Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ حمیدرضا دهنوی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا، طبق تصمیم ستاد کرونا مقرر شده است تا مراسم شب قدر در فضاهای باز و در بازه زمانی ۲ ساعته برگزار شود.
وی خاطرنشان کرد: بر این اساس در مشهد در اطراف حرم مطهر رضوی از عصر امروز نیروهای راهور مستقر خواهند شد و تمهیدات پیش‌بینی شده و انسدادهای مقطعی بسته به وضعیت محیط اعمال خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رییس پلیس راهور خراسان رضوی ادامه داد: بر این اساس در صورت نیاز از ساعت ۱۷ شب‌های ۱۹، ۲۱ و ۲۳ ماه مبارک رمضان تا پایان مراسم، تردد در طول مسیرهای میدان شهدا به‌طرف خیابان شیرازی، از تقاطع شهدا تا حرم‌ مطهر و روگذر شیرازی، خیابان امام‌ رضا (ع) حدفاصل میدان بسیج تا میدان بیت‌المقدس تا حرم‌ مطهر و قوس زیرگذر و خیابان طبرسی از تقاطع گمنام تا حرم مطهر ممنوع خواهد شد.
سرهنگ دهنوی افزود: همچنین ممنوعیت تردد در خیابان نواب صفوی از میدان پنج‌راه تا حرم‌ مطهر و طول خیابان شهید اندرزگو، خیابان بیت‌المقدس تا تقاطع خسروی و خیابان آیت‌الله بهجت از تقاطع شهدا تا مقابل بهجت دو، ممنوع خواهد بود.
رییس پلیس راهور خراسان رضوی افزود: همچنین براساس ظرفیت پذیرش پارکینگ‌های حرم‌ مطهر از ساعت ۲۰ شب‌های احیا تا پایان مراسم از تردد کلیه وسایل نقلیه شخصی و موتورسیکلت‌ها به سمت حرم جلوگیری خواهد شد.
سرهنگ دهنوی خاطرنشان کرد: طبق تصمیم ستاد ملی کرونا، طرح منع تردد شبانه نیز در شبهای قدر اجرا نخواهد شد.
طبق اعلام معاونت تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی، آیین شب‌های قدر با توجه به شیوع کرونا و ضرورت رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، با حضور تعداد معدودی از زائران در صحن‌های حرم مطهر با مرکزیت صحن پیامبر اعظم(ص) حرم مطهر رضوی برگزار خواهد شد.
بخش احیای این مراسم نیز از ساعت ۲۳:۳۰ تا یک بامداد با مرثیه سرایی و با سخنرانی آیت الله سیداحمد علم الهدی نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی و امام جمعه مشهد مقدس و برگزاری مراسم احیا ادامه خواهد یافت. پایان بخش مراسم نیز قرائت فرازی از سخنان امام رضا(ع) خواهد بود.

برچسب‌ها ستاد کرونا مشهد پلیس راهور ناجا آستان قدس رضوی حرم امام رضا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ستاد کرونا مشهد پلیس راهور ناجا ستاد کرونا مشهد پلیس راهور ناجا آستان قدس رضوی حرم امام رضا اخبار کنکور حرم مطهر خواهد شد تا حرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۶۱۴۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گردهمایی بزرگ دختران دانشجو در قم برگزار می شود

به گزارش خبرنگار مهر، در آستانه فرا رسیدن روز میلاد با سعادت حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها که به نام روز دختر نامگذاری شده گردهمایی بزرگ دختران دانشجو در حرم مطهر بانوی کرامت برگزار می شود.

این مراسم روز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ماه ساعت ۱۵:۳۰ در شبستان امام خمینی (ره) حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها برگزار می شود.

این تجمع با اجرای نجم الدین شریعتی و سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین علیرضا پناهیان همراه خواهد بود.

حاج سعید حدادیان و محمد حسین حدادیان در این مراسم مداحی خواهند کرد و سید حمیدرضا برقعی به شعرخوانی خواهد پرداخت.

کد خبر 6093595

دیگر خبرها

  • توضیحات پلیس برای عدم شماره‌گذاری تاکسی‌های برقی و ون‌ها
  • رونمایی از کتیبه مقبره شیخ بهایی در حرم مطهر رضوی
  • ۹۷ دستگاه خودرو حادثه ساز در مشهد توقیف شد
  • سومین جشنواره ملی تئاتر خیابانی رضوی به شناخت ابعاد شخصیت امام رضا (ع) نزدیکتر شد
  • گردهمایی بزرگ دختران دانشجو در قم برگزار می شود
  • نشست تخصصی اقتصاد اسلامی، مبارزه با نئولیبرالیسم در حرم مطهر رضوی؛ 12 اردیبهشت
  • وقوع ۵۲۲ فقره تصادف خسارتی در مشهد
  • رونمایی از کتاب «جنبش علوی، هجرت رضوی» در مشهد
  • برنامه «اطعام رضوی» در استان سمنان اجرا می‌شود
  • پیکر مطهر شهید گمنام عصر روز جمعه مورد استقبال مردم رفسنجان قرار می‌گیرد