Web Analytics Made Easy - Statcounter

« حسین بختیاری» روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود:  با وجود تثبیت آمار مبتلایان هنوز شمار فوت شدگان ناشی از کووید 19در اراک بالا است و این مهم و وجود شیوع سویه انگلیسی کرونا در کنار سویه‌های دیگر نگران‌کننده است.

وی بیان کرد: انتظار می‌رود که مردم همچنان خطر این ویروس کرونا را جدی بگیرند و پروتکل‌های بهداشتی را به‌صورت کامل رعایت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار اراک ادامه داد: همکاری اصناف اراک در اجرای مصوبات ستاد مدیریت کرونا استان مرکزی جای تقدیر دارد و با وجود تنگناهای اقتصادی تخلف‌ها در حداقل ممکن بوده که این مسئله از سوی بازرسان با حساسیت رصد می‌شود.

بختیاری اظهار داشت: انتظار می‌رود که همه اصناف در اجرای مصوبات همکاری مطلوب داشته باشند و بدانند هر تصمیم و محدودیت تنها برای حفظ سلامت و جان مردم است.

وی گفت: روزانه ۲۰ گروه نظارتی از دستگاه‌های مربوطه و ۱۰ گروه مردم نهاد به بازرسی از اصناف، دستگاه‌ها و نهادهای مختلف فعالیت دارند.

فرماندار اراک افرود: اپلیکیشن ماسک در بیش از ۷۰ درصد از دستگاه‌های اجرایی این شهر اجرا می‌شود و این مهم نقش موثری از جلوگیری مراجعه کنندگان ناقل به کرونا در دستگاه‌های اجرایی دارد.

بختیاری عنوان کرد: از طریق این برنامه، کد ملی افراد مراجعه کننده به دستگاه‌ها از بررسی می‌شود و افرادی که تست کرونای آنها مثبت ثبت شده باشد، نمی‌توانند به دستگاه‌های اداری وارد شوند.

اراک مرکز استان مرکزی است و در این منطقه ۶۸۰ هزار نفر جمعیت زندگی می‌کند.

شهرستان اراک در رنگ‌بندی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای کرونا  قرمز است و شرایط بحرانی را در موج چهارم شیوع کرونا دارد.

برچسب‌ها ویروس کرونا اراک استان مرکزی اصناف محدودیت های کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا اراک استان مرکزی ویروس کرونا اراک استان مرکزی اصناف محدودیت های کرونا اخبار کنکور دستگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۶۲۱۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۵ اردیبهشت، آخرین مهلت اصناف برای دریافت شناسه یکتا

 نبی پور عضو هیات رییسه و دبیر اتاق اصناف مرکز استان یزد گفت: بر اساس اعلام مرکز پایش و بهبود مراکز کسب و کار کشور همه اصناف باید تا این تاریخ با مراجعه به درگاه ملی مجوز‌ها و بارگذاری مدارک لازم این شناسه را دریافت کنند.

وی افزود: دریافت این شناسه به منزله پروانه کسب الکترونیکی آنان خواهد بود و اصنافی که تا تاریخ یاد شده این اقدام را انجام ندهند از همه خدمات دولتی از جمله امور بانکی و تامین اجتماعی محروم خواهند شد.


در حال حاضر بالغ بر ۵۱ هزار پروانه کسب کاغذی در استان یزد وجود دارد که باید به شناسه یکتا تغییر کنند و تاکنون تنها کمتر از ۲۰ درصد صاحبان صنوف برای این کار اقدام کرده اند.


شفافیت مالی و پیشگیری از سوء استفاده از مجوز‌های کسب اصلی‌ترین دلیل این اقدام ملی است.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • «پل طبیعت» امشب قرمز رنگ می‌شود
  • آخرین جزئیات تعداد مبتلایان به تب کریمه کنگو اعلام شد
  • اگر می‌خواهید انرژی تان زیاد شود این خوراکی‌ها را ناشتا بخورید!
  • پیروزی تیم فوتسال اتاق اصناف برکارگران شهرداری
  • ۲۵ اردیبهشت، آخرین مهلت اصناف برای دریافت شناسه یکتا
  • این غذا‌ها انرژی‌تان را بیشتر می‌کند
  • ستاد مرکزی راهیان نور از ظرفیت‌های دستگاه‌ها بهره‌مند می‌شود
  • پیوند سازمان فنی و حرفه‌ای با مجموعه‌های تحقیقاتی و محله محور
  • همایش بزرگ عفاف و حجاب اصناف شهرستان‌های غرب البرز برگزار می‌شود
  • خسارت باران و طوفان به زیرساخت‌های آب، برق و کشاورزی گچساران