاش کردند ما هم بمانیم و برای خواست مردم بکوشیم. در ابتدای دولت در یک صحبت جدی با آقای روحانی گفتم که یک معاون اول دیگری منصوب کنید، اما ایشان نپذیرفتند.  هیچ راهی برای اصلاح امور غیر از انتخابات نداریم. نباید اجازه دهیم کسانی که به انتخابات اعتقاد ندارند با اسم انتخابات پیروز شوند. دود تحریم اقتصادی که برای مردم ما رقم خورده است، از دل تحریم انتخابات برآمده است. اگر در سال ۸۴ درست عمل می‌کردیم، شورای امنیت ما را تحریم نمی کرد و دشمنان ما طمع نمی‌کردند. البته درک می کنم شاید مردم نسبت به اثربخشی رای و قدرت واقعی دولت دچار تردید شده باشند اما به عنوان یک خادم ملت عرض می کنم، رئیس دولت می تواند موثر باشد، یک وقت می گوید که تحریم کاغذ پاره است، یک وقت هم رئیس دولت می گوید باید تحریم را حل کنیم، پذیرفته می شود و از آن برجام می آید. برجام نتیجه بزرگترین دیپلماسی قرن است. خسارات هشت سال دولت احمدی نژاد جبران نخواهد شد واقعا متاسفم وقتی پاسخی داده نمی شود برخی گستاخ می شوند. خساراتی که در آن هشت سال به کشور وارد شد، اگر دو هشت سال هم بگذرد باز هم جبران نخواهد شد. احمدی نژاد در چندین مورد از من شکایت کرد و من همچون شهروند عادی به دادگاه رفتم و از خود دفاع کردم و تبرئه گرفتم. بزرگترین پرونده فساد همچون بابک زنجانی، نفت به ستاد کل نیروی مسلح، نیروی انتظامی فروخته شد و پول آن برنگشته است. ایشان کاری کرده است که تا ده‌ها سال دیگر سرمایه‌‎ها به کشور باز نگردد. او ۱۵۰ میلیارد دلار را از ترامپ یاد گرفته است. امروز شرکت نفت ما یکی از بزرگترین بدهکاران به بانک مرکزی است که گفته است در صنایع نفتی سرمایه‌گذاری کرده است. درباره آن دولت هر وقت انسان حرف می زند، اعصاب انسان خرد می شود، الان هم آمده است حرف‌های آنچنانی می زند و مردم هم فکر می کنند یک ناجی پیدا شده است. حمله به سفارت عربستان، یکی از خیانت‌ها به مردم بود. ما علاقه‌مند هستیم که با عربستان زودتر به یک تفاهم برسیم، سعودی ها هم باید از اقدامات مخرب خود دست بردارد.

کد خبر 598293 برچسب‌ها انتخابات احمدی نژاد اسحاق جهانگیری

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: انتخابات احمدی نژاد اسحاق جهانگیری احمدی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۵۹۱۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شگرد جالب محمود احمدی نژاد برای دست ندادن با زنان

به گزارش «تابناک»، تصاویری از شگرد متفاوت محمود احمدی نژاد، رئیس جمهور دولت های نهم و دهم برای دست ندادن با زنان خارجی در سفرهای رئیس جمهور سابق به کشورهای مختلف را ببینید.

 

دیگر خبرها

  • شکایت رسمی علیه سعید آقاخانی و سریال نون خ
  • شگرد جالب محمود احمدی نژاد برای دست ندادن با زنان
  • در ۸ سال دولت احمدی‌نژاد، قیمت نان ۳۲ برابر شد!
  • مومنی، اقتصاددان: در هشت سال دولت احمدی نژاد، قیمت نان 32 برابر شد!
  • شکست تلخی که در کمتر از ۲۴ ساعت جبران شد
  • «گشت ارشاد مدیران»؛ یک وعده شبه احمدی نژادی دیگر در دولت رئیسی /فسادها و تخلفات در سکوت فراموش می‌شوند؟
  • ۵ رقیب قالیباف در کرسی ریاست مجلس /تندروها به صف شدند /وزیر احمدی نژاد هم هست
  • بسیج همراه مردم در جبران خسارت های سیل
  • احمدی نژاد می‌گفت مشکل ما خود رهبری است!
  • تعریف دولتمردان برجام از خود به خاطر نابودی یک دهه فرصت رشد اقتصادی!