Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-03@03:56:39 GMT

تساوی اهورا در یک ماراتن فوتسالی

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۵۹۷۹۳

تساوی اهورا در یک ماراتن فوتسالی

ایسنا/خوزستان تیم فوتسال اهورای بهبهان در بازی معوقه پلی آف تیم های سقوط کننده به لیگ یک کشور به تساوی رضایت داد.

دیدار معوقه پلی آف تیم های سقوط کننده لیگ برتر فوتسال کشور جمعه شب بین تیم های بازارهای روز کوثر اصفهان و اهورا بهبهان در اصفهان برگزار شد.

به گزارش ایسنا، نیمه اول این دیدار با حساب ۲ بر یک به سود تیم اهورا به پایان رسید اما در نیمه دوم نماینده اصفهان توانست گل تساوی را وارد دروزاه تیم بهبهان کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دیدار که با ارائه نمایش جذاب و دیدنی از سوی هر دو تیم همراه بود، با تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید.

در گروه بازنده های لیگ برتر که تیم های اهورا، بازارهای روز کوثر اصفهان، شهروند ساری و ایمان سبز شیراز قرار دارند، تیم بهبهان صدرنشین است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی اخبار ورزشی خوزستان فوتسال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۵۹۷۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوسمار: شایسته پیروزی بودیم

به گزارش قدس آنلاین، تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان در هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر چهارشنبه شب در ورزشگاه آزادی رو در روی هم قرار گرفتند که این بازی در پایان با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

اوسمار ویه را در نشست خبری بعد از این بازی گفت: قبل از اینکه راجع به بازی صحبت کنم می خواهم درباره طرفدارانی که به ورزشگاه آمدند و به ما انرژی دادند تشکر کنم. این رابطه نزدیک بین ما با هواداران در شرایط سخت که امروز هم گاهی احساس کردیم به ما کمک می کند.

سرمربی پرپسولیس درباره تساوی دو تیم افزود: می دانستیم بازی سختی داریم. جزئیات بازی تعیین کننده بود. مهدی ترابی شانس خیلی خوبی داشت. پس از ۱۰ نفره شدن هم شانس داشتیم. امروز شانس خوبی داشتیم به صدر جدول برویم اما پنج بازی دیگر مانده است و ما تا آخر می جنگیم.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • لیگ یک/ پنالتی جنجالی و ناراحتی پیروز قربانی!
  • دومین ماراتن نامزد‌ها در قاب تلویزیون
  • اوسمار: شایسته پیروزی بودیم
  • تساوی بی‌حاصل استقلال خوزستان و ملوان در اهواز
  • جدول لیگ برتر در پایان هفته ۲۵ +نتایج کامل
  • خلاصه بازی پرسپولیس و سپاهان + فیلم
  • استقلال خوزستان و ملوان، هردو ناراضی از تساوی
  • خلاصه بازی استقلال خوزستان و ملوان + فیلم
  • خلاصه بازی استقلال و تراکتور + فیلم
  • صعود رئال مادرید به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب تساوی 2-2 مقابل بایرن مونیخ (2018/5/1) / فیلم