Web Analytics Made Easy - Statcounter

تسلیحات هسته ای رژیم صهیونیستی می تواند رقابت تسلیحاتی را در منطقه راه بیندازد. خبرگزاری میزان – پایگاه «نشنال اینترست»، در گزارشی به بررسی تسلیحات هسته‌ای رژیم صهیونیستی پرداخته و از آن با عنوان بدترین راز سر به مُهر جهان یاد کرده است.   براساس این گزارش، تسلیحات هسته‌ای رژیم صهیونیستی که به زعم «تل آویو»، ابزاری برای تضمین بقای این رژیم است، بدترین راز سر به مهر در روابط بین الملل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  رژیم صهیونیستی از دهه ۱۹۷۰ به بهانه حفظ توازن قدرت با همسایگانش، به سمت تسلیحات هسته‌ای رفت.   در واقع ریشه برنامه هسته‌ای رژیم صهیونیستی در ترس از مزیت قاطع نظامی کشور‌های عربی بود؛ چرا که ارتش مصر در دهه ۷۰ میلادی توانسته بود، کانال سوئز را تصرف کند، ارتش سوریه به ارتفاعات جولات پیشروی کرده بوده و ... بیشتر بخوانید: ادعای کارشناس آمریکایی درباره انفجار مهیب در مرکز حساس نظامی رژیم صهیونیستی امنیت شکننده اراضی اشغالی؛ چگونه تاسیسات اتمی دیمونا به خود لرزید؟ گزارش در ادامه با اشاره به احتمال دست زدن رژیم صهیونیستی به جنگ هسته‌ای نوشت، این احتمال‌ها می‌تواند تمایل کشور‌های منطقه به داشتن زرادخانه هسته‌ای را افزایش داده و رقابتی سخت برای افزایش ظرفیت این زرادخانه را رقم بزنند.   به زعم نویسنده گزارش، سناریو‌هایی که می‌توانند سبب استفاده رژیم صهیونیستی از تسلیحات هسته‌ای شود، به افزایش خصومت میان رژیم صهیونیستی و همسایگان اراضی اشغالی مرتبط است.   این سناریو‌ها عبارتند از بروز انقلابی دیگر در مصر، بی ثباتی در عربستان و رویکرد‌های ضد اسرائیلی ترکیه.   انتهای پیام/ برچسب ها: رژیم صهیونیستی بنیامین نتانیاهو زرادخانه هسته ای

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی رژیم صهیونیستی بنیامین نتانیاهو زرادخانه هسته ای هسته ای رژیم صهیونیستی تسلیحات هسته ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۵۹۹۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تظاهرات حامیان فلسطین در برلین

به گزارش قدس آنلاین، هزاران نفر در مرکز و غرب برلین تجمع کردند تا حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه و تحویل تسلیحات به این رژیم از سوی دولت آلمان را محکوم کنند.

به نقل از آناتولی، تظاهرکنندگان با شعار «آلمان تامین مالی می‌کند، اسرائیل می‌کشد»، «آتش بس حالا» و «فلسطین را آزاد کنید» راهپیمایی کردند و خواستار پایان دادن به نسل کشی در غزه شدند.

تظاهرکنندگان برای نشان دادن انزجار خود از سیاست‌های دولت آلمان، شعار «شرم بر شما!» سر دادند.

معترضان همچنین دولت آلمان را «همدست اسرائیل در جنایاتش در غزه» به دلیل ارسال تسلیحات به تل آویو خواندند.

از ۷ اکتبر ۲۰۲۳، رژیم صهیونیستی جنگی همه جانبه را در نوار غزه به راه انداخته است که باعث کشته و زخمی شدن ۱۱۲۰۰۰ غیرنظامی شده است که اکثر آنها کودک و زن هستند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • تظاهرات حامیان فلسطین در برلین
  • ترکیه: مسئله فلسطین نباید قربانی رقابت‌های منطقه‌ای شود
  • افزایش احتمال توقف جنگ در غزه
  • احتمال توقف جنگ در غزه افزایش پیدا کرده است
  • امیرعبداللهیان: احتمال توقف جنگ در غزه افزایش پیدا کرده است | توافقاتی داشتیم که...
  • جنگ غزه/ شمار قربانیان به ۳۴ هزار و ۶۵۴ نفر افزایش یافت
  • شمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۶۵۴ نفر افزایش یافت
  • شمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۶۲۲ نفر افزایش یافت
  • نمایش تسلیحات اهدایی آمریکا و ناتو به اوکراین در مسکو
  • چراغ سبز لندن به تداوم همکاری‌های تسلیحاتی با اسرائیل