Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@04:49:44 GMT

۱۳۰ هزار کارگر در لرستان بیمه‌شده اجباری هستند

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۶۰۱۸۴

۱۳۰ هزار کارگر در لرستان بیمه‌شده اجباری هستند

ایسنا/لرستان مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: ۱۳۰ هزار کارگر در استان بیمه‌شده اجباری هستند.

علی آشتاب در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در سطح استان بالغ‌بر ۱۳۰ هزار کارگر بیمه شده اجباری داریم که با افراد تبع آن‌ها به بالغ‌بر ۲۳۰ هزار نفر می‌رسند.

وی با اشاره به هفته کارگر، تصریح کرد: در این هفته برنامه‌های متناسب با شرایط کرونایی اجرا خواهد شد که از جمله برنامه‌ها می‌توان به تجلیل از کارگران نمونه، تجلیل از کارفرمایان نمونه، تجلیل از خانواده‌های شهدای کارگر و دیدار با مسئولین استانی و تشکل‌های کارگری و کارفرمایی استان اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه امسال شرایط خاصی هست در راستای خدمت به جامعه کارگر وظیفه داریم.

آشتاب اضافه کرد: یکی از این اقدامات افزایش ۳۹ درصدی حقوق کار و کارگران بود که خدمت بزرگی در راستای تحقق شعار سال تولید، پشتیبانی موانع زدایی بود.

وی بیان کرد: یکی از عوامل مؤثر و اصلی در تولید نیروی کار هست که نیروی کار نباید دغدغه معیشت خود را داشته باشد وقتی حقوق کارگر تأمین و به‌موقع پرداخت شود به تولید بهتر و رقابتی‌تر تشویق می‌شود.

این مسئول یادآور شد: امیدواریم با اجرای درست قانون کارفرما و نظارت درست مجموعه تعاون کار در سطح استان شاهد تحقق شعار سال و احقاق حقوق کارگران باشیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی ایسنا لرستان هفته کارگر تعاون کار و رفاه اجتماعی کارفرمایان شعار سال۱۴٠٠ تولید پشتیبانی ها مانع زدایی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۶۰۱۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی از کارگران واحد‌های تولیدی و خدماتی همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان در این مراسم گفت: در واحد‌های تولیدی استان همدان، ۱۴۹ هزار کارگر با بیمه اجباری و ۲۵۷ هزار کارگر با بیمه تامین اجتماعی داریم.

یوسف شعبانی افزود: این کارگران در ۲۴ هزار واحد تولیدی و اداری مشغول به کارند و برای بهره مندی آنها از امکانات رفاهی و ورزشی، ۴۰ هزار متر مربع فضای ورزشی در دولت سیزدهم به مجموعه امکانات رفاهی آنها اضافه شده است.

امروز از کارگران شاغل در واحد‌های آتش نشانی، پمپ بنزین، کارگاه‌های تولیدی ترشی، سبزی، مربا، خیاطی، ظروف، سفال، چراغ خواب و لوستر، زیورآلات، اتصالات لوله‌های آبیاری کشاورزی، پایگاه‌های بسیج و موسسه‌های خیریه به مناسبت هفته کار و کارگر قدردانی شد.

دیگر خبرها

  • وزیر تعاون: کارگر از منظر اسلام ابزار نیست
  • تورم نقطه به نقطه ایران در فروردین ماه به کانال ۲۹ رسید
  • ۱۲۵ هزار کارگر در استان اردبیل تحت پوشش بیمه اجباری هستند
  • تورم نقطه به نقطه ایران در فروردین ماه ‌به کانال ۲۹ رسید
  • ۱۸ هزار و ۹۱۵ کارگاه فعال ‌در لرستان وجود دارد
  • بیش از ۳ میلیون و۷۰۰ هزار کارگر بیمه‌شده زن هستند
  • نشست نماینده ولی فقیه در کردستان با تشکل های کارگری و کارفرمایی
  • امنیت شغلی در گرو رونق تولید/ بیمه کارگران ساختمانی پیگری می‌شود
  • قدردانی از کارگران واحد‌های تولیدی و خدماتی همدان
  • تاثیر افزایش دستمزدها در رشد تعداد بیمه‌شدگان