Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-05@03:12:13 GMT

شبیر لطفی سرمربی جدید تیم فوتبال رایکا بابل شد

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۶۰۹۳۰

شبیر لطفی سرمربی جدید تیم فوتبال رایکا بابل شد

علی گرجی پور در خصوص تصمیم هیئت مدیره باشگاه رایکا بابل به خبرنگار مهر افزود: پس از درگذشت مرحوم نادر دست نشان سرمربی سابق این باشگاه که دو هفته قبل به علت بیماری کرونا جان باخت، هیئت مدیره باشگاه عصر جمعه تشکیل جلسه داد و برای یک ونیم فصل شبیر لطفی را به عنوان سرمربی جدید رایکا انتخاب کرد.

وی افزود: همچنین با تصمیم هیأت مدیره باشگاه رایکا بابل، حبیب شاکری مربی با دانش بابلی نیز به کادر فنی تیم فوتبال رایکا بابل اضافه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیراطلاع رسانی باشگاه رایکا بابل تصریح کرد: مقرر شد تا دو روز آینده نیز دو مربی بادانش و فنی دیگر به کادر فنی تیم رایکا اضافه شوند.

گرجی پور ادامه داد: همچنین با تصمیم اعضای هیت مدیره باشگاه رایکا بابل، مهدی خیری به عنوان سرپرست تیم فوتبال رایکا منصوب شد.

تیم فوتبال رایکا بابل به عنوان تنها نماینده مازندران در رقابت‌های لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور است و تا پایان هفته بیست ودوم این رقابت‌ها با ۲۶ امتیاز در رده چهاردهم جدول ۱۸ تیمی این رقابت‌ها قرار دارد.

کد خبر 5201502

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال رایکا بابل نادر دست نشان لیگ دسته یک ویروس کرونا شیوع کرونا واکسن کرونا کرمانشاه آمار کرونا بوشهر گرگان انتخابات شورای شهر و روستا انتخابات 1400 ماه مبارك رمضان عکس استانها اردبیل کمک مومنانه بررسی صلاحیت باشگاه رایکا بابل تیم فوتبال رایکا مدیره باشگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۶۰۹۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهره اولین سرمربی زن در فوتبال مردان آلمان

سابرینا ویتمن در فوتبال آلمان تاريخ ساز شد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ باشگاه اینگولشتات که در لیگ دسته ۳ فوتبال آلمان حضور دارد پس از اخراج مایکل کلنر، سابرینا ویتمن را تا پایان فصل به عنوان سرمربی این باشگاه معرفی کرد تا او بدل به نخستین سرمربی زن تاریخ فوتبال حرفه‌ای آلمان بشود.

 این در حالی است که از ماه نوامبر گذشته، ماری لوئیز اتا به عنوان مربی و دستیار در یونیون‌برلین شروع به کار کرده بود تا بدل به نخستین مربی زن در بوندس‌لیگا شود اما ویتمن، حالا هدایت یک باشگاه را به تنهایی در اختیار دارد.

دیگر خبرها

  • چلسی رقابت برای خرید مسی کوچک را برد
  • اعتراض بازیکنان زاگرس مهاباد به تصمیم داور و ترک زمین
  • چهره اولین سرمربی زن در فوتبال مردان آلمان
  • مالک جدید استقلال، رسما پرونده مدیریت این باشگاه را بست | تصمیم نهایی گرفته شد
  • کودتای ۵۰ میلیاردی در استقلال | دلیل برکناری خطیر از مدیرعاملی مشخص شد
  • کودتا در استقلال برای ۵۰ میلیارد تومان؟
  • سومین گزینه هم پر کشید! دردسر باورنکردنی بایرن مونیخ در انتخاب سرمربی
  • کلنگ زنی زمین فوتبال چمن مصنوعی روستای دیوا شهرستان بابل
  • دریا در پی طلا ساختن از مس
  • دشان جدایی ژیرو از میلان را تأیید کرد