Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال الهلال عربستان در این فصل از مسابقات لیگ قهرمانان آسیا عملکرد متزلزلی داشت و با «اما و اگر» سرانجام جواز حضور در مرحله یک هشتم نهایی این مسابقات را به دست آورد.

الهلال در گروه نخست این رقابت‌ها دو بار شکست خورد و با ۱۰ امتیاز بعد از استقلال تاجیکستان صعود کرد. الهلالی ها این صعود را مدیون تساوی تیم‌های الاهلی عربستان و الدحیل قطر در گروه سوم هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روزنامه «الریاضیه» عربستان در گزارشی با اشاره به عملکرد نامناسب الهلال در این فصل از مسابقات آسیایی، صعود این نماینده عربستان را «سینمایی» توصیف کرد و نوشت که الهلال در فاصله باقی مانده با تیم استقلال ایران در مرحله یک هشتم می‌تواند لیست بازیکنان خارجی و همچنین سرمربی خود را در صورت نیاز تغییر بدهد.

این روزنامه در مطلب دیگری سوابق رویارویی استقلال ایران با الهلال را بررسی کرد؛ دو تیمی که تاکنون ۷ بار با هم دیدار کرده‌اند و سهم استقلال چهار برد بوده است.

الریاضیه نوشت: «الهلال دو بازی رفت و برگشت با استقلال انجام می‌دهد؛ تیمی که با ۱۱ امتیاز در صدر جدول گروه سوم بود و مستقیم صعود کرد. تیم ایرانی برتری نسبی نسبت به الهلال دارد و از این تقابل‌ها صاحب چهار پیروزی شده است در حالی که سهم الهلال سه برد بوده است.»

البته الریاضیه به اشتباه اعلام کرده است که دیدارهای مرحله یک هشتم به صورت رفت و برگشت است. مرحله یک هشتم و یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا این فصل به صورت تک بازی برگزار خواهد شد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: فوتبال الهلال عربستان الهلال عربستان تیم فوتبال استقلال تهران فوتبال لیگ قهرمانان فوتبال آسیا مرحله یک هشتم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۶۰۵۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گردوخاک الهلال در عربستان؛ اختلاف امتیاز با النصر زیاد شد

در ادامه هفته سی‌ام رقابت‌های لیگ عربستان یک بازی برگزار شد.

در این بازی الهلال صدرنشین مهمان التعاون بود و توانست با سه گل به پیروزی برسد تا روند خیره‌کننده آن در لیگ ادامه داشته باشد.

گل‌های الهلال را در این بازی میتروویچ، سعود عبدالحمید و الشهری به ثمر رساندند.

الهلال با پیروزی که در این بازی به دست آورد ۸۳ امتیازی شد و اختلافش را با النصر تیم دوم جدول به ۱۲ امتیاز افزایش داد.

دیگر خبرها

  • واکنش رونالدو پس از ثبت رکورد جدید
  • پیروزی نوشاد عالمیان مقابل رنکینگ ۲۹ جهان در مسابقات عربستان
  • سریال برد‌های الهلال در لیگ عربستان
  • مرد سال آسیا در خانه کعبه + عکس
  • عکس/ مرد سال آسیا در خانه کعبه
  • صعود تیم ایرانِ یک به جمع ۸ تیم برتر والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال آسیا
  • گردوخاک الهلال در عربستان؛ اختلاف امتیاز با النصر زیاد شد
  • عکس| مرد سال آسیا در خانه کعبه
  • سریال بردهای الهلال در لیگ عربستان
  • نوشاد عالمیان به جدول اصلی صعود کرد