Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شانا»
2024-05-01@10:19:02 GMT

نفتای سنگین پالایشگاه تهران روی میز فروش بورس انرژی می‌رود

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۶۱۵۰۰

نفتای سنگین پالایشگاه تهران روی میز فروش بورس انرژی می‌رود

بورس انرژی ایران امروز شاهد عرضه نفتای سنگین و آیزوریسایکل پالایش نفت تهران است.

‌به گزارش شانا به نقل از بورس انرژی، رینگ داخلی این بورس، امروز (شنبه، ۱۱ اردیبهشت‌ماه) شاهد عرضه کالاهای نفتای سنگین و آیزوریسایکل پالایش نفت تهران، حلال ۴۰۲، حلال ۴۰۴، ریفورمیت و آیزوفید پالایش نفت تبریز است و MTBE شرکت پتروشیمی شیمی‌بافت و هیدروکربن سبک حاصل از بلندینگ هامون‌ گستر نفت باختر در رینگ بین‌الملل عرضه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روز چهارشنبه (هشتم اردیبهشت‌ماه) ته‌مانده برج تقطیر پالایش نفت کرمانشاه در رینگ داخلی و MTBE شرکت پتروشیمی بندر امام در رینگ بین‌الملل بازار فیزیکی بورس انرژی ایران معامله شد.

در این روز ۶.۰۰۰ تن فرآورده هیدروکربوری به ارزش بیش از ۷۰۴ میلیارد و ۷۹۴ میلیون ریال در بازار فیزیکی بورس انرژی ایران دادوستد شد.

منبع: شانا

کلیدواژه: بورس انرژی پالایشگاه تهران نفتای سنگین پالایش نفت بورس انرژی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.shana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۶۱۵۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هجوم برای خرید طلا/ چقدر طلا فروش رفت؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بیست و دومین جلسه حراج شمش طلا سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه با حضور فعالان صنعت طلا و صادرکنندگان در تالار معاملات طلای مرکز مبادله ایران برگزار شد.

در این جلسه ۲۳۰ کیلو گرم شمش طلا استاندارد با عیار ۹۹۵ در هزار توسط صادرکنندگان عرضه شد که از این مقدار ۷۹ کیلوگرم معامله شد. میانگین قیمت شمش طلای معامله شده در این جلسه، ۴ میلیارد و ۶۴۳ میلیون تومان به ثبت رسید.

لازم به ذکر است، طی ۲۲ جلسه حراج حضوری برگزار شده در مرکز مبادله ایران، حدود ۳ تن شمش طلا مورد معامله قرار گرفته است.

تسنیم در گزارشی نوشت: براساس تازه‌ترین خبری که از مرکز مبادله ایران منتشر شده، با موافقت بانک مرکزی، تولیدکنندگان داخلی شمش طلا و سایر واردکنندگان شمش طلا که مشمول رفع تعهد صادراتی نیستند، امکان عرضه شمش در مرکز مبادله ارز و طلای ایران را دارند.

بنابراین، از هفته آینده عرضه شمش طلای تولید داخل، در کنار عرضه شمش طلای رفع تعهد ارزی در تالار معاملات طلای مرکز مبادله ایران انجام خواهد شد. با این عرضه ها، تولیدکنندگان مصنوعات طلا و سایر خریداران شمش، دسترسی بیشتری به شمش طلا خواهند داشت.

۲۲۳۲۲۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901535

دیگر خبرها

  • قیمت آپارتمان در محدوده «تهران قدیم»
  • اصلاح بند س تبصره ۶ قانون بودجه ۱۴۰۳ چه تاثیری در بهبود وضعیت بازار سرمایه دارد؟
  • جاماندگی بورس از بازار‌ها
  • هجوم برای خرید طلا/ چقدر طلا فروش رفت؟
  • نیاز تولیدکنندگان به حمایت های عملی
  • عبور از تحریم‌های نفتی و رکوردشکنی فروش نفت خام
  • اعلام جزئیات پذیرش‌های جدید در بورس کالا
  • نابسامانی در ثبت نام اینترنتی تایر و کمبود تایر سواری رینگ ۱۳ و ۱۴
  • رکوردشکنی فروش نفت با تمرکز بر ابتکارات جدید در بازسازی پالایشگاه‌های مستهلک شده
  • ریزش سنگین دلار در بازار تهران؛ بازگشت دوباره به کانال ۵۰ هزاری را شاهدیم؟