Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@16:28:24 GMT

۲۵ باشگاه ورزشی در شهرستان ری تعطیل شد 

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۶۱۴۲۸

۲۵ باشگاه ورزشی در شهرستان ری تعطیل شد 

حسین یوسف زاده روز شنبه به خبرنگاران گفت: در این مرحله از شیوع کرونا مشکلات باشگاه‌داران و ما در حوزه نظارت نیز بیشتر شده است.  
وی ادامه داد: در سال گذشته که با وضعیت قرمز شهرستان ری  روبرو بودیم، باشگاه‌داران نسبت به محدودیت‌های کرونایی شرایط قرمز تمکین می کردند،  شرایط جامعه به سمتی رفته که گرچه اکثر اصناف تعطیل هستند، اما نسبت به محدودیت‌های دوره‌های قبل همکاری و همراهی مدیران و مالکان باشگاه‌ها کاهش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
این مسئول اضافه کرد: البته باشگاه‌داران در کل همکاری خوبی دارند، اما مشکلات کنونی فشار زیادی بر آنان تحمیل کرده است.
وی ادامه داد: باتوجه به شرایط کنونی کشور و دستورالعمل های صادره از ستاد مقابله با کرونا، اداره کل ورزش و جوانان استان تهران و فرمانداری ویژه شهرستان ری مبنی  برتعطیلی  اماکن و باشگاههای ورزشی جهت قطع زنجیره بیماری کرونا  که با همدلی و اتحاد درحال انجام است به اطلاع  میرسانیم این روزهای بحرانی گذرا است و مردم شهرستان  هرگز فراموش نخواهند کرد که در این وضعیت بحرانی چه کسانی همدلی و همسویی و چه افرادی سودجویی کردند.

 یوسف زاده خاطرنشان کرد: در پیامی از موسسان ، مدیران و مربیان باشگاهها واماکن ورزشی شهرستان ری درخواست کردیم از هرگونه فعالیت خودسرانه و  غیرقانونی جدا خودداری کنند.  
این مسئول با اشاره به اینکه هرگونه فعالیت خارج از عرف را برخورد قانونی خواهیم کرد، گفت: در بازرسی نامحسوس تمامی باشگاه ها در صدد هستیم تا از فعالیت برخی از مجموعه ها که به صورت زیرزمینی فعالیت دارند نیز جلوگیری کنیم.

رییس اداره ورزش و جوانان  شهرستان ری در پاسخ به این مهم که تعدادی سودجو از تعطیلی اماکن ورزشی شهرستان با سوء استفاده و دریافت هزینه های بالا به فعالیت اقدام کرده اند، گفت: هیچ چیز مهم تر از سلامتی مردم نیست و شهروندان محترم نام و آدرس باشگاه هایی که در آنها کوچکترین ترددی میبینند را به بازرسی گزارش دهند، تا قاطعانه برابر قانون با آنها برخورد شود.

وی یادآور شد: قابل توجه مدیران اماکن و باشگاههای ورزشی که در بازرسی های صورت گرفته توسط واحد بازرسی و نظارت بر اماکن ورزشی شهرستان ری فعالیت دارند ضمن اعلام آخرین اخطار نسبت به پلمب باشگاه از طریق اداره اماکن محترم نیروی انتظامی اقدام لازم انجام می شود.

به گزارش ایرنا، شهرستان ری دارای ۶۰ هیات ورزشی است، این شهرستان به تنهایی پنج مدال از ۱۵ مدال المپیک را کسب کرده است، به همین دلیل این شهرستان را شهر طلایی کشور در المپیک می‌نامند.

شهرستان ری با جمعیتی در حدود یک میلیون نفر در جنوب استان تهران واقع شده است.

برچسب‌ها کرونا شهرستان ری وزارت ورزش و جوانان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرونا شهرستان ری وزارت ورزش و جوانان کرونا شهرستان ری وزارت ورزش و جوانان اخبار کنکور شهرستان ری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۶۱۴۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجری و گوینده قدیمی درگذشت + عکس

به گزارش همشهری آنلاین، مرحوم اسکویی که به واسطه صدای خاصش شهره زیادی داشت،سال ها به عنوان گوینده، مجری، گزارشگر و کارشناس در رسانه ها و برنامه های ورزشی فعالیت داشت.

مسعود اسکویی متولد سال ۱۳۱۸ بود و از سال ۱۳۴۵ به استخدام تلویزیون ملی ایران درآمد و سابقه حدودا ۵۷ سال گزارشگری و فعالیت در رادیو و تلویزیون را دارد.

اسکویی از سال ۱۳۴۵ به نام گویندۀ اخبار ورزشی با تلویزیون ملی ایران شروع به کار کرد. او با گزارش بازی دوستانه فوتبال بین تیم‌های پرسپولیس و کویت (در کویت، ۱۳۵۰) وارد عرصه گزارشگری شد.

تخصص مسعود اسکویی در رشته‌های تنیس، والیبال، اسب‌دوانی، و اتومبیل‌رانی بود. او دوره تخصصی گزارشگری را در کشورهای اروپایی از جمله انگلیس و آلمان گذرانده بود و در سال ۱۳۷۱ نیز در کلاس تخصصی گزارشگری فینگلی، مدرس استرالیایی، شرکت کرد.

مرحوم اسکویی در برنامه‌هایی مختلف از جمله «جهان ورزش والیبال» و «گزارش ورزشی از شبکه دو سیما و «صدای ورزش»، و «عصر جمعه با رادیو» حضور داشت. او همچنین سابقه مدیریت در بخش روابط عمومی رادیو ورزش را نیز در کارنامه کاری خود داشت.

کد خبر 848608 منبع: مهر برچسب‌ها تلویزیون مجری خبر مهم

دیگر خبرها

  • مجری و گوینده قدیمی درگذشت + عکس
  • دستگیری سارقان اماکن خصوصی و خانه باغ‌ها در مهاباد
  • پنجشنبه را تعطیل کنید که از نظر فرهنگی و تمدنی مهم است | برای فعالیت اقتصادی هم فضای مجازی و دورکاری هست!
  • دستگیری متهمان ۲۰ فقره سرقت از اماکن دولتی و خصوصی در طرقبه شاندیز
  • مدارس چند شهر خوزستان فردا سه‌شنبه تعطیل شد
  • ۱۰۸ شعبه یک رستوران آمریکایی در مالزی تعطیل شدند
  • توسعه ورزش های همگانی با اجرای برنامه آزاد سازی اماکن ورزشی
  • چرا مدارس خوزستان تعطیل شدند ؟
  • کی اف سی ۱۰۸ شعبه خود را در مالزی تعطیل کرد
  • سارق اماکن خصوصی و ساختمان‌های نیمه کاره دستگیر شد