Web Analytics Made Easy - Statcounter

ناصر ابراهیمی در گفت‌وگو با میزان، در خصوص پیروزی پرسپولیس مقابل الریان قطر در هفته ششم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، اظهار داشت: صعود پرسپولیس از گروهش خیلی طبیعی بود و جز این هم انتظاری نبود.  از عملکرد پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا خیلی رضایت دارم، فقط در بازی برگشت مقابل الوحده امارات، با غرور در زمین ظاهر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر چند کشورهای حوزه خلیج فارس از بازیکنان و مربیان خارجی برای تقویت فوتبال‌شان بهره گرفتند و در بعضی مواقع حتی از طریق تغییر ملیت بازیکنان اقدام کردند، اما با این وجود بازیکنان ایرانی استعداد بیشتری دارند.

وی افزود: شاگردان گل‌محمدی در فاز تهاجمی تیمی بدون نقص عمل می‌کنند، اما برای قهرمانی و رسیدن به فینال بعضی مسائل سرخ‌پوشان جای کار دارد. شاگردان گل‌محمدی در برگشت به دفاع سرعت کمتری نشان دادند که این مشکل به  دو نکته وابستگی داشت. اول عملکرد مدافعان کناری پرسپولیس در این مرحله و دوم نگاه هافبک‌های دفاعی که تئوری دفاعی نداشتند. برای مثال وحید امیری که بازیکن خیلی خوبی است و در فاز تهاجمی از سمت چپ عالی عمل می‌کند نتوانست در پست مدافع چپ موفق عمل کند. یا اینکه سیامک نعمتی که در زمان برانکو معمولا بازی در پست هافبک را تجربه می‌کرد، باید برای بازی در دفاع راست توجیه شود. عملکرد مدافعان کناری پرسپولیس باعث ایجاد فرصت برای رقبا و تنها شدن مدافعان وسط تیم مانند سیدجلال حسینی می‌شد.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: از طرف دیگر در فوتبال امروز جهان، هافبک دفاعی تعریف وظایف خودش را دارد و حتی می‌تواند فضای پشت مدافعان را پوشش بدهد. با این وجود احمد نورالهی و کمال کامیابی‌نیا به دنبال گلزنی بودند در حالی که از آنها باید خواسته شود که بیشتر به عملکرد دفاعی تیم کمک کنند.

ابراهیمی در مورد لزوم رعایت برخی هماهنگی‌های پیش از مسابقه بین پرسپولیسی‌ها تصریح کرد: در بعضی مسابقات شاهد بودیم بازیکنان در وسط زمین برای ضربه پنالتی با کادرفنی صحبت می‌کنند. برای کنعانی‌زادگان و سرمربی پرسپولیس اصلاً مناسب نیست که این هماهنگی‌ها درون زمین مسابقه انجام شود.

وی درباره بازگشت پرسپولیس به ایران و ادامه رقابت‌های لیگ برتر گفت: از نظر بدنی بازیکنان پرسپولیس خیلی آماده هستند؛ اما به دلیل اینکه مدتی را در کنار خانواده‌شان نبوده‌اند بهتر است که از نظر روحی و روانی به تیم توجه بیشتری شود. به نظرم پرسپولیس به زمان استراحت بیشتری نیاز دارد.

پیشکسوت پرسپولیس گفت: نباید فراموش کرد که پرسپولیس در کنار گل‌محمدی سه مهره ارزشمند دیگر در کادرفنی خودش دارد. حمید مطهری، افشین پیروانی و کریم باقری به همراه سرمربی تیم از تجارب‌شان برای این مدت قرنطینه و دوری از خانواده بازیکنان پرسپولیس باید بهره بگیرند. پرسپولیس شانس اصلی قهرمانی در لیگ برتر است و تیم‌های دیگر مانند سپاهان و استقلال هم دارای شانس هستند. بیشتر بخوانید: آخرین معادلات صعود در لیگ قهرمانان آسیا/ کدام تیم‌ها به مرحله حذفی می‌روند؟

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا گل محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۶۰۸۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب رتبه برتر فرمانداری درمیان بر اساس ارزیابی وزارت کشور

ایسنا/خراسان جنوبی فرماندار درمیان از کسب رتبه برتر فرمانداری درمیان در بین ۱۱ فرمانداری استان در ارزیابی عملکرد سال ۱۴۰۱ خبر داد.

فرجامی فرد، با بیان اینکه این ارزیابی بر اساس ۸ شاخص و ۵١ محور صورت گرفته است، افزود: این شاخص‌های عملکردی توسط وزارت کشور به کلیه فرمانداری های کشور ابلاغ شده و در چند مرحله در سطح استان مورد ارزیابی قرار گرفته و مرحله نهایی آن توسط مرکز مدیریت عملکرد، بازرسی و ارتباطات مردمی وزارت کشور ارزیابی و اعلام شده است. 

 به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی‌ فرمانداری فرجامی فرد گفت: «محور امنیتی انتظامی»،«توسعه و مشارکت سیاسی»،«هماهنگی امور اجتماعی و فرهنگی»، «عمران توسعه امورشهری و روستایی»، «مدیریت بحران»، «هماهنگی امور اقتصادی»، «زنان و خانواد»،«ارزیابی وسلامت اداری و پاسخگویی و صیانت از حقوق شهروندان» محورهای هشت گانه ارزیابی عملکرد ۱۴۰۱ است که توسط وزارت کشور ابلاغ و انجام شده است. 
 
وی ادامه داد: ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی طبق مواد قانون ۸۱ و ۸۲ قانون مدیریت خدمات کشوری یک اصل مهم در راستای سنجش میزان کیفیت‌ بخشی رسالت‌ها و تحقق اهداف سازمانی است، و ارزیابی مستمر فرایندها موجب خواهد شد تا ضمن شناسایی نقاط قوت و تکمیل و تقویت آنها، نقاط ضعف نیز شناسایی و تدابیر لازم برای جبران آنها اتخاذ شود لذا در این راستا این فرمانداری بطور مستمر بهبود و ارتقای عملکردها و تقویت نقاط قوت و کاهش نقاط ضعف را در دستور کار خود قرار داده است. 

فرماندار درمیان تصریح کرد: فرمانداری درمیان در محورهای متعدد موفق به بهبود و ارتقا شاخص‌های عملکردی نسبت به سال های گذشته شده که جا دارد از پشتیبانی های استاندار محترم، معاونین و مدیران کل استانداری و دستگاه های اجرایی قدردانی نمایم.

فرجامی فرد افزود: بی‌شک تحقق این موفقیت مهم بدون همراهی مردم شریف شهرستان دارالتقریب درمیان و اهتمام و تلاش مجدانه همه کارکنان فرمانداری و بخشداری‌ های تابعه در انجام امور محوله و همکاری همه جانبه مجموعه مدیران و کارکنان ادارات شهرستان میسر نمی‌شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کسب رتبه برتر فرمانداری درمیان بر اساس ارزیابی وزارت کشور
  • نمرهِ عملکرد شورای شهر را مردم باید بدهند
  • یاغی سابق: استقلال این مدلی صدر را از دست می دهد | بازیکنان ذخیره پرسپولیس دلسرد شده اند
  • آشوبی: پرسپولیس بدون توجه به بازی‌های استقلال می‌تواند فاصله یک امتیازی را جبران کند/ در مورد رفیعی جای نگرانی وجود ندارد
  • قرارداد اوسمار باید تمدید شود
  • پیروزی آلومینیوم شگفتی جام بود/ قرارداد «اوسمار» باید تمدید شود
  • شکست پرسپولیس قهرمانی لیگ را تضمین کرد/ سزای بازی دفاعی حذف شدن است/ نباید در غیاب بیرانوند سراغ پنالتی می‌رفتیم
  • استارت انفجاری خط دفاعی تراکتور را بهم ریخت!
  • هواداران از پرسپولیس ۲ قهرمانی می‌خواهند
  • فرم آماده سروش برای دفاع از قهرمانی‌های پرسپولیس