Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، بهمن عسگری ملی پوش قزوینی در رقابت‌های لیگ جهانی کاراته وان لیسبون با برتری مقابل تمامی رقبای خود مقتدرانه به دیدار نهایی صعود کرد.

در رقابت‌های وزن منهای ۷۵ کیلوگرم، بهمن عسگری پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم به مصاف ایوان کرابائو از بلاروس رفت و به برتری ۳ بر ۲ دست یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دور سوم با نتیجه ۵ بر صفر مقابل توماس سیلوا از پرتغال پیروز شد و در دور چهارم نیز با نتیجه یک بر صفر از سد گابور هارسپتاکی از مجارستان گذشت و به دیدار نیمه نهایی صعود کرد.

نماینده المپیکی کاراته ایران در مرحله نیمه نهایی به مصاف استانیلاو هورنا قهرمان اروپا در سال ۲۰۱۹ و دارنده نشان برنز جهان در سال ۲۰۱۴ از اواکراین رفت و با برتری ۲ بر صفر به دیدار نهایی صعود کرد.

عسگری برای کسب نشان طلا روز یکشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه به روی تاتامی می‌رود.

امیر رضا میرزایی دیگر نماینده استان در این رقابت‌ها در رقابت‌های وزن منهای ۶۷ کیلوگرم با باخت در دور دوم از این رقابت‌ها کنار رفت.

رقابت‌های لیگ جهانی کاراته وان پرتغال از ۱۰ اردیبهشت ماه با حضور ۷۶۹ کاراته‌کا از ۸۷ کشور جهان در لیسبون آغاز و در حال پیگیری است.

مربی قزوینی در اردوی تیم ملی کشتی ناشنوایان

داود توانگر مربی قزوینی در سومین اردوی آمادگی تیم ملی کشتی آزاد جوانان ناشنوای شرکت می‌کند.

این اردو از امروز تا ۱۸ اردیبهشت ماه در سالن کشتی توفیق جهانبخت تهران برگزار می‌شود.

چهارمین دوره جوانان آزاد و فرنگی ۲۰۲۱، به میزبانی ترکیه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی مسابقات ورزشی انجمن ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۶۱۸۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پر افتخارترین تیم‌های جام حذفی ناکام در صعود!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ آبی و قرمز نه تنها پرافتخارترین تیم‌های جام حذفی باشگاه‌های کشور محسوب می‌شوند بلکه فصل گذشته به فینال این مسابقات رسیده بودند که در آن دیدار پرسپولیس با نتیجه ۲ بر یک استقلال را شکست داد و مثل رقیب دیرینه برای هفتمین بار قهرمان این مسابقات شد. عجیب اینکه دو تیم پرطرفدار پایتخت امسال خیلی زودتر از حد تصور از گردونه رقابت‌ها حذف شدند و فرصت‌ را در اختیار سایر تیم‌ها از جمله ۷ تیم شهرستانی و یک تیم تهرانی یعنی هوادار قرار دادند.

استقلال در مرحله یک شانزدهم نهایی در رفسنجان مغلوب مس این شهر شد و پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی به آلومینیوم اراک باخت تا هر دو تیم مطرح کشور از رسیدن به یک چهارم نهایی محروم شوند. پرسپولیس و استقلال به نوعی رقبای خود را دست کم گرفته و تصور کردند که به راحتی می‌توانند در رفسنجان و اراک پیروز شوند اما این اتفاق رخ نداد و شگفتی‌های بزرگی در جام حذفی رقم خورد. استقلال تا به حال ۱۳ بار به فینال رقابت‌های جام حذفی راه پیدا کرده که حاصل آن ۷ قهرمانی بوده و پرسپولیس هم از ۹ حضور در فینال این تورنمنت مثل استقلال صاحب ۷ جام شده است.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900299

دیگر خبرها

  • صعود تاریخی افغانستان به جام جهانی فوتسال با مربی ایرانی
  • پر افتخارترین تیم‌های جام حذفی ناکام در صعود!
  • فینال جام حذفی، جایی دور از پایتخت!
  • ماجرای دست‌بند پر سروصدای مربی لیگ برتری
  • سرمربی تایلند: هدف ما برتری برابر ایران در دیدار نهایی است
  • کیومرث هاشمی مهمان ویژه فینال/ وزیر ورزش کنار ملی‌پوشان ایران
  • AFC به صعود تیم ملی فوتسال ایران به فینال آسیا واکنش نشان داد
  • واکنش AFC به صعود تیم ملی فوتسال ایران به فینال آسیا
  • صعود نفس‌گیر تیم ملی فوتسال به فینال در ضیافت پنالتی‌ها
  • پنج‌ بازیکن ابتدایی شمسایی برای صعود به فینال