Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@20:04:27 GMT

سایه خطر از۱۵۰ آب‌نمای شهر قم کم شد

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۶۰۷۱۸

سایه خطر از۱۵۰ آب‌نمای شهر قم کم شد

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، پیام جوادیان،مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم با بیان این که در اواخر سال ۹۴ طبق بررسی به‌عمل‌آمده بیش از ۱۶۰ آب‌نما در سطح بوستان‌ها و میادین وجود داشت که وضعیت ناایمنی داشتند، اظهار کرد: طبق بررسی صورت گرفته متأسفانه بیشتر آن‌ها به‌صورت پمپ شناور بود که با توجه به رعایت نشدن  استاندارد‌های مربوطه از ایمنی لازم برخوردار نبودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با تأکید بر این که در اواخر سال ۹۴ بیش از ۱۳۰ آب‌نما به جهت پیشگیری از برق‌گرفتگی و حوادث مربوطه و یا بعضاً به دلیل مشکلات فنی خاموش و غیرفعال شده اند و تنها ۳۰ آب‌نما در کل شهر فعال بود، تصریح کرد: مدیران شهری احداث هرگونه آب‌نمای جدید را تا اطلاع ثانوی ممنوع کرده و مقرر شد طی یک پروژه آب‌نما‌های موجود اصلاح، ایمن‌سازی، بهسازی و راه‌اندازی شوند.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم با بیان این که با تلاش و همتی که طی این سال‌ها صورت گرفت بیش از ۱۵۰ آب‌نما به‌صورت کامل بهسازی، ایمن‌سازی و راه‌اندازی شده است، افزود: قطعاً راه‌اندازی این آب‌نما‌ها سبب ایجاد نشاط و طراوت در سطح بوستان‌ها و میادین شهر می شود و کمتر از ۱۰ آب‌نمای باقیمانده نیز در نیمه اول سال ۱۴۰۰ تکمیل و راه‌اندازی خواهد شد.

او  با بیان این که به موازات راه‌اندازی آب‌نما‌ها خوشبختانه نورپردازی ایمن آن‌ها نیز در دستور کار قرار گرفت، عنوان کرد: تاکنون بیش از ۶۰ آب‌نما نورپردازی شده که از نظر بصری زیبایی آب‌نما را دوچندان کرده است.

جوادیان گفت: با توجه به راه‌اندازی مجدد تمام  آب‌نما‌های موجود از سال ۱۴۰۰، پیگیری احداث و راه‌اندازی آب‌نما‌های جدید در دستور کار قرار خواهد گرفت و با توجه به تحقیقات و طراحی صورت گرفته احداث یک آب‌نمای خشک، تصادفی و موزیکال به‌صورت پایلوت و با مساحتی حدود ۴۰۰ مترمربع به‌زودی در منطقه ۳ کلنگ زنی خواهد شد.

انتهای پیام/ش

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرداری قم حقوق شهروندی فضای سبز قم بوستان های قم راه اندازی آب نما ها آب نمای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۶۰۷۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بورس امروز ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار

شاخص کل بورس در شروع معاملات امروز با افت ۱۳۴۱۹ واحدی به ۲,۲۹۰,۷۹۱ واحد رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، شاخص کل بورس در شروع معاملات امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت_ با افت ۱۳۴۱۹ واحدی به ۲,۲۹۰,۷۹۱ واحد رسید.

از تغییر شاخص‌های دیگر بورس می‌توان به افت ۳۰۲۰.۴۰ واحدی شاخص کل هم‌وزن اشاره کرد.

حجم معاملات تاکنون ۱.۸۶۴ میلیارد سهم بود که طی ۱۰۰,۹۴۵ معامله دادوستد شده و ارزش کل این معاملات نیز به ۱۲,۶۷۳.۳۰۶ میلیارد ریال رسیده است.

ارزش کل بازار بورس نیز بالغ بر ۷۹,۱۴۴,۲۸۳.۸۰۰ میلیارد ریال شد.

کد خبر 748262

دیگر خبرها

  • شهرک‌های صنعتی دانش‌بنیان در هرمزگان راه‌اندازی شود
  • لحظه تصادف گارد ساحلی چین با کشتی فیلیپینی از چند نمای مختلف | ویدئو
  • راه اندازی مجموعه آزمایشگاه های تحقیقاتی و پژوهشی در استان ها
  • بورس امروز ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار
  • شمارش معکوس راه اندازی خط مسافربری دریایی خرمشهر به بصره
  • (تصاویر) پروانه لکه دار واریا از نمای نزدیک
  • پروانه‌ لکه‌ دار واریا از نمای نزدیک(عکس)
  • تصاویر آخرالزمانی از طوفان سیاه در چین؛ تورنادو از نمای نزدیک!
  • راه اندازی پایگاه هوشمند سرای بازی کودک در مساجد
  • بورس امروز ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار