Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-03@04:14:17 GMT

یک هزار بسته گوشت در بین نیازمندان توزیع شد

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۶۲۲۵۶

یک هزار بسته گوشت در بین نیازمندان توزیع شد

حجت الاسلام کرمی از توزیع یک هزار بسته گوشت با هزینه کرد ۴۵۰میلیون ریال به همت هیات امنای امامزاده سید ابراهیم(ع) زنجان در بین نیازمندان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در آستانه شب های قدر به همت هیات امنای امامزاده سید ابراهیم(ع) زنجان یک هزار بسته گوشت با هزینه 450 میلیون ریال در بین نیازمندان توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

حجت‌الاسلام مختار کرمی با اشاره به اینکه بخشی از این بسته ها برا توزیع در بین نیازمندان در اختیار موسسات و نهادهای خیریه قرارگرفت، ادامه داد: مرکز افق این امامزاده نیز دو راس گوسفند به ارزش ۸ میلیون تومان از محل مساعدت خیرین و نیکوکاران این مرکز خریداری و ذبح کردند.

 

به گفته وی، از محل ذبح این قربانی ها نیز ۲۰۰ بسته گوشت گرم در میان افراد کم بضاعت تحت حمایت این مرکز توزیع شد همچنین اقلامی چون برنج رب، روغن، چای و حبوبات و برخی موارد مشابه را نیز شامل می‌شد که تحویل این خانواده‌ها شد.

 

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: در شهرستان خدابنده نیز 700 بسته گوشت با همکاری خیرین در بین خانواده های نیازمند بهزیستی و کمیته امداد توزیع شد.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان یادآور شد: این کمک‌ها در راستای اجرای امینانه نیات واقفین نیک‌اندیش این موقوفات است که یکی از وظایف اصلی سازمان اوقاف و امور خیریه به عنوان امانتدار و متولی موقوفات است.

 

 

پایان پیام/73

منبع: شبستان

کلیدواژه: توزیع گوشت قربانی شب های قدر مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان بین نیازمندان بسته گوشت توزیع شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۶۲۲۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع 1.5 تن گوشت قرمز منجمد تنظیم بازاری در بهشهر

به گزارش جام جم آنلاین مازندران،غلامرضا قنبری اظهار کرد: به منظور کنترل و ثبات بازار و رفاه شهروندان تاکنون 1.5 تن گوشت منجمد گوسفندی تنظیم بازاری با قیمت مصوب تنظیم بازار در شهرستان بهشهر توزیع شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بهشهر تصریح کرد: یکی از ابزارهای مؤثر در کنترل قیمت، تزریق کالاهای اساسی با نرخ مناسب در سطح فروشگاه‌ هاست.

وی در خاتمه یادآور شد: 26 تن مرغ منجمد و 8 تن گوشت قرمز گوساله منجمد نیز قبلا به شهروندان بهشهری توزیع شد.

دیگر خبرها

  • توزیع ۱۰۰ بسته معیشتی در سپیدان
  • کمک به فقرا توسط کارمندان در کردستان نهادینه شود
  • توزیع ۵۰۰ بسته پوشاک در میان فقرا و نیازمندان کردستانی
  • ۱.۶ میلیارد ریال بسته معیشتی در شاهرود توزیع شد
  • توزیع ۵۰۰ بسته پوشاک در بین فقرا و نیازمندان کردستانی
  • کمک میلیاردی یک موسسه خیریه به نیازمندان قزوینی
  • توزیع 1.5 تن گوشت قرمز منجمد تنظیم بازاری در بهشهر
  • ۳۰۰۰بسته گوشت قرمز بین مددجویان کهگیلویه و بویراحمدی توزیع شد
  • توزیع گوشت قرمز در بازارهای روز کرج + قیمت
  • ۱۱۰ دندانپزشک آماده ارائه خدمات به نیازمندان زنجانی