Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گفته حجت الاسلام احمدی، مساجدی که مراسم شب های قدر برگزار می کنند بایستی از اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان مجوز دریافت کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان اظهار کرد: بنا به تصویب ستاد ملی مقابله با کرونا مقرر شد تا در برخی از مساجد استان مراسم احیاء شب های قدر با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

حجت الاسلام سعید احمدی ادامه داد: به همین منظور مساجدی که قرار است مراسم شب های قدر را برگزار کنند لازم است تا با مراجعه به سازمان تبلیغات اسلامی استان نسبت به دریافت مجوز اقدام کنند.

 

وی یکی از شروط ارائه مجوز به مساجد برای برگزار مراسم را برپایی مراسم شب های قدر در فضای باز مسجد عنوان کرد و گفت: مساجدی که این شرایط را ندارند، مجوز دریافت نخواهند کرد.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان افزود: برای برگزاری مراسم شب‌های قدر در فضای باز، فاصله دو متری از هر طرف تعیین شده و استفاده مداوم از ماسک نیز یکی از ضروریات این مراسم معنوی به شمار می‌رود.

 

به گفته وی، سقف زمانی برگزاری مراسم شب‌های قدر از سوی ستاد ملی و استانی کرونا یک و نیم ساعت تعیین شده است، به همین خاطر ائمه جماعات، هیئت امنای مساجد و هیئات مذهبی در استان با نظارت کارشناسان بهداشت به محل‌هایی که مشخص شده است، مجوز برگزاری مراسم شب قدر داده می‌شود.

 

این مقام مسئول با اشاره به اینکه افرادی که تست کرونای آن‌ها مثبت بوده، حق حضور در مراسم شب‌های قدر را تحت هیچ شرایطی ندارند، افزود: به همراه داشتن جانماز، قرآن و مفاتیح شخصی برای مراسم‌های شب‌های قدر لازم است.

پایان پیام/73

منبع: شبستان

کلیدواژه: بازگشایی مساجد در شب های قدر احیای شب های قدر مراسم شب های قدر تبلیغات اسلامی استان مراسم شب های قدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۶۱۳۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم برای شرکت در مراسم تشییع پیکر مطهر شهدای گمنام

در اطلاعیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم  آمده است:بار دیگر رجعت سردارانِ عشق و غربت، رایحه روحانی شهادت و شمیم خوش شهیدان بی‌نام و بی‌نشان، این ایستاده‌ترین افتادگان برخاک و سفیران افلاک، در تقارن با سالروز شهادت امام جعفر صادق علیه السلام، شهرمان را آغشته به عطر کربلا نموده و پرچم شکوه‌شان بر دل‌های عاشقان به اهتزاز در آمده است.
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، از مردم عزیز، انقلابی و شهیدپرور استان قم دعوت می‌نماید، تا با حضور در آیین تشییع پیکر مطهر دو شهیدگمنام (از کربلا تا جمکران در آغوش امام)، در روز جمعه ۱۴ اردیبهشت، مصادف با شب شهادت رئیس مکتب، امام صادق علیه السلام، بار دیگر پیوند و پیمان ابدی خود با آرمان سرخ و عاشورایی شهدا و اعلام آماده باش محضر قطب عالم امکان حضرت بقیه الله الاعظم ارواحنا لتراب مقدمه الفداء را اعلام نمایند. 

زمان: روز جمعه چهاردهم اردیبهشت، ساعت ۱۶:۳۰ 
مکان: انتهای بلوار پیامبر اعظم (ص) - میدان آل یاسین به سمت مسجد مقدس جمکران

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • آغاز زمان تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در زنجان 
  • شروع تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس در خوزستان
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی آغاز شد
  • رییس تبلیغات اسلامی شهرستان جغتای معرفی شد
  • رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان جغتای معرفی شد
  • رئیس تبلیغات اسلامی جغتای معرفی شد
  • دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم برای شرکت در مراسم تشییع پیکر مطهر شهدای گمنام
  • پویش دست‌های مهربان در کردستان برگزار شد
  • معرفی رئیس تبلیغات اسلامی جغتای
  • برنامه‌های دهه کرامت در اصفهان تشریح شد