Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی نفت مسجد سلیمان گفت: هدف ما حفط تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان در لیگ برتر خواهد بود.

به گزارش برنا؛ محمود فکری در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا درخصوص شرایط تیمش و مسائل فوتبالی صحبت های جالبی را داشت که ماحصل آن را می توانید در زیر بخوانید:

- درمورد حضور در تیم نفت مسجد سلیمان صحبت کنید؟

با توجه به شناختی که از تیم داشتم و با پتانسیلی که این تیم داشت و بازیکنان توانمند و جوان و با انگیزه ای  که در این تیم دیدم تصمیم گرفتم که به این پیشنهاد پاسخ مثبت بدهم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از طرف دیگر با توجه به اینکه تیم نفت با حضور خودم به لیگ برتر آمده بود، احساس کردم می توانم به این تیم برای ماندن در لیگ برتر کمک کنم.

- از عملکردتان در این مدت راضی بوده‌اید؟

از زمان حضور من در نفت ما 2 بازی انجام دادیم که بچه ها با تمام وجودشان وقت و انرژی گذاشتند و در این دو بازی مهم برابر سپاهان و مس رفسنجان توانستیم 4 امتیاز بگیریم که امیدواریم در بازی آینده باز بتوانیم امتیاز لازم را کسب کنیم و به امید خدا به یک نقطه امنی برسیم که خیالمان بابت بقای تیم در لیگ برتر راحت شود.

- برای بازی‌های باقی مانده در لیگ برتر چه برنامه‌ای دارید؟

تیم ما از لحاظ آمادگی فنی شرایط خوبی  داشت، الان هم بچه ها از لحاظ روحی و هم جسمی شرایط خوبی را دارند. برنامه های تمرینی که در مدت تعطیلی لیگ داشته ایم این فرصت را برای ما ایجاد کرده که برنامه ها را برای آمادگی بیشتر تکمیل کنیم و انشاء اله با آمادگی وارد مسابقات و بازی های بعدی شویم و بتوانیم امتیازات لازم را برای بقا در لیگ برتر دشت کنیم.

- درمورد اردوی اخیرتان صحبت می‌کنید؟

با توجه به زمانی که بین بازی با ماشین سازی ایجاد شد تصمیم گرفتیم اردوی 10 روزه ای را برگزار کنیم تا نفرات در اختیارمان باشند و بتوانیم کارهای بیشتری انجام دهیم. در این اردو بیشتر بازی درون تیمی انجام می دهیم او اگر نیاز باشد بازی دوستانه با تیم های دیگر را نیز برگزار خواهیم کرد.

- هدف اصلی‌تان در نفت چیست؟

حفظ تیم در لیگ برتر و رسیدن به یک نقطه امنی که خیال مان راحت باشد و روز آخر استرس و نگرانی این را نداشته باشیم که سهمیه مان در لیگ برتر را از دست بدهیم، هدف اصلی است. ان شا اله تمام تلاش مان را می کنیم در بازی های آینده امتیازات لازم را برای بقا در لیگ برتر کسب کنیم.

- فصل بعد هم در این تیم می‌مانید؟

در حال حاضر قراردادم با این تیم تا پایان فصل جاری است و معلوم نیست در آینده چه اتفاقاتی رخ بدهد.

- تا چه اندازه به پیروزی برابر ماشین سازی که شرایط خوبی در جدول ندارد، خوشبین هستید؟

ما از همین الان خودمان را برای بازی با ماشین سازی آماده می کنیم. باید برابر تیم هایی که با آنها بازی می کنیم احترام قائل شویم و آنها را دست کم نگیریم و با تمام وجودمان برای این بازی آماده شویم. به اعتقاد من اگر تیمی را بخواهیم دست کم بگیریم ممکن است برابر آن به مشکل خورده و اذیت شویم و آن امتیازی را که لازم است کسب کنیم از دست می دهیم. ماشین سازی هم برای ما مثل سپاهان است و انشاء اله با تمام انگیزه و توانمان آماده آن بازی می شویم

- در حال حاضر شرایط تیم ملی ایران را چطور ارزیابی می‌کنید؟

بازی های پیش رو برای تیم ملی ما خیلی مهم است. امیدوارم بچه های تیم ملی در دیدارهای پیش روی شان بازی های خوبی ارائه دهند و ما دعا می کنیم و اگر کمکی از دست مان بربیاید حاضر هستیم برای تیم ملی انجام دهیم  تا انشاء اله تیم ملی به جام جهانی صعود کند. حضور در جام جهانی برای هر کشوری اهمیت دارد و امیدوارم تیم ایران مجددا یکی از کشورهای صعود کننده به جام جهانی باشد.

- فوتبال ایران به تازگی داغدار 2 چهره سرشناس با ویروس کرونا شده است. درخصوص این موضوع چه نظری دارید؟

متاسفانه ویروس کرونا عزیران زیادی را از ما گرفته و امیدوارم واکسن برای همه در ایران و دنیا تولید شود تا دیگر قربانی را به خاطر این ویروس نداشته باشیم. متاسفانه در یکی دو هفته اخیر ما عزادار نادر دست نشان و حمید جاسمیان شده ایم. آقای دست نشان و آقای جاسمیان از بزرگان فوتبال ما بودند. آقای دست نشان جدا از این که فوتبالیست قابلی بودند مربی بازیکن سازی برای فوتبال ایران محسوب می شدند و شاگردان زیادی را تحویل فوتبال دادند. آقای جاسمیان هم از بزرگان فوتبال ما بودند که به خاطر بیماری کرونا از بین ما رفتند. امیدوارم روح این دو عزیز قرین رحمت الهی باشد. 5/5

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا نفت لیگ برتر انرژی بازی استرس جدول تیم ملی ایران تیم ملی ایران جام جهانی ویروس فوتبال فوتبال ایران لیگ برتر سرمربی حمید جاسمیان سهمیه محمود فکری نادر دست نشان نفت مسجدسلیمان کرونا لیگ برتر ماشین سازی جام جهانی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۵۹۳۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لکه های سفید روی ناخن ها چه معنایی دارند؟

گاه به گاه لکه های کوچک سفیدی روی ناخن های ما ظاهر می شوند؛ گاهی اوقات ظاهراً دلیل خاصی برای ایجاد این لکه ها وجود ندارد.

به گزارش روزیاتو، در ادامه به بررسی عوامل ایجاد این لکه های مرموز می پردازیم.

وجود لکه سفید روی ناخن شما به چه معناست؟

شاید شما هم شنیده باشید که لکه های سفید روی ناخن اغلب به دلیل کمبود کلسیم ایجاد می شوند.

با این حال، این یک باور قدیمی بوده و دلیل واقعی آن معمولاً کمتر جدی است.

این عارضه «لوکونیشیا» نام دارد و به دو نوع لوکونیشیای واقعی و لوکونیشیای ظاهری طبقه بندی می شود.

لوکونیشیای واقعی، از بخشی از ناخن به نام ماتریکس ناخن که مسئول تولید ناخن است، نشات می گیرد.

لوکونیشیای ظاهری، یک مشکل در بستر زیر ناخن است و نه خود ناخن.

لوکونیشیای واقعی را می توان بر اساس ظاهر ناخن به دو دسته تقسیم کرد: لوکونیشیای کامل که به سفید شدن کامل ناخن اشاره دارد و لوکونیشیای جزئی که در آن بخشی از صفحه ناخن سفید می شود.

لوکونیشیای جزئی نیز سه نوع دارد:

لوکونیشیای نقطه‌ ای: ایجاد نقاط ریز روی ناخن لوکونیشیای طولی: ایجاد خطوط سفید بزرگتر در سراسر ناخن لوکونیشیای مخطط یا عرضی: نقاط منفرد بزرگتر یا نوارهای افقی که موازی با پایه ناخن هستند. چه چیزی باعث ایجاد لکه های سفید روی ناخن می شود؟

در اغلب موارد، لوکونیشیای نقطه ای بر اثر ضربه یا جویدن ناخن ایجاد می‌شود.

لوکونیشیای نقطه‌ای از پایین ناخن شروع شده و با رشد آن به سمت بالا حرکت می‌کند.

تا زمانی که بتوانید یک نقطه سفید را روی ناخن خود ببینید، احتمالاً فراموش کرده اید که چه چیزی باعث ایجاد آن شده است.

گاهی اوقات این واکنش می تواند ناشی از واکنش آلرژیک به لاک، براق‌کننده یا پاک‌کننده ناخن باشد.

همچنین ممکن است که استفاده از مواد شیمیایی هنگام قرار دادن و ریموو اکریلیک یا ژل ناخن به ناخن‌های شما به شدت آسیب برساند.

اما اگر کل ناخن شما سفید شود، می تواند علت جدی تری داشته باشد و باید به پزشک مراجعه کنید.

سفید شدن کل ناخن می‌تواند ناشی از شرایط کشنده‌ای مانند سیروز کبدی، نارسایی کلیه یا بیماری قلبی باشد.

اگر لکه های سفید روی ناخن شما به صورت خطی باشند، می توانند نشانه ای از سطوح پایین پروتئین در خون نیز باشند.

یکی دیگر از دلایل ایجاد لکه های سفید روی ناخن های پا، ابتلا به نوعی قارچ ناخن به نام اونیکومیکوز سطحی سفید است.

اگرچه اولین نشانه عفونت ممکن است به صورت نقاط سفید کوچک روی ناخن ها ظاهر شود، عفونت می تواند رشد کند و به بستر ناخن گسترش یابد و باعث شود که ناخن ها پوسته پوسته به نظر برسند.

چگونه از شر لکه های سفید روی ناخن خلاص شوم؟

در حال حاضر هیچ درمانی برای لوکونیشیای نقطه‌ای وجود ندارد.

این لکه ها اگر بر اثر ضربه ایجاد شوند، به طور طبیعی در طول زمان برطرف خواهند شد.

با این حال، اگر علت آن چیزی غیر از ضربه یا تروما باشد، پزشک باید علت را شناسایی کرده و به صورت جداگانه آن را درمان کند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • اونانا منچستریونایتد را از سهمیه اروپا دورتر کرد
  • کلوپ: کی گفته ممکن نیست قهرمان شویم!
  • کاشی، استاد دانشگاه: این تحلیل که جز خشونت راهی نمانده ایران را به کجا می برد؟ این وضعیت همه را می ترساند/ جامعه دارد خودش را به نحو تازه ای، تعریف می کند/ ما در یک نقطه آغاز قرار داریم؛ این نقطه آغاز به مراتب رادیکال تر و مهم تر از عصر مشروطه است
  • لکه‌های سفید روی ناخن‌ها چه معنایی دارند؟
  • برنده پلی‌آف آخرین مسافر آسیایی جام‌جهانی / افغانستان و قرقیزستان به‌دنبال کسب سهمیه پنجم
  • لکه های سفید روی ناخن ها چه معنایی دارند؟
  • محک پرسپولیس و سپاهان پیش از ال‌کلاسیکو/ تراکتور به دنبال انتقام
  • به دنبال مسئول سازی، اجرای مصوبات بلا اقدام و ترک فعل‌ها هستیم
  • تیم دانشجویان ایران در راه مسابقات جهانی
  • کلوپ: فقط می‌توانم از هواداران لیورپول عذرخواهی کنم