Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیشکسوت فوتبال خوزستان گفت: تیم فولاد در حالی به آسیا رفت که با توجه به بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی اش نتوانست در تقویت تیم از نفرات مورد نیازش استفاده کند، ضمن این که کرونایی شدن چند مهره فولاد نیز کار کادرفنی را سخت تر کرد. با اِن وجود تیم با مدیریت آقای آذری و مدیریت فنی نکونام و همکارانش با قدرت به کار خود ادامه داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاید اگر دست کار فنی بسته نبود فولاد می توانست از گروهش صعود کند.

لفته حمیدی در گفت و گو با خبرگزاری برنا با اشاره به عملکرد فولاد در لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: به نظر من فولاد شرایط خوبی را در این تورنمنت داشت و نمایش فوتبالی قابل قبولی را از این تیم در برابر حریفان پرمهره و متمولش شاهد بودیم و شاید اگر این تیم کمی خوش شانس بود و اسیر اتفاقات بد نمی شد می توانست یکی از تیم های صعود کننده به مرحله بعدی این رقابت ها باشد.

بازیکن سابق فولاد تاکید کرد: تیم نکونام قبل از ورود به مرحله گروهی بازی مهم و سختی را برابر العین برگزار کرد و با نمایش خوبی توانست برد پر گلی را به دست بیاورد. در ادامه مسیر هم ان تیم از نظر فوتبالی شرایط خوبی داشت و نکونام و همکارانش در کادرفنی با شناخت خوبی که از حریفان داشتند در همه بازی های موفق و پرفروغ نشان دادند اما دست کادرفنی در این رقابت ها واقعا بسته بود. این تیم در حالی به آسیا رفت که با توجه به بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی اش نتوانست در تقویت تیم از نفرات مورد نیازش استفاده کند، ضمن این که کرونایی شدن چند مهره فولاد نیز کار کادرفنی را سخت تر کرد. با اِن وجود تیم با مدیریت آقای آذری و مدیریت فنی نکونام و همکارانش با قدرت به کار خود ادامه داد. شاید اگر دست کار فنی بسته نبود فولاد می توانست از گروهش  صعود کند.

حمیدی در ادامه گفت: نباید فراموش کنیم که فولاد در گروه مرگ لیگ قهرمانان آسیا بود و حریفان بزرگ و پرمهره ای داشت با این وجود همه اعضای تیم دست به دست هم داده بودند تا بهترین نتایج برای این تیم رقم بخورد. ضمن این که کمبود مهره در شرایطی که بازی ها به صورت فشرده و هر 3 روز یک بار برگزار می شد، باعث شده بود قدرت و توان تیم تحلیل برود با این وجود من اعتقاد دارم فولاد نمایش فوتبالی خوبی را در این بازی از خود نشان داد و این تیم و کادرفنی و مدیریتی اش شایسته تحسین است.

این پیشکسوت فوتبال خوزستان گفت: کار برای فولاد تمام نشده است و با توجه به توان فوتبالی بازیکنان و کادرفنی این تیم من اعتقاد دارم در ادامه فصل در لیگ برتر این تیم می تواند نتایج درخشان فصل گذشته اش را تکرار کرده و این بار بدون حضور در پلی آف و به صورت مستقیم در فصل بعدی لیگ قهرمانان آسیا در این جام شرکت کرده و نتایج بهتری را در مقایسه با این فصل کسب کند. پیشکسوتان باید از این تیم و کادرفنی و مدیریتی اش حمایت کنند تا دوباره اتفاقات خوبی را برای این تیم و این باشگاه شاهد باشیم. 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا فولاد لیگ قهرمانان آسیا رقابت بازی آسیا لیگ قهرمانان فوتبال لیگ برتر پیشکسوتان جواد نکونام فولاد لیگ قهرمانان آسیا آذری گروه مرگ کرونا پنجره بسته نقل و انتقالات لفته حمیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۶۰۱۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برتری و صعود یک پله‌ای پاس همدان در گروه اول

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ پاس همدان از ساعت ۱۶:۴۵ دقیقه امروز در ورزشگاه شهید حاجی بابایی مریانج میزبان فولاد ب خوزستان بود، که در پایان تیم پاس ۲ بر یک حریف خود را شکست داد.

 گل‌های تیم پاس را رضا حسینی در دقیقه ۵۰ و نادر هوشیار در دقیقه ۸۵ از روی نقطه پنالتی به ثمر رساندند.

تک گل فولاد ب خوزستان را هم امیرحسین لارزی دقیقه ۵۷ از روی نقطه پنالتی زد.

تیم پاس همدان با این پیروزی ۳۲ امتیازی شد و به رده ششم جدول گروه اول صعود کرد.

تیم آریان همدان هم که با ۳۱ امتیاز در رده هفتم گروه دوم قرار دارد، از ساعت ۱۷:۱۵ دقیقه فردا، ۱۱ اردیبهشت در بندرعباس میهمان تیم رده ششمی و ۳۱ امتیازی فولاد هرمزگان خواهد بود.

دیگر خبرها

  • آغاز دور جدید تمرینات پاراتکواندو با حضور ساعی و رحیمی
  • قول باشگاه فولاد ‌خوزستان برای تشکیل تیم قایقرانی
  • انتشار تصویر امیدوارکننده از تمرین استقلال (عکس)
  • معرفی ۱۲۴ بسته سرمایه‌گذاری منطقه آزادچابهار به فعالان اقتصادی؛ چابهار بهشت سرمایه گذاری
  • شروط حضور دانش‌بنیان‌ها در معادن
  • فرشباف: تراکتور باید بسته بازی کند و به خط حمله استقلال فضا ندهد/تماشاگران بدانند هنوز فرصت کسب سهمیه آسیا وجود دارد
  • برتری و صعود یک پله‌ای پاس همدان در گروه اول
  • انتصاب مدیرعامل جدید گروه ملی فولاد ایران
  • جایزه فردی خوشحالم نمی کند/ قرارداد کادرفنی باید زودتر مشخص شود
  • بررسی پدیده «پولشویی» در «مدار بسته» تلویزیون