Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-01@22:52:08 GMT

کاهش ۴۵ درصدی حوادث کار در استان سمنان

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۶۱۳۳۳

کاهش ۴۵ درصدی حوادث کار در استان سمنان

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، اسماعیل غنیان مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان سمنان  گفت: سال گذشته ۹۹ مورد حادثه شغلی و در سال ۱۳۹۸ تعداد  ١٧٧ حادثه ناشی از کار در استان سمنان گزارش شد.

او بیان کرد: تعداد حوادث منجر به فوت کارگران در محیط های کاری در سال ۱۳۹۸ حدود ۲۴ مورد گزارش شد بود که این شاخص در سال ۱۳۹۹ تعداد ۱۳ مورد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان اضافه کرد: بررسی های آماری در خصوص نرخ وقوع حوادث شغلی در استان سمنان، هم از نظر تعداد و هم از لحاظ شدت وقوع در سال گذشته کاهش چشمگیری داشت. 

او ادامه داد: آمار نشان می‌دهد نرخ حوادث ناشی از کار منجر به فوت در استان سمنان سال ٩٩ نسبت به سال قبل از آن کاهش ۵۴ درصدی داشت.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان با اشاره به اهمیت موضوع تلاش بازرسان کار برای ارتقای فرهنگ انجام کار ایمن به وسیله کارگران و نظارت موثر بر پیاده سازی نظامات مدیریت ایمنی در کارگاه‌ها توسط کارفرمایان، گفت: صرف انرژی و برنامه ریزی برای ارتقای فرهنگ ایمنی و استقرار نظام مدیریت ایمنی در کارگاه‌ها به طور مستقیم بر صیانت از نیروی کار فعال و منابع مادی کشور در برابر حوادث تاثیر دارد.

انتهای پیام / گ

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث بیمه شغلی استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۶۱۳۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف کامیون و تیبا در محور گرمسار به سرخه ۶ مصدوم داشت

قراییان گفت: تصادف در محور گرمسار به سمنان پنج کیلومتری روستای لاسجرد در شهرستان سرخه رخ داد.

وی ادامه داد: با اعلام گزارش تصادف در ساعت چهار و ۳۷ دقیقه صبح، کارکنان اورژانس در کمترین زمان ممکن به صحنه حادثه اعزام شدند و ۶ مصدوم را به مرکز درمانی منتقل کردند.

رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی سمنان تاکید کرد: رانندگان با رعایت اصول ایمنی و سرعت مطمئن از وقوع حوادث جبران‌ناپذیر پیشگیری کنند.

کارن یحیایی مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم‌پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی سمنان افزود : چهار آقا و ۲ خانم مصدوم ناشی از تصادف کامیون و تیبا به مرکز درمانی کوثر این شهر منتقل شدند که هم‌اکنون وضعیت جسمی و حال عمومی مساعدی دارند و با نظر پزشکان به احتمال زیاد تا پایان امروز چهارشنبه مرخص می‌شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • کاهش ۹ درصدی حوادث ناشی از کار در کشور
  • کاهش ۲۲ درصدی حوادث ساختمان در خراسان جنوبی
  • کاهش ۲۳ درصدی حوادث کار در کرمانشاه
  • ◄ افزایش 15 درصدی تلفات رانندگی + سند
  • تصادف کامیون و تیبا در محور گرمسار به سرخه ۶ مصدوم داشت
  • کاهش ۲۲ درصدی تعداد حوادث ناشی از کار در زنجان
  • کاهش یک درصدی بهای نفت در بازار جهانی
  • ۱۸۵ هزار نفر در کردستان عضو تعاونی‌ها هستند
  • نرخ مشارکت اقتصادی در زنجان بالای ۵۰ درصد است
  • رشد ۲۲ درصدی تعاونی‌های زنان در دولت سیزدهم