Web Analytics Made Easy - Statcounter

 حسین انجم‌شعاع  روز شنبه در گفت‌ و گو با خبرنگار ایرنا افزود: یکی از آرمان های انقلاب و مقام معظم رهبری حمایت از مردم مظلوم فلسطین است و حمایت از قدس به عنوان قبله اول مسلمین برای همه مسلمانان تقدس خاصی دارد.

وی افزود: حضرت امام همیشه حامی مردم فلسطین بودند و  در مقابل رژیم اشغالگر قدس و ظلم و ستمی که به آنها می شود می طلبد که همه مسلمانان یاری کنند تا عزت یکسری از مسلمانان خدشه دار نشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسئول با بیان اینکه همواره تاکید مقام معطم رهبری بر این است که روز قدس باید گرامی داشته شود و زنده بماند تصریح کرد: همه مسلمانان در این روز باید مشارکت داشته باشند همچنین حکومت های اسلامی برای گرامیداشت روز قدس تلاش کنند.

به گفته وی، دلیل انتخاب آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس دخیل کردن همه مسلمانان در این رویداد است.

انجم شعاع خاطرنشان کرد: روز قدس فرصت مناسبی است که فرهنگ حمایت از مظلوم را زنده کنیم که این جزیی از فرهنگ دینی ماست که اگر به کسی ظلم می شود ما به مظلوم کمک کنیم و از او حمایت کنیم .

وی با بیان اینکه هر سال همواره با برگزاری راهپیمایی برنامه های محتوایی و فرهنگی برگزار می شد اما از سال گذشته با وجود کرونا و عدم برگزاری راهپیمایی نه به صورت پیاده و نه به صورت خودرویی تمرکز ما را به این حوزه دو چندان کرد و ما بیشتر به سمت و سوی کار های محتوایی رفتیم، همانند جشنواره مسابقات و فعالیت در فضا مجازی و هر فعالیتی باعث توسعه فرهنگ قدس در جامعه شود.

این مسئول یادآور شد: ما دراین راستا کار های زیادی را انجام می دهیم، یکی از این کار ها برگزاری جشنواره روز قدس به عنوان قدس میراث ماندگار که این جشنواره به صورت مجازی برگزار می‌شود تا نسل نوجوان ما با این فرهنگ آشنا شود.

وی با بیان اینکه این جشنواره برای نوجوانان زیر ۱۵ سال است، گفت: در سه رشته دابسمش، کتابخوانی و پرسش مقامت برگزار می شود شرکت کنندگان باید آثار را به آدرس های اعلام شده ارسال کنند و پس از داوری به برندگان جوایزی اهدا می شود.

انجم شعاع تصریح کرد: برای شرکت در مسابقه پرسش مقاومت باید به شبکه شاد مراجعه کنند و این بستر برای همه دانش آموزان کرمان فرآهم شده است؛ همچنین برای شرکت در رشته کتابخوانی باید به سایت پرورش فکری کودکان و نجوانان مراجعه کنند؛ در رشته دابسمش شرکت کنندگان آثار را در واتس آپ به شماره ۰۹۳۷۰۲۹۷۰۸۶ ارسال کنند این جشنواره از ۶ تا ۱۷ اردیبهشت برگزار می شود که پایان این جشنواره مصادف با روز قدس است.

وی تبلیغات این جشنواره را قوی خواند و اذعان کرد: ما برای اینکه تعداد زیادی از نوجوانان در این جشنواره شرکت کنند تبلیغات گسترده شهری، فضای مجازی و نصب پوستر را داشتیم.

برچسب‌ها شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمان ایرنا روز قدس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمان ایرنا شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمان ایرنا روز قدس اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۶۲۲۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بُن‌ پاشی در نمایشگاه کتاب؟ +توضیحات رئیس نمایشگاه کتاب

به گزارش خبرنگار فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، یاسر احمدوند رئیس سی و پنجمین نمایشگاه کتاب تهران در نشست خبری این رویداد در پاسخ به پرسش خبرنگار آنا درباره شائبه توزیع بی ضابطه بُن کتاب در دوره  قبلی نمایشگاه گفت: سیستم توزیع بن کتاب اینطور است که یک مجموعه برای مخاطبان یا کارکنانش مبلغی را درنظر میگیرد و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هم حداکثر تا بیست درصد از آن مبلغ را اضافه میکند.

وی افزود: مثلاً اگر یک نهاد مبلغ یک میلیارد تومان بن کتاب بخرد، وزارت فرهنگ و اراشد اسلامی هم دویست میلیون تومان به آن اضافه میکند. وی در این باره افزود: این بُن با هدف افزایش سرانه کتابخوانی و خرید کتاب به سازمان‌ها و نهادها اعطا شده است.

احمدوند اظهار داشت: بنابراین تحت عنوان «بُن رایگان» چیزی به نهادها اعطا نشده است، به برگزار کنندگان مبالغ ناچیزی تعلق گرفته که برای تشکر و دیگر فعالیت‌هایشان اما این مبلغ با مبالغی که مطرح می‌شود خیلی فاصله دارد.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • انزوای رژیم صهیونیستی در جشنواره‌ها/ از فرصت‌ها استفاده نکردیم
  • رئیس شورای سیاست‌گذاری دوازدهمین دوسالانه ملی هنر سرامیک ایران معرفی شد
  • ترویج فرهنگ دینی و اسلامی بهترین خدمت به جامعه است
  • حضور وزیر فرهنگ در جلسه شورای سیاستگذاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب
  • بُن‌ پاشی در نمایشگاه کتاب؟ +توضیحات رئیس نمایشگاه کتاب
  • نظم‌بخشی به تردد موتورسیکلت‌ها نخستین اقدام موثر هیئت امنای بازار اصفهان است
  • اعتلای فرهنگ جامعه از مسیر تعلیم و تربیت معلمان می‌گذرد
  • سینه‌ این هنرمند لبریز از اشعار و عرفان بود
  • وزیر ارشاددرگذشت عیسی بخشی از بزرگان موسیقی خراسان را تسلیت گفت
  • پیام تسلیت وزیر فرهنگ در پی درگذشت عیسی بخشی از بزرگان موسیقی