Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدعلی نبی پور روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: به منظور رعایت شیوه نامه های بهداشتی در خصوص جلوگیری از شیوع کرونا و نیز کاهش تراکم و ازدحام شهروندان در شعب اخذ رای، درخواست داده شده است تا تعداد شعبه‌ها در مشهد نسبت به انتخابات مجلس ۱۵ درصد افزایش یابد.

وی گفت: لازم به ذکر است در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی تعداد شعب اخذ رای نسبت به انتخابات پیش از آن ۳۰ درصد افزایش یافته بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست ستاد انتخابات خراسان رضوی به تامین زیرساختهای لازم برای برگزاری انتخابات الکترونیک در مشهد اشاره و بیان کرد: برای تامین تجهیزات و صندوق های اخذ رای الکترونیک با وزارت کشور هماهنگی لازم صورت گرفته است، البته ما ارزیابی‌هایی داشته و کمبودها را نیز اعلام کرده ایم.

نبی پور به موضوع آموزش روند انتخابات الکترونیک نیز اشاره و بیان کرد: در فرایند انتخابات الکترونیک، اعضای شعب اخذ رای کار خاص ندارند چرا که فعالیت آنها با این روش بسیار سبک خواهد شد، اما آموزش بیشتری برای مردم در نظر گرفته شده است که از طریق رسانه های عمومی، صدا و سیما و حتی به شکل آموزش حضوری در مساجد انجام خواهد گرفت.

بر اساس اعلام استانداری و هیات نظارت بر انتخابات شوراهای شهر و روستا در خراسان رضوی از مجموع هزار و ۶۲ داوطلب ثبت نام شده برای شوراهای شهرهای مشهد، رضویه و احمدآباد در شهرستان مشهد، صلاحیت ۸۱۳ داوطلب تایید شده است.

شهرستان مشهد با سه شهر مشهد، رضویه و مُلک آباد حدود ۴۰۰ روستا و ۳.۵ میلیون نفر جمعیت دارد.

انتخابات ششمین دوره‌ شوراهای اسلامی شهر و روستا، روز جمعه ۲۸ خردادماه امسال همزمان با سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و دومین انتخابات میان دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری برگزار می‌شود.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ صدا و سیما مشهد وزارت کشور استانداری خراسان رضوی شهر مشهد پروندهٔ خبری انتخابات ۱۴۰۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ صدا و سیما مشهد انتخابات ۱۴۰۰ صدا و سیما مشهد وزارت کشور استانداری خراسان رضوی شهر مشهد اخبار کنکور اخذ رای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۶۰۲۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/۴ هزار شعبه اخذ رای تمام الکترونیک در تهران

فرماندار تهران: در حوزه انتخابیه تهران ۴ هزار شعبه به صورت تمام الکترونیک، آماده اخذ رای هستند.

دریافت 1 MB

دیگر خبرها

  • ۱۰۶۴ شعبه اخذ رای در حوزه انتخابیه مشهد و کلات میزبان دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی 
  • افزایش مشارکت ۷ درصدی مردم مشهد در انتخابات
  • هزار و ۶۴ شعبه اخذ رای در حوزه انتخابیه مشهد و کلات فعال خواهند بود
  • ۱۰۶۴ شعبه اخذ رای در دوره دوم انتخابات مشهد و کلات فعال است
  • پیش‌بینی ۵۰۰ شعبه اخذ رأی در شیراز و زرقان
  • پیش‌بینی ۵۰۰ شعبه اخذ رأی برای انتخابات مرحله دوم مجلس در شیراز و زرقان
  • چهار هزار شعبه اخذ رای در حوزه انتخابیه تهران در نظر گرفته شده است
  • پیش بینی ۲۲۱ شعبه اخذ رأی ‌در سمیرم و لنجان
  • فیلم/۴ هزار شعبه اخذ رای تمام الکترونیک در تهران
  • پیش بینی ۲۸۷ شعبه برای دور دوم انتخابات