Web Analytics Made Easy - Statcounter

دادگستری هرمزگان رتبه اول کشور در ساماندهی به امور زندانیان و کاهش جمعیت کیفری را کسب کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ، رئیس کل دادگستری هرمزگان اظهارداشت: در ارزیابی‌های قوه قضاییه، دادگستری هرمزگان از میان ۳۱ استان کشور ، رتبه اول در شاخص ساماندهی به امور زندانیان و کاهش جمعیت کیفری را کسب نموده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

علی صالحی با اعلام این خبر اظهار داشت: بر اساس آمار ارائه شده از سوی قوه قضاییه، دادگستری استان هرمزگان به لحاظ بیشترین میزان رشد و بهبود وضعیت طی ۱۲ ماه از سال ۱۳۹۹ در صدر استان های کشور قرار گرفته است.

 

وی همچنین تصریح کرد: در بررسی انجام شده توسط قوه قضاییه معیارهایی چون کاهش تعداد زندانیان، کاهش زندانیان جرایم مالی، افزایش بازدید قضات از زندانها و استفاده از تأسیسات نوین حقوقی و مجازات های جایگزین حبس مورد توجه قرار گرفته که خوشبختانه در پی برنامه ریزی های انجام شده و تلاش های تمامی کارکنان قضایی و اداری ، دادگستری هرمزگان در همه موارد ، بسیار موفق عمل کرده است.   

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: زندانیان دادگستری هرمزگان دادگستری هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۶۰۸۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عفو موردی ۱۴۹ زندانی در کامیاران

منصور مهدوی در بازدید از زندان مرکزی کامیاران اظهار کرد: با توجه به ارائه ۲۶۶ درخواست از سوی زندانیان اردوگاه به دبیرخانه شورای طبقه‌بندی، پس از برگزاری شورا و بررسی درخواست‌های زندانیان با تعداد ۵۴ درخواست که فاقد شرایط اولیه و تامین مناسب بودند مخالفت شد.

رئیس دادگستری کامیاران به تصمیمات اتخاذ شده در مورد مابقی درخواست‌های زندانیان در زندان مرکزی کامیاران، گفت: در مجموع با ۱۴۹ درخواست عفو موردی، درخواست ۳۲ نفر برای پابند الکترونیکی، ۸ مورد مرخصی قضایی، اشتغال به کار ۷ نفر، آزادی مشروط ۴ مورد، پایان حبس ۳ نفر، تعلیق مجازات یک زندانی و درخواست انتقال ۷ زندانی موافقت شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • هفتمین تور نظارتی قوه قضاییه با حضور اصحاب رسانه در استان هرمزگان/ طراحی سامانه‌های الکترونیک قضایی در حوزه های اعسار، انحصار وراثت و.../ ابتکار جالب توجه در خصوص پرداخت دیه تصادفات بدون تشکیل پرونده قضایی/ تشریح آسیب‌های قاچاق سوخت در استان هرمزگان
  • اژه‌ای: وضع بنادر و انبار گمرکات با نقطه مطلوب فاصله دارند
  • حل معضل ۷۱۴۲ سند جزیره قشم بعد از ۵۳ سال
  • سند‌های «رفسنجان قشم» ساماندهی می‌شود/ آزادی ۴۰ زندانی افغان و پاکستانی برای مبادله با زندانیان ایرانی
  • سند‌های «رفسنجان قشم» سازماندهی می‌شود/ آزادی ۴۰ زندانی افغان و پاکستانی برای مبادله با زندانیان ایرانی
  • تعیین تکلیف بیش از ۷ هزار سند مالکیت در قشم
  • هفتمین تور نظارتی قوه قضاییه در هرمزگان با حضور ۵۰ خبرنگار
  • عفو موردی ۱۴۹ زندانی در کامیاران
  • مختومه شدن ۲۹۰ هزار پرونده در دادگستری چهارمحال و بختیاری
  • عفو بیش از ۲ هزار نفر از زندانیان جرایم غیر سرقت در البرز