Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، حجت‌الاسلام یوسف احمدی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با بیان اینکه وزارت بهداشت مجوز برگزاری مراسم های شب‌های قدر را صادر کرده است، گفت : طی دستورالعملی مقرر شد در شهر‌های قرمز و نارنجی مراسم های احیای شب‌های قدر در فضای باز و به صورت محدودتر و در شهر‌های زرد و آبی با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و رعایت فاصله اجتماعی برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت : با پیگیری‌های سازمان تبلیغات کشور و ایراداتی که توسط این سازمان به تصمیمات ستاد کرونا وارد شد و از طرفی چند صدایی و دوگانگی در تصمیم‌گیری‌های این ستاد، جلسه‌ای با وزیر بهداشت برگزار شد.

او ادامه داد: در این جلسه طی دستورالعملی مقرر شد در شهر‌های قرمز و نارنجی مراسمات احیای شب‌های قدر در فضای باز و به صورت محدودتر و در شهر‌های زرد و آبی با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و رعایت فاصله اجتماعی برگزار شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی اسلامی استان کرمانشاه با بیان اینکه ه‍یئت‌های مذهبی و مساجد همیشه در بهترین حالت توصیه‌های ستاد کرونا را رعایت کرده‌اند، افزود: کمترین آسیب از کرونا متوجه هیئت‌های مذهبی شده و این امر باعث سربلندی مساجد، هیأت‌های مذهبی و ه‍یأت امنا آنان است و آن‌ها در این زمینه نمره بسیار خوبی گرفتند.

احمدی از مردم خواست در شب‌های مبارک قدر برای تعجیل در فرج امام زمان (عج)، رخت بربستن ویروس منحوس کرونا و برگشت آرامش به زندگی مردم و روی کار آمدن یک دولت جوان حزب‌اللهی که در خدمت مردم و انقلاب باشد دعا کنند .

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تبلیغات اسلامی دستورالعمل های بهداشتی ویروس کرونا شب های قدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۶۰۹۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم شهادت امام صادق(ع) در هیئت میثاق با شهداء دانشگاه امام صادق(ع)

مراسم ایام شهادت امام صادق علیه‌السلام از امشب در هیئت میثاق با شهداء دانشگاه امام صادق(ع) برگزار خواهد شد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مراسم ایام شهادت امام صادق علیه‌السلام از امشب(پنجشنبه 13 اردیبهشت) و به مدت سه شب(تا شنبه 18 اردیبهشت) در هیئت میثاق با شهداء دانشگاه امام صادق(ع) برگزار خواهد شد.

 

در شب اول این مراسم به کلام حجت الاسلام و المسلمین طحان آل یاسین و حجت الاسلام و المسلمین زمانیان برگزار می‌شود.

محل برگزاری هیئت در بزرگراه شهید چمران، پل مدیریت، مسجد دانشگاه امام صادق (ع) است.

 

دیگر خبرها

  • برپایی مراسم عزاداری و دسته روی در کربلای معلی
  • تشییع پیکر شهید «فرزین بلیان» در کرمانشاه + تصاویر
  • مراسم کومسای هورامان لغو شد
  • برگزاری آزمون اعطای مدرک تخصصی قرآن در کرمانشاه
  • مراسم کومسای هورامان تخت به دلیل بارندگی لغو شد
  • برگزاری مراسم روز دختر با حضور دختران دانشجو در حرم بانوی کرامت
  • پیش‌بینی ۴۳۰شعبه اخذ رأی برای برگزاری انتخابات در خرم‌آباد و چگنی
  • برگزاری مراسم شهادت امام صادق(ع) در هیئت میثاق با شهداء دانشگاه امام صادق(ع)
  • برگزاری مراسم شهادت امام جعفر صادق (ع) در ۲۷ بقعه متبرکه
  • صدور پروانه‌های ساختمانی از طریق درگاه ملی مجوز‌ها در صورت عدم رعایت مدت سه ماه