Web Analytics Made Easy - Statcounter

ملک‌محمد قربانپور روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: ثبت‌نام ۹۳۲ نفر برای حضور در رقابت ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر وروستا در استان قطعی شد، اما از این تعداد ۵۵ نفر به سبب ناقص بودن مدارک و یا نداشتن شرایط عمومی از گردونه رقابت خارج شدند.

وی ادامه داد: همچنین ۲۸ نفر نیز در ادامه کار از حضور در این رقابت‌ها انصراف خود را اعلام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قربانپور تصریح کرد: در نهایت پرونده ۸۵۵ نفر برای احراز صلاحیت به هیات‌های نظارت ارسال شد که از این تعداد ۸۳ نفر رد صلاحیت و مابقی تایید صلاحیت شدند.

مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه تایید صلاحیت‌ها هنوز قطعی نشده است و فرصت اعتراض برای داوطلبان رد صلاحیت شده وجود دارد، خاطرنشان کرد: داوطلبانی که نسبت به نتایج تعیین صلاحیت معترض هستند می‌توانند اعتراض و شکایت خود را تا ۱۲ اردیبهشت به هیات نظارت استان اعلام کنند.

به گزارش ایرنا، انتخابات شوراهای اسلامی روستا در ۵۹۸ روستا در چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود که از این تعداد ۵۱ روستا دارای شورای پنج نفره و ۵۴۷ روستا دارای شورای سه نفره هستند.

انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهری، روستایی و عشایری همزمان با سیزدهمین دوره انتخابات رییس‌ جمهوری در تاریخ ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ شورای شهر چهارمحال وبختیاری پروندهٔ خبری انتخابات ۱۴۰۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ شورای شهر چهارمحال وبختیاری انتخابات ۱۴۰۰ شورای شهر چهارمحال وبختیاری اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۶۰۵۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح چهارمین دفتر استاندارد و استاندارد سازی در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ مدیر کل استاندارد استان گفت: برای تعامل و همکاری هر چه بیشتر میان اداره کل استاندارد و دانشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی استان، چهارمین دفتر استاندارد و استانداردسازی در محل دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان افتتاح شد.
مهدی پژوهش ارتباط بین نهاد‌های دولتی و مراکز دانشگاهی و علمی را برای سرعت بخشیدن به سیر پیشرفت و تعالی کشور لازم دانست و افزود: بر اساس مصوبات شورای عالی استاندارد استان و شورای سیاست‌گذاری تدوین و ترویج استاندارد، در این مراکز، دفاتر ارتباط با استاندارد راه‌اندازی و تفاهم نامه‌های همکاری منعقد می‌شود.
وی افزود: از اهداف مهم این دفاتر، آگاه‌سازی و آموزش همگانی در خصوص استاندارد، مشارکت در فعالیت‌های پژوهشی و مطالعاتی استاندارد‌های پژوهش محور ملی و بین المللی، عضویت در کمیته‌های فنی متناظر به عنوان یک عضو فعال در بررسی پیش نویس استاندارد‌ها و ارائه نظرات اصلاحی، ترویج استاندارد‌ها و ارتباط مستقیم کارشناسان استاندارد، دانشجویان و پژوهشگران با این دفتر است.

دیگر خبرها

  • افتتاح چهارمین دفتر استاندارد و استاندارد سازی در چهارمحال و بختیاری
  • افشای دلایل رد صلاحیت حسن روحانی از سوی شورای نگهبان
  • تولید گوشت مرغ در چهارمحال و بختیاری ۳۰ درصد رشد کرد
  • افشای دلایل رد صلاحیت حسن روحانی
  • شورای روستا یک نهاد مردم سالاری است
  • خبر‌های کوتاه از نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری
  • نماز اول وقت در ادارات اقامه شود
  • آغاز دوره مربیگری فوتسال سطح یک آسیا در شهرکرد
  • رقابت داوطلبان شانزدهمین دوره المپیاد علوم پزشکی در دانشگاه آزاد یزد
  • اصلاح‌طلبان درباره روند بررسی صلاحیت‌ها چه گفتند؟