Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-26@15:50:16 GMT

استقلال امیدوار به سرگروهی، تراکتور امیدوار به صعود

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۵۹۴۳۸

سرنوشت صعود تراکتور به گروه استقلال گره خورده است.

تراکتور برای صعود چشم انتظار نتیجه بازی الدحیل برابر الاهلی عربستان است.

به گزارش طرفداری، استقلال امشب با برتری برابر الشرطه توانست ۱۱ امتیازی شود و صعود خود‌ به دور بعد را قطعی کند، حالا اگر الاهلی پیروز شود یا بازی با نتیجه تساوی به پایان برسد استقلال می تواند به عنوان‌ سرگروه‌ راهی مرحله یک هشتم نهایی شود و در غیر اینصورت به عنوان تیم دوم به دور بعد صعود می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما نتیجه این بازی برای تراکتور بسیار مهم است چون در صورت تساوی ۲ تیم، قرمزهای تبریزی به دور بعد صعود می کنند و در غیر این صورت از دور مسابقات حذف خواهند شد.

امشب تراکتوری ها بازی الاهلی برابر الدحیل را تماشا می کنند و باید امیدوار باشند این جدال برنده نداشته باشد.

نکته جالب اینکه در حال حاضر در گروه‌A رقابت های لیگ قهرمانان آسیا استقلال تاجیکستان و الهلال که هرکدام‌ ۱۰ امتیازی هستند در نیمه اول برابر رقبای خود به نتیجه تساوی رضایت داده اند و با این نتیجه هر ۲ تیم به دور بعد صعود می کنند و‌ تنها امید تراکتور به صعود به نتیجه بازی الاهلی و الدحیل است.

اخبار داغ 

تجاوز به هانیه توسلی در مدت 4 سال! / خودش افشا کرد! + سند ناصر محمدخانی در یک قدمی خداداد؛ سیدجلال وارد تیم شد / نتایج تیم منتخب قرن بازخوانی دربی ها در طرفداری | دربی دوازدهم؛ جام اتحاد پیش درآمدی بر آغاز لیگ سراسری شجاع خلیل زاده: امروز در دوحه از گردنم عکس می گیرم کریستوف متزلدر به جرم پخش تصاویر مستهجن کودکان به 10 ماه حبس تعلیقی محکوم شد ژابی آلونسو: شکست 5-0 در ال کلاسیکو بدترین شب فوتبالی عمرم بود؛ بعد از 20 دقیقه می خواستم به خانه بروم

منبع: طرفداری

کلیدواژه: دور بعد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۵۹۴۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«سیلوا» بازی با تراکتور را هم از دست داد

به گزارش قدس آنلاین، تیم فوتبال استقلال تهران که با ۵۳ امتیاز در صدر جدول لیگ برتر قرار دارد باید روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت در مصافی حساس و خارج از خانه در ورزشگاه یادگار امام تبریز رو در روی تیم فوتبال تراکتور قرار گیرد.

با توجه به رقابت استقلال و پرسپولیس در صدر جدول و کسب عنوان قهرمانی، کسب ۳ امتیاز این بازی برای جواد نکونام بسیار حائز اهمیت است. «رافائل سیلوا» که به دلیل مصدومیت در دیدار با شمس آذر قزوین نتوانست آبی‌ها را همراهی کند، کماکان دور از تمرینات است و در بازی با تراکتور هم غایب بزرگ آبی‌ها در خط دفاع به شمار می‌رود.

«سیلوا» در نیم فصل دوم به جمع استقلالی‌ها اضافه شد و توانست عملکرد خوبی را در تمرینات از خود نشان دهد و خیلی زود به ترکیب اصلی راه یافت اما در هفته‌های پایانی لیگ برتر با مصدومیت بد موقعی مواجه شد. با توجه به حضور محمدحسین مرادمند و آرمین سهرابیان استقلال در بازی با تراکتور مشکلی در خط دفاعی نخواهد داشت.

علاوه بر سیلوا، سید حسین حسینی کاپیتان و دروازه‌بان شماره یک استقلال نیز به دلیل محرومیت قادر به همراهی تیمش در این بازی مهم نیست.

دیگر خبرها

  • صعود تایلند به فینال جام ملت‌ها/ امید افغانستان به جهانی شدن
  • استقلال، امیدوار به بخشش حسینی در استیناف
  • ساعت و ترکیب احتمالی تراکتور - ذوب‌آهن در جام حذفی (امروز جمعه ۷ اردیبهشت)
  • اولین برد سال با کنترل از راه دور یحیی گل‌محمدی؟!
  • یک هشتم نهایی جام حذفی| صعود مس رفسنجان در ضیافت پنالتی ها
  • پنج عامل سقوط الهلال در لیگ قهرمانان آسیا
  • پرسپولیس در یک‌هشتم جام حذفی؛ ۲۵ صعود از ۳۱ حضور
  • مصائب پیروزی برابر قرقیزستان از زبان کاپیتان تیم ملی فوتسال
  • «سیلوا» بازی با تراکتور را هم از دست داد
  • لاتزیو 2-1 یوونتوس: صعود تیم آلگری به فینال