Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@21:34:06 GMT

دمای هوا در برخی از مناطق زنجان به زیر صفر می‌رسد

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۶۱۷۲۲

دمای هوا در برخی از مناطق زنجان به زیر صفر می‌رسد

محمدرضا رحمان نیا در گفتگو با خبرنگار مهر به وضعیت جوی استان زنجان طی چند روز آینده اشاره کرد و گفت: از امروز سامانه بارشی جدیدی وارد استان شده و مناطق مختلف را فرا می‌گیرد.

وی با بیان اینکه بارندگی‌ها در استان با رعد و برق همراه خواهد بود، اظهار کرد: بارش‌ها تا روز دوشنبه مهمان زنجانی‌ها خواهد بود و احتمال سیلابی شدن مسیل‌ها و آبگرفتگی معابر در استان وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست اداره کل هواشناسی استان زنجان همچنین از وقوع وزش باد شدید در استان زنجان خبر داد و گفت: در این به شهروندان توصیه می‌شود در کنار ساختمانهای نیمه کاره و درختان فرسوده تردد نکنند.

رحمان نیا به وضعیت دمای هوای استان طی چند روز آینده اشاره کرد و ابراز داشت: دمای هوای استان کاهش یافته و هوا سرد می‌شود و در برخی از مناطق استان دمای هوا به زیر صفر می‌رسد که در این میان کشاورزان تمهیدات گرمایشی را برای محافظت از محصولات کشاورزی و تاسیسات را در دستور کار قرار دهند.

وی ابراز داشت: دمای فعلی شهر زنجان ۱۵ درجه سانتی گراد است که امروز هوا کمی خنک‌تر شده است.

کد خبر 5201537

منبع: مهر

کلیدواژه: بارش باران وزش باد ویروس کرونا شیوع کرونا واکسن کرونا کرمانشاه آمار کرونا بوشهر گرگان انتخابات شورای شهر و روستا انتخابات 1400 ماه مبارك رمضان عکس استانها اردبیل کمک مومنانه همدان دمای هوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۶۱۷۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باران همچنان مهمان کویر کرمان است

فهیمه راستی با اعلام اینکه هم اکنون آسمان استان کرمان نیمه ابری تا ابریست، گفت: برای امروز بارش باران درمناطق غربی ،ارتفاعات جنوبی و مرکزی استان پیش بینی می شود.

 وی افزود:با توجه به نوع بارش های آبگرفتگی معابر به صورت نقطه ای دور از انتظار نیست.

 راستی بیان کرد:ضمن اینکه در نیمه غربی ،شمالی و برخی مناطق جنوب استان وزش باد به همراه خیزش گردوخاک و کاهش کیفیت هوا شاهد هستیم و فردا از وزش باد در سطح استان کاسته می شودفقط برای برخی مناطق جنوبی وزش باد را داریم.

وی گفت:برای روزهای یکشنبه و دوشنبه جوی نسبتا آرام و پایدار را در سطح استان داریم و برای روز سه شنبه افزایش ابر و وزش باد پدیده غالب جوی است.

راستی تصریح کرد:دیروز در میانده جیرفت ،دشتخاک و فیض آباد گزارش بارندگی داشته ایم.

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان تصریح کرد:فهرج در ۲۴ ساعت گذشته با دمای ۳۴ درجه سانتیگراد، گرم‌ترین و لاله زار با دمای ۶درجه سانتیگراد خنک ترین مناطق استان کرمان به ثبت رسیده اند.

  راستی حداقل دمای امروز شهر کرمان را ۱۱ درجه سانتیگراد اعلام کرد و گفت: امروز دمای کرمان در گرم‌ترین ساعات خود به ۲۴ درجه سانتیگراد می‌رسد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • دمای هوای آذربایجان‌غربی کاهش می‌یابد
  • زنجانی‌ها منتظر بارش تگرگ باشند
  • گرم‌ترین و سردترین نقطه استان کرمان کدامند؟
  • آسمان کرمان دوباره آبی شد
  • پیش بینی وزش باد نسبتا شدید در استان زنجان
  • باد شدید از امروز زنجان را درمی‌نوردد
  • وزش باد نسبتا شدید زنجان را فرا می‌گیرد
  • باران همچنان میهمان کرمانیها
  • ورود سامانه بارشی جدید به زنجان
  • باران همچنان مهمان کویر کرمان است